"Ahoj El, jasně, co potřebuješ?", zeptal se mě Zayn a já jsem moc dobře věděla, že se teď musí usmívat stejně jako já. "Neotravovala bych tě, ale můj brácha se dostal na vejšku a já teď nutně potřebuju poradce do soutěže, kde jsem porotce. Myslíš jsi, že by jsi přijal moji prosbu a stal se takovou malou náhradou za mého bratra? Prosím?", zaprosila jsem a už jen čekala, co odpoví. Nejprve bylo ticho, ale pak se ozval Zaynův smích a já se jen ještě víc usmála. "El, když tak hezky prosíš tak ano. Rád ti pomůžu. Kdy a kde mám být?", konečně se mi dostalo odpovědi a já začala jásat. "Ty jsi úžasný. Vím, že je to narychlo, ale mohl by jsi tu být tak za půl hodiny?", nejistě jsem se ho zeptala. "Jasně, za dvacet minut jsem tu.", řekl mi a já mu ještě stihla poděkovat než mi to típnul. Rychle jsem vyšla z maskérny a zamířila jsem si to za kluky.
"Kluci musím vám něco říct.", oznámila jsem jim a oni se na mě usmáli. "El, co nám chceš říct", zeptal se mě Liam a já se jen usmála. "James se dostala na vejšku a tak nemůže být mým poradcem. Proto jsem zavolala Zanovi a ten souhlasil. Bude tu tak do dvanácti minut.", usmívala jsem se na ně, ale Louis se zarazil. "Co se děje Loui?", zeptala jsem se ho. "Mým poradcem je Perrie a jestli se vzpomínáš, tak Zayn se s ním rozešel po telefonu a pak už se neviděli a předpokládám, že jsi mu to neřekla, že tu bude.", vysvětlil mi to Loui a já se plácla do čela. Měl pravdu. Nechápu, že mě to nenapadlo.
"To je teď už jedno, budeme to muset zvládnout. Snad to nebude nějak až příliš zlé.", kluci mi dali za pravdu a pak už jsme to nechali být. Počkala jsem na Zayna u vchodu a když přišel tak jsem si hned vysloužila od něj objetí. "Ahoj, jsem ráda, že jsi moji prosbu přijal.", řekla jsem mu a odváděla jsem ho dovnitř. "No problém. Rád ti pomůžu a alespoň se uvidím zase s klukama.", řekl mi a usmál se.
"Ještě se uvidíš s Lukem, se Simonem a s Perrie..", zašeptala jsem její jméno a Zayn se po mě podíval. "Zopakuj to poslední jméno.", vyzval mě. "Perrie.", zopakovala jsem to a on se zarazil. "Počkej s kým je tady Pezz?", zeptal se. "Louis ji poprosil. Luke je s Niallem a Simon s Liamem. Doufám, že si to kvůli Pezz nerozmyslíš.", řekla jsem mu a on se zastavil. "To se neboj. Já už jsem to s Perrie ukončil a přenesl jsem se přes to. Bude to v pohodě.", mrknul na mě a já se musela usmát. Dovedla jsem ho do studia a všichni se s ním hned pozdravili. V tu chvíli do studia vešla Pezz a já i kluci jsme se na ni podívali. Ona se podívala na Zayna a zarazila se v chůzi. Teď jsme je všichni sledovali a čekali buď reakci Perrie nebo Zayna. Tohle bude rozhodně ještě hodně zajímavé.
Jak jsem slíbila je tu další díl. Snad se vám to líbí a co si myslíte o tom, jak to tu bude mezi Pezz a Zaynem? Napište mi vaše názor, jsem zvědavá. ;)
ČTEŠ
Holka z děcáku [ ff s one direction ]
FanfictionJedna holka, čtyři kluci. Dokáži ji pomoci z neustálých nočních můr a z dětského domova. Promluví ta dívka ještě někdy? Čtěte a dozvíte se to. {Probíhá korekce 😉 } Cover by: Kate_Maximoff Nejlepší umístění ve fan fikci: 25.1.2016 #20