34.KAPITOLA

3.7K 224 3
                                    

O dva dny později
Loui mi psal, že do vily dorazí kolem páté odpoledne. S Han jsme tam dorazili přesně. Překvapilo mě, že na příjezdové cestě u vily stojí nějaké cizí auto. Rozhodla jsem se to neřešit a s Han jsme vešli dovnitř vily garáží. Řekla jsem Han, kde najde svůj pokoj a zašla jsem do kuchyně se napít. Tam jsem se, ale zarazila.
V kuchyni stála Eleanor s Louisem a líbali se. Musela jsem se usmát. Trošku jsem odkašlala a oni se hned od sebe odlepili a podívali se na mě.
"Jste přistiženi.", zasmála jsem se a otevřela jsem ledničku. Vytáhla jsem láhev vody a podívala se na červenající Eleanor.
"Dobře El, co chceš za to, že to nikomu nepovíš, že jsme s Eleanor zase spolu?", zeptal se mě Loui a já mu odpověděla:"Loui neblázni. Nemusíš se ničeho bát, já to nikomu nepovím. Ani klukům, slibuju.", mrkla jsem na ně a odešla do svého pokoje. Hannah mi říkala, že půjde ven něco si zařídit, proto jsem si vzala svůj notebook a zapla si Skype. Zkusila jsem zavolat Niallovi a asi po deseti pípnutích mi to zvednul.
"Ahoj lásko, jakpak se máš?", zeptal se hned Niall a já se usmála.
"Ahoj, mám se docela v pohodě, jen se mi strašně stýská. Už aby jsi se vrátil."
"Neboj se El. Přiletím o den dřív a ten se ti budu plně věnovat."
"Dobře, to jsem ráda a už teď se na tebe těším."
"Miluju tě El. Víš to?"
"Taky tě miluju Nialle."
"Teď ti chci, ale něco říct El. Něco jsem zjistil o tvé minulosti. Nevím, ale jestli to chceš řešit přes Skype. Co myslíš ty?"
Trošku jsem se zarazila, když tohle Niall řekl, ale nakonec jsem mu dokázala odpovědět.
"Niall jestli je to něco neodkladně důležitého, tak mi to řekni hned. Jestli to může počkat, tak mi to řekneš až přiletíš."
"Aby jsem řekl pravdu, tak bude asi lepší, když se na jednu událost psychicky připravíš dopředu. Je tam někdo s tebou?"
"Ano, jsem ve vile s Louisem a Hannah, tak mi to můžeš říct."
"Tak teda dobře. El zjistil jsem, že jsi neměla jednoho bratra, ale dva. Byli jste trojčata a ten druhý bratr nebyl s vámi v autě a tudíž žije. El ty máš bratra Jamese."
Tak tuhle informaci jsem potřebovala vstřebat. Byla jsem docela v šoku a nevěděla, co říct, ale než jsem se vzpamatovala Niall pokračoval:"To bohužel není všechno El. Ten tvůj živý bratr má dělat pomocného zvukaře při nahrávání našeho alba."
Tak tohle mě dorazilo. Niall toho zjistil opravdu hodně a já jsem se musela vzpamatovat. Rychle jsem se s ním rozloučila a ujistila ho, že budu v pořádku. On mi ještě stihnul říct, kdy doletí a já pak zaklapla notebook a nevěřícně jsem se koukala před sebe. Nemohla jsem stále uvěřit skutečnosti, že mám mého vlastního žijícího bratra a ještě k tomu, teď už dvojče!!





Táááák je tu další díl a další zápletka. Napište mi, co říkáte na skutečnost, že Lily celý život lhali. ;)

Holka z děcáku [ ff s one direction ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat