Z té hudby už mě pomalu začínala bolet hlava. Hrálo to po celé vile a šlo vidět, že se všichni opravdu dobře baví. Já jsem byla s Eleanor, Soph, Pezz a Han na zahradě a popíjela jsem s nimi. Kluci někde taky popíjeli i se Zaynem, kterého nakonec pozvali taky.
S holkama jsme se opravdu na smáli a já byla ráda, že jsem konečně poznala Perrie osobně. Někde ve vile byly i ostatní holky z Little mix, ale netušila jsem kde. Každý se tu bavil po svém a oslavoval naše album. Uvědomila jsem si, že jestli bude někdo po nás něco zítra chtít, tak se kladného výsledku nedočká. Musela jsem se nad tou myšlenkou usmát.
"Hej El posloucháš mě?", luskla mi před obličejem prsty Pezz a já se otočila na holky.
"Promiňte jen jsem se zamyslela. Co jste říkaly?", zeptala jsem se jich a ony se zasmály.
"Zrovna jsme říkaly, že támhle je Niall s nějakou holkou a ptaly jsme se jestli ti to nevadí.", zopakovala to Eleanor a já se podívala kam ukazovala. Vážně tam byl Niall s nějakou blondýnkou a tancovali docela odvážně. Vypila jsem na ex panáka vodky a šla za Niallem, slyšela jsem, jak se holky smějí.
Došla jsem k nim a poklepala Niallovi na rameno. On se na mě otočil a hned si mě stáhl do objetí. Už měl opravdu hodně popito a já jsem se zamyslela jestli to není trošku špatné. Vymanila jsem se mu t objetí a zeptala se ho:"Zlato, kdo to je?"
Niall se podíval na tu blonsku, na kterou viditelně zapomněl a řekl:"Tohle je Alex, moje hoooodně stará kamarádka a moje ex.", řekl nakonec Niall a já si všimla, jak na nás mává Harry s Liamem a ukazují ať jdeme za nimi. Nikde jsem neviděla Louiho a měla jsem obavy, kam se ztratil. Odtáhla jsem tedy raději Niall od Alex ke klukům.
"Máme malý problém.", oznámil nám namol opilý Harry.
"Jaký zase problém Harry a kde je vůbec Louis?", nechápala jsem, co to Harry žvaní.
"No to on je ten problém. Někam se vypařil se Zaynem a my nevíme, kde jsou a hlavně co dělají. Všichni moc dobře víme, co se stalo, když od nás odešel.", vysvětlil to Liam, který byl při smyslech jako jediný z nás.
V ten moment mi zmizel všechen alkohol z krve a já začala hledat Zayna s Louim. Snažila jsem se je najít po celé vile, ale uvnitř nikde nebyli. Musela jsem se po cestě ještě napít něčeho silnějšího. Šla jsem na zahradu a snažila jsem se vyhnout pohledu Eleanor a Perrie. Nechtěla jsem, aby si dělaly starosti. Rozhodla jsem se vydat se dál do zahrady. Šla jsem k mému oblíbenému stromu a tam jsem je oba uviděla. Stáli mezi stromy a o něčem si povídali. Přiblížila jsem se k nim blíž a zaposlouchala se do jejich rozhovoru.Tady je dalši díl. Dneska jsem dojela z tábora a tak snad brzo bude další díl. Doufám, že se líbí a co si myslíte, že tam Zayn s Louisem můžou rozebírat? Pište vaše tipy.
ČTEŠ
Holka z děcáku [ ff s one direction ]
FanficJedna holka, čtyři kluci. Dokáži ji pomoci z neustálých nočních můr a z dětského domova. Promluví ta dívka ještě někdy? Čtěte a dozvíte se to. {Probíhá korekce 😉 } Cover by: Kate_Maximoff Nejlepší umístění ve fan fikci: 25.1.2016 #20