Niall se odtáhl jako první a já jen zmateně seděla a nevěděla jestli to bylo skutečné.
"Promiň neměl jsem to udělat. Promiň." začal se Niall omlouvat a zvedl se, že už půjde. Já se rychle zvedla a běžela za ním.
"Nialle počkej. Ty se nemusíš za nic omlouvat." křila jsem za ním a on se zastavil a otočil se zpátky na mě. Já se před ním zastavila, stoupla si na špičky, protože byl přece jen o kus vyšší než já a políbila ho. On se napřed zarazil, ale pak mi jen polibky oplácel. Niall pustil kytaru a chytl mě kolem pasu. Já mu dala ruce za kolem krku a jednou mu zajela do vlasů. Líbali jsme se tam docela dlouho než jsme se odtáhli, protože jsme se potřebovali nadechnout.
"Znamená to teda, že mě máš taky ráda?" zeptal se mě Niall a já se usmála a kývla.
"Nialle já tě mám víc než ráda." zašeptala jsem. Niall se usmál a ještě naposledy mě políbil. Vrátila jsem se pro blok, Niall vzal kytaru a vrátili jsme se zpátky do vily. Ve vile byl jen Liam. S Niallem jsme si vzali něco k jídlu a šli do mého pokoje. Společně jsme si lehli do postele a já pak spokojeně usnula Niallovi v objetí.
Den tiskovky
Nastal den, kdy mě měli kluci představit. S Niallem je se dohodli, že nikomu neřeknem, co se stalo. Od té chvíle, co jsme se políbili, jsme s Niallem spolu.
S klukama jsme jeli na místo tiskovky a já byla nervózní. Kluci se mě snažili uklidnit, ale moc jim to nešlo. Tiskovka začala v jednu odpoledne. Seděla jsem uprostřed mezi Niallem a Liamem. Niall mě pod stolem držel za ruku a to mě trochu uklidňovalo. Hned, jak tiskovka začala, začaly se otázky týkat jen mě.
"Je pravda, že jste ve skupině nahradila Zayna Malika?"
"Můžete říct jistě, že jste kluky nějak nepřinutila k tomuto činu?"
"Kdy začnete nahrávat nové album?"
"Je ještě možné, že se Zayn Malik vrátí do skupiny?"
Padaly tam takovéhle otázky a já i kluci jsme se snažili odpovídat po pravdě. Docela nám to i šlo.
Po celou dobu mě Niall uklidňoval stiskem ruky a já za to byla vděčná. Dá se říct, že kdyby tam kluci nebyli, tak jsem hned po první otázce utekla, ale zvládla jsem to.
Tiskovka trvala hodinu a půl. Ty otázky byly nekonečné a já byla ráda, když nás odvedly pryč. Museli jsme se ještě nechat vyfotit, a pak jsme mohli konečně odejít. Před budovou, kde se konala tiskovka, bylo plno fanoušků. Byl tam křik a jekot. Trhalo mi to uši, ale dokázala jsem se přemoci a usmívala jsem se. Kluci i já jsme rozdali pár podpisů a s pár fanoušky ke se i vyfotili, ale museli jsme už vážně jít.
Ve vile jsme se zase rozdělili. Dali nám volno, a tak Liam jel za Sophii, Loui šel s Harrym na fotbal a já s Niallem jsme zůstali sami ve vile.
"Byl to náročný den a já mám celou dobu nutkání udělat tohle." řekl, přitáhl si mě k sobě a políbil mě. Já jsem spolupracovala a jen jsme se líbali. Vyrušil nás zvuk otevíraní dveří. Oba jsme se od sebe odtrhli, ale bylo už pozdě. Dovnitř vešli Loui s Harrym, zřejmě si něco jen zapomněli.
"Co se to tady děje?" zeptal se Harry a já zrudla.
"Dobře Harry. Nechej nás být. Jsme s El spolu, stačí?" řekl Niall a já se usmála.
"To jako fakt? Jak dlouho to tajíte?" zeptal se Loui.
"Teď už to tajemství není. Jsme spolu dva dny. A co tu vůbec děláte?" zeptala jsem se jich a Harry řekl:"Zapomněl jsem si mobil, proto jsme se vrátili. Hned, ale zase jdeme, tak se nebojte."
Harry odešel pro svůj mobil, a potom zase s Louim odešel. Jakmile se za nimi zavřeli dveře, já i Niall jsme se začali smát.
"Tak to jsme to dlouho neudrželi v tajnosti." smál se Niall a zase si mě k sobě přitáhl. Tentokrát jsem ho první políbila já.Tady je další kapitola. Doufám, že je spokojenost. ;)
ČTEŠ
Holka z děcáku [ ff s one direction ]
Fiksi PenggemarJedna holka, čtyři kluci. Dokáži ji pomoci z neustálých nočních můr a z dětského domova. Promluví ta dívka ještě někdy? Čtěte a dozvíte se to. {Probíhá korekce 😉 } Cover by: Kate_Maximoff Nejlepší umístění ve fan fikci: 25.1.2016 #20