dojela jsem domů a přemýšlela, co by si pro mě mohl Niall nachystat. Vím, že říkal, že mě vezme na večeři, ale znám ho až moc dobře na to, že mám podezření, že si připraví něco speciálního. Rozhodla jsem se to neřešit a raději jsem se oblíkla se do pohodlné sukně a topu a zvědavě jsem vyčkávala na Niallův příjezd. Přijel pro mě v sedm večer. Nasedla jsem do jeho auta a on mi zavázal oči šátkem se slovy: "Nachystal jsem si pro tebe překvapení.". No neříkala jsem to?
Netuším, jak dlouho jsme jeli než Niall nakonec zastavil a pomohl mi vystoupit. Někam mě vedl a já jsem byla opravdu zvědavá, co pěkného nachystal. Najednou jsme zastavili a to mě vytrhlo z mých
myšlenek."Tak jsme tady.", řekl Niall a sundal mi šátek z očí a mě sen askytl opravdu úžasný pohled. Niall nachystal piknik na vyhlídce nad Londýnem. Měl tam i svíčky a celé to bylo dokonalé rande. Věděl, že mám ráda jednoduchost a jak je vidět, tak připravil přesně to, co jsem si vždycky jen představovala.
"Líbí se ti to?", zeptal se opatrně a ja se usmála. "Niall je to nádherný. Ty opravdu víš, co mám ráda.", dala jsem mu pusu na tvář a šla se posadit na deku. Niall se posadil naproti mě a podal mi sendvič, který vytáhl z piknikového koše. Pořád jsme se na sebe usmívali a povídali jsme si. Byl to opravsu ten nejllepší večer jaký jsem kky s Niallem zažila. Byl opravdu pozorný a já se sama sebe začala ptát, proč jsem se s ním rozešla. Ano udělala jsem chybu, on taky, ale jde vidět, že jsme na to oba zapomněli a byli jsme připraveni jít dál. Možná i pokračovat v našem vztahu a já bych se tomu opravdu nebránila.
Když jsme měli všechno snězené, lehli jsme si vedle sebe na deku a dívali jsme se na hvězdy. Byla opravdu nádherně jasná noc a já měla štěstí, že mě Niall na tuhle schůzku pozval. Leželi jsme vedle sebe mlčky, ale Niall nakonec to ticho přerušil. "El musím ti něco říct.", začal a já jsem zvdla hlava, aby jsem mu viděla do těch jeho sladce modrých očí viděla. "Co mi chceš říct?", popohnala jsem ho. On se mi taky podíval do očí a řekl: "El já tě pořád miluju a chci, aby mezi námi vše jako dřív.". Chvíli jsem nevěděla, co na to říct. Opravdu jsem z celého srdce toužila být s ním opět jako pár, ale zároveň jsem se i bála. Ano, to co se stalo na té párty je zapomenuto, ale já ten pocit, že jsem mu ublížila pořád nemůžu nějak dostat ze sebe.
"Nialle já opravdu chci být s tebou, ale pořád ve mě hlodá pocit, že jsem ti ublížila a nechci ti ublížit znovu.", řekla jsem mu popravdě a on mi na to řekl: "El já ti nic nevyčítám a ani nikdy už nbudu. Tu noc jsme si ublížili navzájem a teď je to už minulost. Prosím Zkus to ještě jednou se mnou.", Niall na mě udělal psí oči a já tomu pohledu prostě nemohla odolat a naklonila jsem se k němu. Políbila jsem ho a on se do polibku usmál. Líbali jsme se nějakou dobu než jsme se odtáhli a on zašeptal: "Mám to brát jako tvoji odpověď?". Já místo další odpovědi ho zase políbila.
Ve škole jsem měla čas napsat další část. Doufám, že se líbí a jste rádi, že budou Niall a El zase spolu. Snad budu mít zase ve škole nebo doma čas napsat ještě v týdnu další část, ale nic neslibuju. ;)
ČTEŠ
Holka z děcáku [ ff s one direction ]
FanfictionJedna holka, čtyři kluci. Dokáži ji pomoci z neustálých nočních můr a z dětského domova. Promluví ta dívka ještě někdy? Čtěte a dozvíte se to. {Probíhá korekce 😉 } Cover by: Kate_Maximoff Nejlepší umístění ve fan fikci: 25.1.2016 #20