54.KAPITOLA

3K 193 0
                                    

To porotcování bylo víc než únavné. Jako svého poratce jsem si vybrala svého bratra. Niall jsi vybral Lukea z 5 SOS, Liam si vybral samotného Simona, Louis překvapivě Perrie z Little mix a Harry si vybral Eda. Já jediná jsem si nevybrala někoho slalvnýho a upřímně mi to bylo jedno. Věděla jsem, že James mi bude tím nejlepší rádcem.

Soutěž postoupila do další fáze a to byli souboje. Každý týden se proti sobě postaví dva soutěžící z jednoho týmu a jeho mentor rozhodne , který z nich vypadne, ale teď ještě šlo, že se ten soutěžící může zachránit tím, že si ho po vypadnutí z jeho týmu, vybere některý jiný porotce. Smířila jsem se s tím, že můj tým bude zřejmě nejslabší, ale modlila jsem se aby se stal pravý opak a někdo z mého týmu zvítězil.

Seděla jsem v maskérně a nechala se od Lou zkrášlovat, když tam přišel James. "Lou necháš mě prosím osamotš s mojí sestrou? Prosím.", poprosil James a já se na něj nechápavě podívala. Lou jen přikývla a odešla. James si stoupl za moje křeslo a přes odraz v zrcadle se mi podíval do očí. "El bohužel mám pro tebe špatnou zprávu. Nemůžu ti tu v soutěži pomáhat.", řekl mi a tvářil se při tom docela smutně. "Co to říkáš James? Oni ti snad něco řekli?", nechápala jsem to a on se usmál. "Tak to není. Nikdo mi nic neřekl, teda když nepočítám to, že jsem se dostal na vejšku.", oznámil mi a já jsem hned vyskočila z křesla a objala ho. "To je skvělý Jamesi. Tak proto nemůžeš být tady. Už to chápu. Ale netrap se tím. Jen jeď do školy a splni si svůj sen, tak jako já.", mrkla jsem na něj a on mě taky objal. "Zavolám ti hned jak dojedu na místo. Mám tě rád El. Nezapomínej na to a přeji ti, ať někdo z tvého týmu vyhraje.", dal mi pusu do vlasů a odešel. Musela jsem rychle vymyslet, kdo by mohl nahradit mého bratra a po chvilce přemýšlení mě napadla šílená myšlenka. Vzala jsem svůj mobil a vytočila číslo té osoby.

"Halo, tady je Zayn Malik"

"Ahoj Zayne tady El, mám na tebe takovou malou prosbu.", řekla jsem do telefonu a usmála se na svůj obraz v zrcadle.






Dneska o něco kratší díl, ale možná ještě dnes nebo stoprocentně zítra bude další díl. ;)

Holka z děcáku [ ff s one direction ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat