פרק 1

775 64 127
                                    

תרזה ~

שמטתי את ראשי אחורה באנחה אחריי שהסנפתי את הסם המוכר.
בסביבה שהייתי בה הייתה מוזיקה חזקה , אבל אחריי שהסנפתי את הסם המוכר בשבילי הכל השתתק. חזרתי למציאות כשידיים תפסו בידיי ומשכו אותי , חייכתי לאור המגע המוכר של החברה הכי טובה שלי , בלה.

"אני רוצה לרקוד!" בלה צועקת ואני מחייכת.
אני מושכת את בלה לכיוון הרחבה , והתחלנו לרקוד כאילו אין מחר.

הרגשתי גוף נצמד אליי שרקד ביחד איתי , הוא נתן לי להוביל את הריקוד.

הלהקה הפסיקה לנגן , אבל אני המשכתי לרקוד כי שמעתי שירים בראש שלי.
הבחור זרם איתי כשהרגשתי אותו נצמד אליי עוד יותר , ידיו תפסו את מותניי , הנחתי את ידיי על ידיו , הבלטתי לו את התחת שלי , הרגשתי את הזין שלו מתקשה.
חייכתי כשהשגתי את מה שרציתי ועזבתי אותו.

חזרתי לבלה שרקדה גם עם מישהו , או יותר נכון המישהו הזה אכל לה את הפרצוף.
חזרתי למקום הישיבה איפה שכל החברים שלנו ישבו.

המועדון היה חשוך אך מואר בו זמנית , אבל לא היה אפשר לפספס אותו.
קרלו. הבחור שאני מאוהבת בו מאז שהיינו קטנים.

קרלו חייך לכיווני , וגופי פשוט משך אותי אליו. התיישבתי לידו וידו הונחה על כתפי.

"היי תרזה" הוא אומר בקולו המושך.

"היי קרלו" אני אומרת בחיוך.

"ראיתי שגרמת לבחור הזה לגמור על המכנסיים שלו" קרלו אומר בחיוך גאה.

"טוב , לא התחשק לי בדיוק לשכב היום" אני אומרת , אבל ברחבה הייתה מישהי שמאוד הייתה מעוניינת.

הסתכלתי על בלה שעדיין לא התנתקה מהשפתיים של אותו בחור.

"אני חושב שאני גם אלך לרחבה" קרלו אומר לפתע וקם.
כשהוא עזב הרגשתי את הקור חודר לעצמותיי.

הסתכלתי על בלה שעדיין הייתה ברחבה , לבסוף היא והבחור שזיינו לאחד השני את הפה התנתקו , בלה באה לכיווני , שפתיה היו נפוחות ושיערה היה פרוע.

"תרזה , אני הולכת הביתה בסדר?" בלה אומרת לכיווני ואני מהנהנת.

"הכל טוב , אני אחזור עם קרלו" אני אומרת בחיוך. בלה לקחה את הדברים שלה והלכה לכיוון הבחור שהתנשקה איתו , הם יצאו ביחד מהמועדון , הנקודה השנייה ברחבה שראיתי היה קרלו.

הוא דיבר עם מישהי , הוא הסתכל עליה כמו הזיון הבא שלו.
הבנתי שגם עם קרלו אני לא אחזור היום הביתה. לקחתי את הדברים שלי נפרדתי לשלום מהחברים שלי ויצאתי מהמועדון.

הרמתי את היד למונית הראשונה שהופיעה.
המונית עצרה לידי ונכנסתי אליה , נתתי לנהג המונית את הכתובת והשמטתי את ראשי אחורה באנחה.

אהבה מרפאת {2}Where stories live. Discover now