תרזה ~
שנה וחצי עברה מאז הכל.
מאז התקיפה המינית , ניסיונות התאבדות , הפיצוץ במועדון , מסיבת האירוסין החתונה של בלה ואנטוניו.בלה ואנטוניו הביאו ילד לעולם בשם ריו והיא כבר בהריון עם הילד השני.
אני עברתי לגור עם פאולו ואחותו שארלוט שכבר בת 7.
לטיאגו עדיין אין מישהי.
פרנצ'סקה עדיין מסתגרת בחדרה.לפניי חצי שנה , אני רציתי לפתוח עמותה לנשים ולגברים שנפגעו מינית.האם אני מתגאה בזה? כן. אני עוזרת לנפגעים להתמודד בדרכים שונות שלא פוגעות בנפש שלהם. והכי חשוב זה שיש מישהו לצידם.ופאולו? פאולו התומך הכי טוב שלי.
אני מתחזקת מיום ליום ונותנת לעצמי להתרפא לצד פאולו.
פאולו עדיין מחכה לי , ואני הכי מודה לו בעולם."את יכולה להחזיק לי את ריו לרגע?" אנטוניו שואל ומביא לי את ריו.
"כן ברור." אני אומרת בחיוך , אני לוקחת מידיו של אנטוניו את ריו ומניחה אותו על ברכיי כשאני מחבקת אותו.
אנטוניו נכנס בחזרה לבית.העברנו את השבת בבית של בלה ואנטוניו.
ישבנו בגינה ליד הבריכה בזמן שהגברים עשו את העסקים שלהם."איפה ריו?" בלה שואלת בחרדה ואני מחייכת לריו שמחייך גם.
"הוא פה , בל." אני אומרת ובלה באה לכיווני ומרימה את ריו.
"שובב , עוד פעם ברחת לאבא?" בלה אומרת ומנשקת את הלחי של ריו.
ריו צוחק במתיקות ואני מחייכת."אני חושבת שאת צריכה להציב לצידו שומר." אני מציעה לבלה שמתיישבת לידי.
"יום יבוא והוא ידע לשמור על עצמו." בלה אומרת.
"גם השני ילמד לשמור על עצמו כשיגדל." אני אומרת.
"אל תזכירי לי , הוא אפילו עוד לא נולד." בלה אומרת.
"מיס סלבטורה , ארוחת ערב מוכנה." העוזרת בית מודיעה.
"אנחנו באים." בלה אומרת בחיוך ומנסה לקום.
"את צריכה עזרה?" אני שואלת ומסתכלת על ריו ועל הבטן הגדולה של בלה.
"של מי היה הרעיון להביא עוד תינוק כשהבן הראשון שלך עוד תינוק." בלה מתלוננת ואני צוחקת.
"בל , תני לי לעזור לך עם האחיין שלי." פרנצ'סקה מבקשת. פרנצ'סקה מושיטה את ידיה בשביל לקחת את ריו.
"אנטוניו עוזר לך שלא יהיה לך משעמם לרגע." אני אומרת וגיחוך קל נפלט מפי.
"אין לך מושג עד כמה." בלה אומרת בחולמניות.
"איכס דוחה , הוא אח שלי." פרנצ'סקה אומרת וצועדת לכיוון הכניסה של הבית.אני ובלה צוחקות בתגובה , אני עוזרת לבלה לקום ואנחנו מתקדמות לכיוון הבית.
YOU ARE READING
אהבה מרפאת {2}
Roman d'amour{אין לקרוא כספר יחיד} {ספר המשך לבית ספר למאפיונרים} {גמור} הוא ריפא אותה , לא באמצעות מגע , לא באמצעות אהבה. בזכות הנפש שלו. הוא חיכה לה. תרזה ~ חשבתי שהיה לי הכל בחיים. פופולריות ביטחון בלתי פוסק וחברים נאמנים. הבחור שהייתי מאוהבת בו מגיל 0. הבחור...