תרזה ~
פקחתי את עיניי לצלילי המכונות.
ראשי כאב וגרוני היה יבש.אני מסובבת את ראשי ומבטי נחת על פאולו שישן על הכיסא שליד המיטה.
"פאולו?" אני שואלת בצרידות.
פאולו פוקח את עינייו ומסתכל עליי.
"תרזה , איך את?" פאולו שואל.
"כואב לי הראש והגרון שלי יבש" אני אומרת בצרידות , פאולו מגיש לי כוס מים שהיה על השידה.
שתיתי את המים ונתתי לעצמי להירגע."עד כמה המצב גרוע?" אני שואלת.
"לא נפגעת יותר מדי , הצליחו לטפל בך לפניי שמצבך יחמיר" פאולו אומר.
"ובלה? מצאתם את בלה?" אני שואלת.
"בלה לא במצב טוב , תרזה" פאולו אומר.
"מה קרה לה?" אני שואלת.
"היא בקומה" פאולו אומר ואני יכולתי להרגיש את הדמעות מטפסות על גרוני.
בלה נמצאת בקומה בגלל שרציתי ללכת למועדון.
אני הייתי אמורה להיפגע יותר ממנה , אני זאתי שהייתה אמורה להיות בקומה."הרופאים מנסים לעזור לה , אבל זה לא נראה שהיא רוצה לחזור" פאולו אומר.
"כמה זמן עבר?" אני שואלת.
"יומיים" פאולו אומר.
"תרזה , אני מצטער" פאולו אומר ואני מסתכלת בעינייו.
"מה אתה עושה פה פאולו?" אני שואלת כשגרוני חנוק.
"אני רק צריך שתקשיבי לי" פאולו אומר ואני מהנהנת קלות.
לא באמת התכוונתי למילים שיצאו מפי באותו יום , אבל לא יכולתי להתעלם מההרגשה שראיתי בעיניו את קרלו.
הוא הפחיד אותי , הוא הרתיע אותי. הוא גרם לי לפחד ממנו למרות שהוא נתן לי את כל הסיבות למה לא לפחד ממנו. למה לסמוך עליו.פאולו עשה את זה רק בשביל שלא יקרה משהו בניגוד לרצוני , אבל המחשבה שבאותו יום לא ראיתי בעיניו את פאולו שאני מכירה.
זה בלבל אותי.
לא ידעתי באותו רגע מי זה פאולו , לא ידעתי שהוא מסוגל לדברים האלה."אני מצטער. אני לא התכוונתי לנסות להרוג אותו , רציתי שהוא יבין את הרמז שאת לא מעוניינת במגע.
רציתי להפחיד אותו שלא יחשוב דרך הזין שלו ולא להתעלם מהפחד שמשתקף מהעיניים שלך" פאולו אומר.
אני לא יודעת מה היה קורה אם פאולו לא היה נכנס באותו רגע.
המחשבה שזה היה יכול לקרות פעם שניה ואני שוב לא הייתי מצליחה להעיף אותו ממני קורעת לי את הלב.אבל לא חשבתי באותו יום , לא הרגשתי מאויימת מסבסטיאן.
הרגשתי מאויימת מהמבט הרצחני שהופיע על פאולו באותו יום.פתטי מצידי בידיעה שהמבט הרצחני הופיע על מבטו רק בגללי.
הוא היה מוכן להרוג בן אדם בשבילי.
YOU ARE READING
אהבה מרפאת {2}
Romance{אין לקרוא כספר יחיד} {ספר המשך לבית ספר למאפיונרים} {גמור} הוא ריפא אותה , לא באמצעות מגע , לא באמצעות אהבה. בזכות הנפש שלו. הוא חיכה לה. תרזה ~ חשבתי שהיה לי הכל בחיים. פופולריות ביטחון בלתי פוסק וחברים נאמנים. הבחור שהייתי מאוהבת בו מגיל 0. הבחור...