Y/n pov
Katon Tommia ja hymyilen pienesti.."Sori ku suutelin sua tolleen..ois pitäny pyytää lupaa" Sanon nolona ja katon alas. Tommi nostaa mun kasvot tätä kohen mun leuasta "Hei..ei mua haittaa..enemmän mua huolettaa jos sun vatsaan sattuu kovasti..ja..miten aiot selvittää asiat sun ja Joelin välillä..se ei mulle oo kauaa vihanen mutta se..kuitenki piti susta" Tommi sanoo mulle ja sormilla laittaa hiukset pois mun kasvoilta mun korvan taa.
"Älä huolehi siitä..ja ei me koskaan oltu mitään, se piti mua vaan laastarina ku se ei jaksanu olla kenenkää muun naisen kanssa. Jos..sä olisit ehkä valmis lähteen mun kans..vaikka treffeille? Mulle tulis parempi mieli.." Sanon vihjaillen ja hieman punastuneena.
Tommi hymyilee mulle ja suukottaa mua huulille ja sitte päästää irti..katotaan sitte muita bändin jäseniä "Tiiän että Joel on satuttanu sua..mutta ei ois nuin pitkälle tarvinnu mennä että nuolet sen bändikaveria" Niko sanoo hieman vihasena. "Se nuoleskelee munki kavereita varmaan joka vitun päivä ja ottaa mut kohteeksi sillon ku hänellä on tylsää..oon pahoillani mutta Joelinki pitäis nähä mitä se tekee väärin eikä aina vaan ajatella itteään.." Sanon Nikolle..
Päästän Tommista irti "Käyn vessas" Sanon ja lähen vessaan. Nostan paitaani vähän nähdäkseni jos vatsaan jäi jälkeä.."Oof" Sattuu ainaki jos ei muuta.
Huomaan ku Joelin isä soittaa mulle..vastaan puheluun "Hei..en nyt voi ottaa tehtäviä vast-" "Hiljaa! Missä oot! Joel on saatana sairaalassa ku se joutu kolariin!" Joelin isä huudahtaa mulle päälle..Meen shokkiin "M-mitä..?" Kysyn peloissani..en kuule mitä Joelin isä sanoo ku sydän hakkaa kovaa ja tuntuu etten saa henkeä. Puhelin tipahtaa kädestäni lattialle ja valun selkä pitkin istuun lattialle..Tommi koputtaa oveen "Hei..ooks kunnossa? Kuulin kolahuksen.." Tommi sanoo ja nousen ylös hitaasti mutta varmasti. Avaan oven edelleen hysteerisenä.
"J-joel..on sairaalassa..mun takia.."
YOU ARE READING
Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?
FanfictionJoel työskentelee pimeällä puolella isänsä tahdosta..mutta kiinnostus kasvaa kun tyttö ilmestyy kuvioihin.. Hieman aikuis kontenttia. Kiroilua. Tappamista. Raaka (ei kuvia). En varoittele raaista kohdista. Samalla kuiten kunnon saippuakirja. Eli löy...