Täs osas on enemmän ja vähemmän smuttii
Y/n pov
Saatiin syötyä. Makoillaan nyt yhessä Joelin kanssa sen pari sängyssä. Oon tän kainalossa ja meän jalat on solmussa. Katotaan molemmat puhelimia ja Joel näyttää jonku muka hauskan tiktokin. "Bruh sun huumori on niin paska" Sanon tälle tonnin seteli ilmeellä. "No eihä, et vaa osaa arvostaa" Tää sanoo ja kattoo mua. Naurahan pienesti "En arvostakkaan tyhmiä juttuja" Sanon ja katon tän sinisiä husky silmiä. Joel tipauttaa meän molempien puhelimet sängylle ja käännähtää mun viereltä kontalleen mun ylle. "Ei oo totta, arvostat mua" Joel sanoo ja naurahan "Nääh, en arvosta. Ja kyl, oot ihan typerä" Sanon tälle uhka rohkeasti. Joel laittaa kätensä mun poskelle ja suutelee mua syvästi. Taas tää koittaa tunkea kieltään kieltään suuhuni. Annan luvan tällä kertaa.
🔞
Tän kieli tekee jonkulaista tutkimusmatkaa..silitän Joelin rintaa ja pieni huokaus pääsee huuliltani tän tehdessä taikojaan. Laitan käteni Joelin niskaan vetäen tätä syvemmälle suudelmaa. Joel taas vie toisen kätensä housujeni ylle ja avaa nauhoja mun vaaleista lökäreistä. En kyllä haluaiskaan että Joel sotkis ne aktin aikana. Joel irtautuu musta ja siirtyy kaulalleni. Vien käteni tuon hiuksiin rapsutellen tän päätä nätisti. En ymmärrä miten Joel saa aina mut tunteen näin...
Tää komea blondi mies jätti jälkensä kaulaani ja siirtyy alemmas. Nostaa mun paitaa suukotellen mun vatsaa ja rintojeni alta. Otan paidan pois päältäni ja nostan hieman selkääni että Joel saa liivit pois rintani ympäriltä. Joel sitte päättää hyökätä niihin ja näykkäilee "Elä viiti" Sanon raskaan hengityksen alta. Joel vaa virnuilee. Toi virne saa mut hulluks..
Joel laskeustuu vaan alemmas ja alemmas..vetää mun housut pois. Pelottaa mitä se meinaa tehä...
Joel ottaa kans mun alushousut pois..tää makoilee edelleen mun jalkojen välissä..säpsähän ja saan kylmiä väreitä ku Joelin kieli on paikassa missä ei tarvis. Huokaan hennosti ja niskani nousee sängystä. Katon hetken Joelia ja se kattoo mua silmillään niin vaarallisesti tehdessään hommaansa ihan liian taitavasti. Lyön pääni nätisti takasin tyynyyn ja suljen silmät. Tukistan Joelin hiuksia ja tää jatkaa edelleen alhaalla päin. Niin kauan kunnes huokaan kovaa ja Joel siitä tietää että sai tehtyä asiansa loppuun ja hyvin..Joel nousee polvilleen mun haaraväliin ja ottaa paitansa pois. Avaa housujaan sen verran että vehkeensä näkyy..katon ku se on jo kivikovana, heh kaveri innostu. Nousen nätisti ylös makuu asennosta ja meen tän eteen istuen polvieni päällä..katon tätä silmiin ja tää laskeutuu sängyltä ja jää seisoon eteeni. Otan tän kepin suuhuni ja kiusoittelen kielelläni..myös Joelin terävät hengitykset saa mutki innostuun vaan enemmän.
Tää on just laukeamassa mutta otan tän pois suustani. Tää kattoo mua ärtyneenä ja kädellään hoitaa homman loppuun. Tän nesteet lennähtää mun rinnalle. Joel ottaa musta sitte kii ja 'heittää' mut sängylle sen jälkeen ottaen yöpöydän laatikosta kumen ja asettaa sen itelleen. Joel kipuaa ylleni ja käyttää keskarinsa suussani. Tunkee jälkeen sormensa sisälleni suudellen mua huulille..ottaa sormensa pois ja pistää kalunsa sisälle. Huokaan kimeästi tän suuhun ku tää ei anna armoa siis..ollenkaan..tää vaan jatkaa hommaansa todella nopeasti. Vien käteni tuon selkään ja kynteni uppoaa tän selkään. Melkein huudan tän suuhun..Joel irtautuu suudelmasta ja huokailen melkein samassa rytmissä ku Joelki toimii mutta Joel on ihan liian nopea..selkäni jännittyy ku alan olla lähellä. Joel vaan nopeuttaa eikä se auta tilannetta yhtään mutta nautin kyllä.
Tää saa meät samaan aikaan tuleen..meen täysin rennoksi. Joel tulee ulos musta ja heittää kumen lattialle.
-
Tää pötkähtää mun vierelle ja vetää mut kainaloonsa samalla ku kummatki hengitellään raskaasti..Joel kyllä tällä kertaa oli raju ko mikä. Mutta se ei mua haittaa..hengittelen hetken ja nousen sängystä hitaasti. Vähä meinaa olla vaikeutta kävellä, haista viddu Joel. Kävelen varovasti alasti ja meen suoraan suihkuun
Joel pov
Makoilen sängyssä..haluan Y/nin mun rinnalle mutta se nyt päätti lähteä peseytyyn..nousen ylös sängystä..en kyl viittis itekkää laittaa likasia vaatteita päälle. Nousen ja meen suihkun ovelle. Y/n jätti oven laittamatta lukkoon? Meen suihku huoneeseen ja nään Y/nin kattovan mua hymyillen mutta väsyneenä. Meen tän luo suihkun alle ja halaan tätä nätisti..suukotan tän päätä ja katon tätä hymyilen pienesti..päästän sitte irti ja annan rauhan molemmille pestä ittensä. Ei mee kauaa ja päästään suihkusta otan itelle pyyhkeen ja kuivaan nopsaa hiukset ja laitan pyyhkeen lantiolleni. Kuivaan sitte Y/nin hiukset ja kuivaan tän selkää ollen tän takana..suukotan tän hartiaa ja kiedon pyyhkeen tän ympärille. Halaan tätä uudelleen. Katotaan molemmat meitä yhessä peilistä halaillen..Y/n kääntyy mua päin ja kattoo mua silmiin
"Rakastan sua Joel.."
Katon Y/niä..täydessä shokissa..
Rakastaa..mua?!
YOU ARE READING
Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?
FanfictionJoel työskentelee pimeällä puolella isänsä tahdosta..mutta kiinnostus kasvaa kun tyttö ilmestyy kuvioihin.. Hieman aikuis kontenttia. Kiroilua. Tappamista. Raaka (ei kuvia). En varoittele raaista kohdista. Samalla kuiten kunnon saippuakirja. Eli löy...