Joel pov
Hymyilen itsekseni. Mimmit lähti vielä takasin saunaan. Istuskellaan jätkien kans viltillä. Koitan heittää viinirypäleen Joonaksen suuhun mutta se osuu ottaan. Nauretaan näitten kans. Aletaan sitte siivoileen kamppeita ulkoa ja siirrytään sisälle.
Ku tytöt tulee saunasta nii lähetään meki käymään. Puhutaan vähän kaikesta. Ei tosin kauaa mee ku ite haluan lähteä. Nälkä iskee. Meen peseen itteäni ku muut vielä saunassa. Tosin Aleksiki tulee mun perässä aika nopsaa. Saan pestyä itteni. Jätän uimashortsit kuivuun peseytymis tilaan ja laitan pyyhkeen mun lantiolle.
Tuun pois saunasta ja nään että kaikki tytöt istuskelee sohvilla ja juttelee yhessä. Aika nopeasti tosin katseet kääntyy muhun ja mun kroppaan. En tosin välitä. Ei kai tässä nyt sitte tarvikkaa välttää alkoholia ku jäädään yöks tänne. Tommi oli tuonu kylmään menevät juomat jo ennenku mentiin saunaan ja laitto jääkaappiin. Otan yhen kylmän oluen ja korkkaan ottaen isohkon hörpyn. Vien sitte oluen Y/nin käsiin "Käyn laittaa vaatetta päälle. Saat juoda siitä jos tahot" Sanon suukottaen tän otsaa ja tää kiittää. Meen isoon makkariin mikä on tarkotettu mulle. Siellä on mulla vaatetta ja laitan päälle. Otin kyllä mukaan vaihtovaatetta mutta en viittis farkkuja laittaa päälle. Mimmeilläki oli löysempää vaatetta nyt päällä. Oli hokannu ottaa mukaan kans vaihtovaatetta. Laitan itelle harmaat lökärit, valkosen t-paidan ja nilkka sukat. Kuivaan vielä hiuksia pyyhkeellä jättäen sen makkariin kuivuun ja meen sitte tyttöjen luo.
Aleksiki tulee saunasta ja menee vessan kautta pukien ittensä. Meen istuun Y/nin vierelle. Sohvat on niin isoja että ei tarvi olla ko sillit purkissa. Laitan toisen käteni Y/nin ympärille ja tää antaa mun oluen takasin. Otan siitä hörppyä. "Tilaanko yöpalaks meille pitsaa?" Kysyn ja tytöt vastaa myönteisesti. Nousen ylös ja jätän jälleen kerran oluen Y/nille. Meen hieman kauemmas. Tilaan 2 perhepitsaa perus täytteillä jotka kelpaa kaikille. Puhelussa menee joku tovi ja palaan takasin Y/nin vierelle. Katon ku Aleksi istuu Elinan vierelle ja Elina heti kömpii syliin pusutteleen. Naurahan pienesti "Ja meille sanotaan ettei voitas olla erossa hetkeekään" Sanon virnuillen, Elina ja Aleksi kattoo mua murhaavasti mutta jatkaa sitte.
Muutki jätkät pääsee saunasta ja vaatittee ittensä jossaki mihin muut ei nää ja tulee meän luo. Sanon että tilasin murkinaa ja jätkät huokailee onnesta. Selvästi pojilla nälkä ko ollaan syöty vaan pikku suolasta ja hedelmää. Katon omaa puhelinta ja Y/nki vahtaa tiktokkia mun puhelimelta. Nään paljon fanien tekemiä videoita musta ja Y/n hymyillen tykkää jokasesta ja painelee näyttöä sormellaan monta kertaa aggressiivisesti mutta sulosesti. Nauran pienesti ja suukottelen tän poskea. Ovikello soi ja nousen Y/nin viereltä jättäen puhelimeni tän käyttöön. Meen avaan oven ja kiitän miestä joka toi pitsat. Sovittiin että maksan ku pitsat tulee ovelle ja annan tälle käteisellä tasamäärän. Kiitän vielä ja suljen sitte oven. Vien pitsat keittiöön ja avaan molemmat pitsalaatikot "Nonii kaunottaret ja hirviöt, syömääään!!" Huuahan ja kaikki tulee hakeen palansa. Ojennan lautasia kaapista jokaselle vuorotellen. Ja otan viimisenä itelle. Mennään syömään sohvalle "Ja jos joku sotkee nii saa nuolla puhtaaks tän sohvan" Sanon muka uhkaavasti.
Syyään rauhassa katotaan jälleen Y/nin kans yhessä mun puhelimesta tiktokkia.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?
FanficJoel työskentelee pimeällä puolella isänsä tahdosta..mutta kiinnostus kasvaa kun tyttö ilmestyy kuvioihin.. Hieman aikuis kontenttia. Kiroilua. Tappamista. Raaka (ei kuvia). En varoittele raaista kohdista. Samalla kuiten kunnon saippuakirja. Eli löy...