Satutit mua..

17 4 0
                                    

Joel pov

On menny pari päivää ja oon paremmassa kunnossa..Eerika on ollu mussa kii joka ikinen vitun minuutti. Se tosin selvästi ärsyttää Tommia ja Y/n on surullinen..seki on mun syytä.

Oon toipunu jo vähäsen ja oon pystyny ottaan leikkauksien jälkeen nyt jotai typeriä sideharsoja haavoilta pois. Auto kolari oli pelottava tilanne..mutta selvisin siitäki.

Kävelen vielä valitettavasti kepeillä mutta Eerika silti onnistunu oleen mun kans sängyssä..sillä tavalla..ja en osaa sanoa että nautinko vai enkö.

Oon tällä hetkellä yksin omassa huoneessa ku Eerika on Tommin kanssa käymässä vanhempiensa luona.

Y/n on kans täällä..

Nousen hitaasti ylös..meen koputtaan Tommin ovelle ja Y/n avaa oven mutta koittaa läimästä sen kii mun kasvojen edestä. Stoppaan oven kädelläni ja työnnän oven auki.."Älä..pliis..meän pitää jutella" Sanon pitäen ovea "Mulla ei oo sulle mitään asiaa.." Y/n sanoo ja menee kuiten huoneen sisälle ja kääntyy selkä mua päin..meen huoneeseen ja istun sängylle..

"Y/n..oon pahoillani..tein väärin ja..mulla on ikävä sua.." Sanon ja katon tätä pyytävällä ilmeellä

"Satutit mua..pahasti..ja mä pidän Tommista.."

Katon Y/niä hieman shokissa.."Et pidä..esität pitäväs" Sanon ja Y/n pudistaa päätään.. nousen ylös sängyltä ja meen tän eteen..laitan toisen käteni tän ympärille ja vedän tän muhun kii "Älä heitä pois kaikkea sitä mitä me koettiin.."

Y/n työntää mut pois ja kaadun lattialle. Käsi lähtee paikalta..Y/n säikähtää ja äkkiä laskeutuu polvilleen mun vierelle ku päästän kipeän äänen suustani "A-anteeks! Oon pahoillani!" Y/n huudahtaa ja auttaa käden takasin paikoilleen.

Kipu lähtee ja makoilen lattialla hengästyneenä..Y/n tulee lattialle makaan mun viereen ja kuulen ku tää itkee.."Hei..ei oo hätää.." Sanon ja katon tätä..koitan nätisti vetää tän haliin..

Tommi pov

Tuun takasin studiolle ja kävelen omaan huoneeseen..nään Joelin maassa väsyneenä ja Y/n itkee tän vierellä..hymyilen pienesti..näin asioiden on tarkotuski mennä..autan Joelin varovasti ylös lattialta.."Noni.." Autan Joelin sohvalle..meen sitte takasin ja katon Y/niä..autan tän kans lattialta ylös ja halaan..

"Tiesin ettet ollu valmis päästään irti..mulla oli mukavaa sun kans..mutta kuulut toiselle.." Sanon Y/nille hieman surullisena mutta yritän hymyillä parhaani..tää itkee edelleen ja halaa mua

"A-anteeks Tommi.."

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Where stories live. Discover now