Joel?

14 3 0
                                    

Y/n pov

Nukahettiin Tommin kans uudelleen ja nyt herätessäni kello on kaks päivällä. Katon Tommia. Se on jo heränny ja kattoo vaan instaa ja sieltä jotaki hauskoja videoita..nostan peittoa vähän ja huomaan että edelleen molemmat meistä on alaosasta alasti ja sängyssä on Tommin limasta nestettä.

"Oisko suihkuun meno mitää?" Kysyn Tommilta ja tää kattoo mua hieman säikähtäneenä, ei kai huomannu että heräsin. Suukotan tän huulia ja nousen ylös sängystä. Tommi tuijottaa "Elä viiti" Sanon ja meen kaiveleen Tommin kaappeja jos löytäisin pyyhkeen.

Tommi pov

Hymyilen ja nousen kans sängystä. Meen tän taakse ja suukotan tän niskaa ennenku kurotan ottaan tälle ylä kaapista puhtaan pyyhkeen "Oleppa hyvä, pärjääks yksin?" Kysyn ja tää nyökkää ja menee. Vaihan ite sillä aikaa makkaukset sängystä.

Menee 10min ja Y/n tulee suihkusta pyyhe päällään, hymyilen tälle pienesti "Meen itekki käymään. Voit laittaa vaikka mun systerin vaatetta itelles päälle" Sanon ja näytän missä pidän siskoni vaatteet. Sillä on täällä vaatteita ku ne on jääny. Se on joskus seurustellu Ollin kanssa mutta ei enää ja vaatteet on jääny. Meen ite suihkuun. Katon itteä peilistä ja nään fritsut kaulassani 'tsiisus..kunnon imuri tuo tyttö' naurahan itekseni ja meen lämpimän suihkun alle.

Pääsen about 5 minsan päästä ja meen huoneeseen pyyhe lantiolla. Katon Y/niä "Jalat kipeenä?" Kysyn ja Y/n nyökkää päätänsä "Oon pahoillani" Sanon ja katon tuota. Meen suukottaan tän otsaa ku tää istuu sängyllä vaatteet päällä. Laitan itelle kans vaatetta päälle.

Huomaan että kukaan muu jätkistä ei oo studiolla. Ne on varmaan menny Joelin luokse. Laitan istuun Y/nin vierelle "Aattelin pyytää mun siskon käymään tässä tänään kahvilla. Saat senki tavata. Se on mua vähän nuorempi" Sanon Y/nille ja Y/n hymyilee mulle "Kiva kuulla että ei kokoajan tarvi olla miesten seurassa" Y/n sanoo leikillä ja naurahan pienesti "Jep jep" Sanon tälle ja kuulen ku ulko-ovi aukeaa. Avaan mun huoneen oven ja nään Joelin..

"Joel? Mitä sä nyt jo täällä teet?"

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt