Y/n pov
Yks Joelin kavereista, kai Joonas, autto mut vessasta pois ja toi mut sohvalle. Oon ihan hiljaa ja kyyneliä valuu silmistäni.."Hei..Tommi laitto viestiä.." Joonas sanoo ja katon äkkiä Joonasta.."Se laitto että Joel on huonossa kunnossa..monta leikkaus päivää edessä..mutta onneks Joel on hengissä.." Joonas jatkaa..vähän kuormaa kaatuu niskoiltani ja rauhotun pikkuhiljaa..
"Oon pahoillani..tää oli mun syytä..Jos en olis suututtanu Joelia niin se olis vielä kunnossa.." Sanon ja kyyneleet valuu poskilleni. Niko halaa mua varovasti.."Ei oo hätää..se mitä Joel sulle teki oli myös väärin..Joel on kova tyyppi..se kyllä toipuu.." Niko sanoo mulla ja hymyilen pienesti halaten Nikoa takasin.."Mä kai lähen sitte.." Sanon ja nousen ylös sohvalta päästettyäni irti Nikosta.
"Voit kyllä nukkua myös Tommin huoneessa jos tahot..se varmasti tulee yöllä takasin" Joonas sanoo mulle "N-no..jos..en oo vaivaksi.." Sanon ja katon Joonasta..tää hymyilee mulle pienesti "Jää vaan..Tommiki olis paremmalla mielellä ku tulee takasin.." Joonas vastaa ja hymyilen pienesti..tää näyttää mulle missä Tommin huone on..meen huoneeseen ja laitan makoileen sängylle..Tommi on kyllä ihana..ehkä olisinki valmis testaan sen kanssa elämää..
Joonas pov
Y/n meni Tommi huoneeseen. Meen jätkien luo.."Joel tulee oleen pahalla päällä ku pääsee sairaalasta.. toivottavasti se rauhottuu jossain vaiheessa.."
Pari tuntia menee..Tommi tulee takasin ja kysyy missä Y/n "Se on sun huoneessa" Vastaan Tommille ja Tommi menee huoneeseensa
Tommi pov
Meen huoneeseeni..nään nätin Y/nin makoilemassa mun sängyssä..huoneessa on aika viileä joten ymmärrän että se nukahti vaatteet päällä..kipuan Y/nin vierelle ja katon tätä..kaunis..Y/n kääntyy että sen selkä on mua vasten..vedän tän lusikkaan ja nostan peiton meän päälle nukahtaen tän vierelle..
YOU ARE READING
Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?
FanfictionJoel työskentelee pimeällä puolella isänsä tahdosta..mutta kiinnostus kasvaa kun tyttö ilmestyy kuvioihin.. Hieman aikuis kontenttia. Kiroilua. Tappamista. Raaka (ei kuvia). En varoittele raaista kohdista. Samalla kuiten kunnon saippuakirja. Eli löy...