Joel!

22 3 0
                                    

Y/n pov

Ollaan istuttu yhessä jo jonku tovin ja ollaan Joelin kans saatu paljon kuulla miten ovat meän suhteesta kade. Onneks ei kuitenkaa olla kokoajan kii toisissamme. "Sauna ois ready" Joel sanoo ko kattoo puhelimestaan kelloa. "Meneekö mimmit eka vai me?" Joel kysyy vielä. Pojat alkaa heti huuteleen mutta Elina keskeyttää "Te heitättä sellaset löylyt että ei sinne voi mennä hullukaan enää teä jäläkee. Me kyl mennään eka tytyjen kans" Katotaan tytöt toisiamme "Mennää mennää!" Elina huuahtaa. Noustaan ylös ja katon Joelia. Pörrötän tän päätä ku meen ohi ja juostaan tyttöjen kans sisälle kylmällä ruohikolla ilman kenkiä. Toki Hanilla kengät sekä suloset pinkit sukat ku se ei käyny uimasa.

Mennään ovelle ja ei saaha ees ovea auki. Joel nauraa ja tulee meän kaikkien luo ja mennään pois eestä ku Joel avaa oven omalla avaimella. Hymyilen ja annan suukon Joelin poskelle. Mennään sisälle ja Joel näyttää missä sauna on. Sitte antaa ohjeita tarpeellisiin asioihin "Eli kertakäyttöset pefletit roikkuu seinällä, teille on shamppoota ja hoitoainetta sun muuta mitä ihmettä käytättekää, älkää kysykö miks" Katon Joelia

Varmaa entisiä tyttöystäviä..jotenki ahistaa ja harmittaa ajatus etten olis tarpeeks Joelille ja se hankkis jonku muun. Jää vainoharhanen olo..en tosin sano mitään.

"Suihkussa ei sitte asuta. Ja jos käytte jäähyllä ulkona tai uimassa nii tässä vara-avain" Joel sanoo antaen sen mulle "Ai..kiitos.." Sanon hiljasempaan sävyyn "Ylimääräsiä puhtaita pyyhkeitä tossa kaapisa. Noni. Pärjäilkää" Joel sanoo ja lähtee. Tytöt sanoo tälle heippa ja heti ku Joel lähtee nii nää alkaa puhuun miehistä ja omasta rakkauselämästä. Kuulen kans miten nää puhuu siitä että Alisa tykkäs ennen Joelista.

Katon Alisaa mutten sano mitään. Kaikki lähtee suihkun kautta saunaan, otan Joelin antaman hupparin pois päältäni ja nostan sen roikkuun koukkuun mikä on saunan ulkopuolella, meen sitte perässä. Ollaan silti uimavaatteet päällä, onneks..

Liityn keskusteluun ku aletaan puhuun musasta. Tulee parempi olo.

Heitellään löylyä kiukaaseen. "Huh, oisko jäähyn paikka näitten löylyjen jäläkee?" Elina kysyy. Vastataan myöntyvästi. Lähetään suihkun kautta ilman pyyhkeitä ja juostaan uima vaatteet päällä veteen.

"Brrrr"

Nousen vedestä kylmissäni lämmitellen itteäni olkapäistä. Joel taas tulee halaileen mua paljasrintasena ja uima shortsit päällä.

Lämmin tää jäbä on jos ei muuta. Nojaan pääni tähän ja hymyilen pienesti

"Y/n ihan oikeesti, mee rakastelee sen miehes kans jos et meän kans voi olla" Elina sanoo vitsaillen. Naurahan pienesti "Uikaa rauhassa. Lämmittelen täällä" Sanon hymyillen "Ei ois kyllä paha idea mennä jo heilutteleen peti makkauksia" Joel kuiskaa mun korvaan "Joel!" Vinkasen ja tää vaa nauraa. Noloa..oon varmaan punanen ko tomaatti.

Nauretaan kaikki ku katotaan Ollin ja Joonaksen esittävän mua ja Joelia.

"Voi Y/n! Rakastan sinua niin paljon! Mennään sänkyyn ja tehdään lapsia!" Joonas sanoo ku halailee Ollia ku mikäki apina

"Ei ei rakas! Ensin mennään naimisiin!" Olli sanoo hieman tyttömäisellä äänellä.

"Nonii lopettakaa tai voitte lähteä tuonne pusuttelee kaloja" Joel sanoo ja osottaa veteen. Nauretaan tyttöjen kanssa ja Nikon nauru kuuluu kans.

"Mitäs me sille voidaan että ollaan power couple" Sanon hiljasesti mutta niin että Joel kuulee. Joel tiukentaa halia musta ja pusuttaa mun päälakea. Käännyn ja halaan tätä takasin. Suukotan tän rintakehää "Älä ala, mulla alkaa haluttaan ja sitte et enää voi perääntyä" Joel sanoo mulle ja naurahan "Piät ne housut jalassa" Sanon tälle pieni virne kasvoilla. Suudellaan hetken. Tunnen sitte ku joku ottaa mua kii käsi varresta ja vetää mua. Minna vetää mua Joelista irti ja päästän irti heti. Lähetään juokseen takasin sisälle saunaan. Hymyilen itsekseni. Saa nähä mitä se Joel keksii meille yöksi.

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora