Y/n pov
Katon Eerikaa shokissa..huomaan että Joel on ihan järkyttyny..
Katon Joelia itkusena "Y/n pliis! Me selvitetään tää" Joel sanoo mulle ku yritän lähtee mutta tää ottaa mua ranteesta kii..katon alas "S-susta on tulossa isä..jää juhlistaan isyyttäs.." Sanon ja itken vaan enemmän. Huomaan Eerikan nauttivan siitä miten mä kärsin..menee hermo..otan aseeni taskustani ja osotan Eerikaa vihaisena..Niko tulee mun taa ja yrittää estää..sen takia ammun ohi.."Kuole vitun ämmä!" Huudan Eerikalle..Tommi menee Eerikan luo nopeasti..onhan se sentään sisaruksia..Tommi kattoo mua pettyneesti..
Niko saa otettua aseeni ja tiputtaa sen lattialle..kaadun polvilleni ja itken. Joel koittaa lähestyä mua mutta potkin tätä itkuraivarissani. Joel saa kuitenki nostettua mut syliinsä ja vie mut huoneeseensa..tää istahtaa sängylle ja halaa mua tiukasti..tää rauhottaa mua..Joel suukottelee päätäni ja silittelee selkääni..kasvoni on tän rintaa vasten..Joelin tuoksu myös auttaa rauhottuun..nukahan tän syliin.
Joel pov
Y/n nukahti syliini..katon tän kauniita kasvoja ja punaisia turvonneita silmiä itkunsa vuoksi... Kaadan varovasti Y/nin makaan sängylle ja otan tän lusikkaan..suukotan tuon niskaa nätisti ja nostan peiton meän päälle..onneks suljin oven tultuani huoneeseen. Muuten Eerikan ja muiden huudot kuuluis tänne saakka..mua alkaa hymyilyttää..ei tosiaan se että Eerikalla ois pullat uunissa..mutta siksi että Y/n on mun luona.. huomasin aiemmin että Y/n oli pahoinpidelly itteään..ranteissa oli viiltojen merkkejä..nukahan kuiten Y/nin vierelle keskellä iltapäivää..
* Timeskip 2,5h *
Herään ku tunnen Y/nin liikkuvan käsissäni..katon tätä väsyneillä silmillä ja huomaan että tällä on vaikeuksia nukkua enää pitempään..tää asettuu mun vierelle niin että kasvot mun mua päin.. silitän tän poskea nätisti ja tää säpsähtää ja hengittää hiukan tiiviisti "Hei..oon tässä, ei oo hätää" Sanon tälle ja tää kattoo mua..en kestä miten surullisen näkönen tää edelleen on..
"Entä Eerika..?"
Y/n kysyy..
"Vitut mua se kiinnostaa..en aio suostua alkaa isäksi..varsinkaan ku lapsi on mun sekä ihmisen jota vihaan.."
Sanon tälle takasin..mun ja Eerikan kuviot on epäilemättä erikoiset..en pidä siitä..mutta tarvin huolenpitoa suruissani..ja just sillon Eerika sattu oleen paikalla..harrastin sen kans suruseksiä..ja Eerika..vanno että sillä on kierukka..joten uskalsin olla ilman kumea..oli kai huono idea..silti mun pitää olla kunnioittava..nousen sängystä suukottaen Y/nin poskea..meen Eerikan luo joka pyörittelee raskaustestiä kädessä..onko se oikeasti totta..? Katon Eerikaa..
"Haluan että varataan aika raskauden varmistukseen..nyt"
BINABASA MO ANG
Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?
FanfictionJoel työskentelee pimeällä puolella isänsä tahdosta..mutta kiinnostus kasvaa kun tyttö ilmestyy kuvioihin.. Hieman aikuis kontenttia. Kiroilua. Tappamista. Raaka (ei kuvia). En varoittele raaista kohdista. Samalla kuiten kunnon saippuakirja. Eli löy...