Ai mekö ei oltu mitään..?

13 3 1
                                    

Joel pov

Ollaan hetki Aleksin kans tutkittu tuntemattoman miehen tietoja ja asuin paikkaa sun muuta. Tiiän paljon miehestä ja kaikki se on Aleksin ansiota, aion huomenna hakea sen käsiini..

Y/n pov

Istun sohvalla..yks Joelin kavereista, kai Tommi? Kattoo mua, katon tätä takasin hetken ja sitten pois. Ulko-ovesta tulee maailman kaunein nainen jonka oon koskaan nähny. "Moi" Nainen hymyilee jätkille ja ne vastaa naiselle. Oon ite hiljaa..Nainen kipuaa Tommin syliin ja suutelee tuota. Koen..ehkä vähän mustasukkasuutta..Tommi suutelee naista takasin ja sitte nostaa naisen pois sylistään "Mitä sä täällä? Sun ei olis tarkotus tulla tänne enää.." Tommi sanoo vakavalla ilmeellä naiselle "Kuitenki suutelit mua takasin, pidät musta edelleen nallekarhu" Toi nainen on vähän ärsyttävä..mutta niin kaunis..blondit pitkät hiukset ja siniset silmät. Laiha ku mikä ja nätit paljastavat vaatteet päällä "Voisitko nyt vaan lähteä.."

Tommi pov

Nainen on siis mun exä..pyysin sitä tänään tuomaan mun antamat studion avaimet mulle takasin koska erottiin. En..siltikään pysty vastustaan kiusausta vastata sen suudelmaan..pitäis pitää itteni kurissa. Otan avaimet tältä ja nousen ylös sohvalta.."Mene.." Sanon exälleni Emmalle. Tää naurahtaa ja nousee sohvalta..nään ku Y/n nousee ylös ja lähestyy mua halaten. Emma kattoo Y/niä vihaissaan ja lyö tuota vatsaan "Emma! Mitä vittua?!" Katon Y/niä ja halaan tätä nätisti takasin "Sattuko pahasti..oon pahoillani.." Y/n laittaa kätensä mun poskille ja vetää mut alemmas suudellen mua..oon shokissa..mutta suljen silmäni ja vastaan suudelmaan. Emma suuttuu ja lähtee pois..kerkeän just ja just irtautua ku Joel tulee studion olohuoneeseen missä kaikki muut paitsi se ja Aleksi oli..

Joel pov

Katon Tommia hieman vihasena.."Mitä kuvittelet tekeväs?" Kysyn ja Y/n vastaa mulle ärsyyntyneenä "Mitä meinaat? Ei se oo sun asia jos me pidetään toisistamme!" Katon Y/niä vihasena "Ai mekö ei oltu mitään?" Kysyn suutuspäissäni "Sä vaan leikit mulla ja mun tunteilla. Ei me koskaan olla oltu muuta ku työkavereita!" Tunnen piston sydämmessäni..vereni kiehuu vihasta.."Etippä itelles sillon yösija..mun kotiin et oo tulossa" Sanon ja lähen läimästen oven kiinni vihasena. Lähen kotiin autollani ja ajan miten sattuu. Ulkona sataa kaatamalla vettä ja joudun vesiliirtoon autollani..rekka tulee vastaan ja kaikki pimenee..

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora