Yhteiskuva

13 3 0
                                    

Y/n pov

Oltiin Joelin kans ihan hengästyneitä ku meillä oli..aktiviteeteja..sängyssä. Niina ja Samu on iha just Helsingissä. Nousen ylös ja meen nopeasti suihkuun ku Joel jäi tuijottaan puhelimen ruutua. Pesen itteni viiden minuutin sisällä ja kuivaan pyyhkeellä itteni. Alan heti kuivaan hiuksia föönillä mutten laita niitä mitenkää ihmeellisesti.

Tuun sitte suihkuhuoneesta pyyhe ympärilläni ja hiukset kuivana mennen Joelin luo "Vauhtia nyt! Ne on iha just täällä ja tää 'nopea keissi' oli sun idea!" Änkytän tälle ku äitinsä olisin. "Juu juu rinsessa" Tsh, alan laittaan vaatetta päälleni ja pistän itteni kuntoon että kehtaa olla ihmisten ilmoilla.

Joel tulee suihkusta ja kuivaa itteään hetken. Alkaa sitte pukeen. Katon tätä ja hymyilen, komea mies figuuri, ihan ku jostain hyvästä unesta. "Älä ny, Niina tykästyy ko näytät niin hyvältä" Joel naurahtaa ja hymyilen. Ollaan molemmat saatu laitettua ittemme kuntoon ja meen Joelin luo halaten tätä ja vaihetaan suukko.

Otan mun ja Joelin puhelimet mun kassiin ja kannan kassia mun olalla. Otan kans Joelin kotiavaimet ja muuta pientä tärkeää. "Noni, mennään" Sanon ja Joel tulee mun perässä. Lähetään ulos kämpästä ja Joel sulkee ovensa perässään. Mennään tän hienolle autolle ja astutaan sisään. Otan puhelimeni kassista ja katon että onko Niina laittanu viestiä "Ne oottelee meitä jo" Sanon kattoen tätä "Joo, ohjeista mut sinne ja mennää" Joel vastaa ja nyökkään päätäni.

Lähetään liikkeelle ja osottelen suuntiin, sekotan välillä vasemman ja oikean ja Joel on hieman kärttyny ku ollu lähellä piti tilanteita että oltais käännytty ihan väärään suuntaan. Ite vaan räkätän. Ei se Joel mulle kauaa vihanen voi olla. Tää laittaa kätensä hetken päästä mun reidelle ja hymyilen tälle.."Noni, eli tästä etit parkkipaikan ja nopeasti." "Juu juu, elä skitsoa muru" Naurahan pienesti.

Suukotan tän poskea ku ollaan parkki paikalla ja astutaan sitte ulos autosta. Mua vähän mietityttää ku Niina näkee Joelin..Niina on kaunis nainen..ehkä oon vainoharhanen että jotain saattais tapahtua niiden välillä tän näkemisen ansiosta..Ei! Ei..mun pitää luottaa mun mieheen ja mun ystävään.

Mennään sisälle ja joku paparazzi ottaa kuvan musta ja Joelista. Joel ottaa mua kädestä "Älä välitä.." Joel sanoo ja kattoo mua "Jos mun naama päätyy otsikoihin nii se on sun selitettävä sitte" Sanon ja tää naurahtaa "Oon sun kans ja kyllähän kaikki saa sen jossain vaiheessa tietää. Viimeistään ku näkee noi fritsut kaulassas" Joel sanoo ja katon tätä shokissa. En muistanu piilottaa niitä? Voi paska. Nohh..Jos Joel ottaa tän asian rennosti niin kai mäki sit?

Nään Niinan. Päästän Joelin kädestä ja juoksen Niinan luo halaten tätä tiukasti. Molemmat ollaan märyämisen partaalla ja halaillaan ku ei ois huomista. Päästän irti ja hymyilen Niinalle suuresti "Voi ku oon ikävöiny" Niina sanoo ja hymyilen "Mäki sua kamu" Sanon ja mennään yhessä jonottaan että voidaan hakea kahvia ja jotaki nisua, esim juustokakun palasta, ne on parhaita.

Joel pov

Kättelen miestä joka istu Y/nin kaverin kans ja esittelen itteni "Joel, Y/nin poikaystävä" Mies nyökkää "Samu, sun tyttiksen parhaan kaverin poikkis" Naurahan pienesti. Kätellään ja istutaan alas. Katotaan meän mimmejä. Katon sitte Samua "No, kerro, miten tapasitte? Y/nin ja tyttikses kans" Kysyn ja katon tätä "Nooh, kaikki meistä on tullu about samaan aikaan sijaiskodille ja tutustuttiin siellä. Meistä tuli parhaita kavereita ja sitte tykästyin Niinaan ja se muhun. Seurusteltiin muiden selkien takana ja ku päästiin pois nii muutettiin yhteen. Y/nillä tosin erilainen tapaus. Mutta niin se meni, erikoinen muttei ihmeellinen" Samu sanoo, tykkään tästä, se on rauhallinen ja viihtysä jätkä

"No kerro susta ja Y/nistä" Samu sanoo mulle ja virnuilee ärsyttävästi "No ei siinä varmaa mitää ihmeellistä. Meistä tuli nuorena työkavereita ja sitte..no...rakastuttiin" Kerron tylsästi. Samu selvästi haalii lisää tietoa "Joo, oltiin sängyssä jo teini-ikäsinä. Tiiän että tiiät että Y/n karkas aina mun luo sijaiskodiltanne" Sanon ja Samu virnuilee "That's what I'm talking about, tiesin että Y/n kävi aina jonku pojan luona. Ihan hyvän näkösenhän se löys" Samu sanoo ja katon tätä naurahtaen.

Tytöt tulee istuun meän vierelle. Nää toi meillekki kahvia. "Jaetaan tää kakku pala" Y/n sanoo hymyillen onnellisena "Oisit tullu hakeen mun pankkikortin multa" Sanon kattoen tätä "Olen itsenäinen nainen enkä tarvi sun massejas" Y/n sanoo ja naurahan pienesti. Y/n syöttää mulle palasen kakkua. Syön palasta ja Y/n vielä suukottaa mun poskea. Samu ja Niina kattoo meitä ku oltais naimisii menossa "Onko hyvää? Koitin kattoa sellasen mistä sinäki nirsoilija tykkäisit" Y/n sanoo ja nyökkään päätäni "Joo joo" Sanon ku oon saanu suun tyhjäks. Otan hörpyn lämmintä kahvia.

Nää juttelee paljon yhessä ja saan tietää uusia asioita kaikista. Esim. Sen että Samu on töissä lakivirastossa ja Niina on tanssiopettaja. "Entä mitäs te teette työksi?" Niina kysyy ja katotaan Y/nin kans toisia. En tiiä mitä sanoa joten annan Y/nin ottaa omakseen tämän asian keksiä. Ei me voia kertoa että 'Joo, me tapetaan ihmisiä työksi' Nope. "Joel on laulaja bändissä ja mä en oo tällä hetkellä töissä." Niina kattoo mua ihmeissään. "Wait, mis bändis Joel on?" Niina kysyy "No..sokea kanava" Niina kattoo mua jännittyneenä ja innostuneena

"Saanko yhteiskuvan?"

Tää kysyy ja katon Y/niä "Niina, voit oottaa kunnes ollaan päästy täältä kahvilasta. Ja piä ne housut jalassa" Y/n sanoo kai vähän vitsaillen Niinalle mutta se näyttää kaikelta muulta paitsi kiitolliselta. En liity asiaan sen enempää ja katon Samua joka kattoo mua vähän ärtyyntyneenä 'Mitä mä tein väärin? Kerroin totuuden' Outoa porukkaa.

Keskustelut on taas vähän hiljasempia ja kai kaikki kyllästyy toisten seuraan. Sitte ku ollaan syöty ja juotu nii noustaan ylös pöydästä. "Noni, kiitokset seurasta ja nähään myöhemmin." Sanon ja meinataan lähteä Y/nin kans mutta Niina ottaa mua kädestä kii "Pliis se yhteiskuva?" Tää sanoo ja katon tätä.."Okei.." Otetaan yhteiskuva ja Niina on ehkä vähän oudosti liian lähellä. Y/n ei näytä onnelliselta. Peräännyn sitte ja lähetään sanomatta mitään näille. Mennään autoon ja Y/n on vihanen "Miks se lähesty sua tolleen?! Ei sillä oo oikeutta!" Y/n huutaa raivospäissään. Otan tätä leuasta kii ja suutelen. "Rauhotu rakas..kaikki ok.." Sanon ja katon tätä. Laitan taas käteni tän reidelle ja lähetään kotia.

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora