Ei ole valmis päästään irti..

12 4 0
                                    

Y/n pov

Oon järkyttyny..Joel löys itelle jo uuden..? Miten se kehtaa? Tekee mieli alkaa itkeen..katon alas..kuulen Tommin askeleet lähestyvän "Eerika? Mitä sä kuvittelet tekeväs?" Tommi kysyy siskoltaan

"Tulin näkeen mun poikaystävää? Mitä luulet? Kahvitellaan kohta yhessä"

Meinaan purskahtaa itkuun..Eerika ja Joel on yhessä? Kuinkakohan kauan..? Oon pettäny Joelin kanssa sen tyttöystävää? Oon hirveä ihminen..nousen ylös ja kävelen nopeasti vessaan itkemään..lukitsin oven mun takaa ja pidän itteni hiljasena..

Joel pov

Meninkö liian pitkälle..? En kai..tiiän että Eerikalla on edelleen tunteita mua kohtaan ja siks se on helppo aina pyytää tälläsiin hommiin. Eerika nytki halailee mua varovasti ja suukottelee mun leukalinjaa aina välillä. Eerika kuitenki lähtee Tommin kans juomaan kahvia keittiöön.

Ne puhuu eka vakavia mutta sitte kuuluu jo pientä naurua. Itelläki nousee hymy kasvoille mutta se häviää ku Y/n tulee vessasta..sen silmät on ihan turvonneet ja kasvot punaset.."Y/n-"

"Oo hiljaa.."

Tää sanoo mulle vihasella äänen sävyllä ja kävelee Tommin huoneeseen..koitan nousta sohvalta mutta huonolla menestyksellä..Eerika kerkeääki jo tulla takasin ja istuu mun vierelle..en käsitä mitä teen ja suutelen Eerikaa ku tää tulee lähelle mun kasvoja..tarvin jonkulaista huolenpitoa ja huomiota.

Tommi pov

Meen pois keittiöstä ja nään Joelin ja Eerikan nuolevan toisiaan sohvalla. Meen Y/nin luo ja nään ku tää itkee sängyllä..istun tän vierelle ja silitän tän selkää..

Y/n ei oo valmis päästään Joelista irti..

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora