Y/n pov
Eilen nukahettiin Joelin kans sohvalle makoillen. Herään tän päältä ja katon tän kasvoja. Hymyilen pienesti..eilen oli traumaattinen päivä. Peruin Samun hotellivarauksen koska noin ei sais tehä kellekkään..varsinkaa varatulle. Joel oli tosi vihanen mutta osas kontrolloida sitä hyvin ja ei purkanu vihaansa kehenkään enää Samun jälkeen..oon kyllä edelleen yllättyny miten Joel on nii vahva. Se otti asiat eilen omiin käsiin. Kai se musta pitää nii paljon ku on sanonukki pitävänsä? Ihana
Hymyilen itsekseni ja nousen tän päältä pois. Meen keittiöön ja otan itelle vaa leipää mitä mussuttaa nyt aamuun. Katon puhelinta, Joel eilen mun puhelimella esti Samun numeron etten nää viestejä mitä se lähettää tai ettei se voi soittaa mulle. Ehkä se on parhaaksi.
Joelin puhelin soi ja Joel ei kai herää siihen. Jätän puhelimeni ja leivän keittiön pöydälle ja meen Joelin puhelimen luo. Katon kuka soittaa, aa Joonas. Vastaan puheluun ja meen keittiöön "Moi, Y/n tässä, Joel nukkuu" "Herätä se laiskimus ja jos se tulis studiolle tänää? Ja muutki tuo omia hellujansa nii ei haittaa jos sinäki tulet" Joonas sanoo ja naurahan pienesti. Tommin ja mun välit on mitä on mutta puheväleissä ainaki ollaan. "No mepä tullaan kohta, mo" Sanon ja lopetan puhelun.
Meen Joelin luo ja kyykistyn lattialle kattoen tän kasvoja ja suukotan tän nenää "Joelll" Sanon ja rapsutan tän päätä. Tää tekee omia aamu ääniään ja haukottelee ja venyttelee ko viimistä päivää. Hymyilen tälle. Joel kattoo mua ja hymyilee
"Onpa ihana herätä ja nähä kaunokainen heti ku silmäni saan auki"
Joel sanoo ja naurahan pienesti "Joonas soitti. Tänää kai jotai aktiviteettia studiolla jos suostut nouseen ylös" Sanon ja katon tätä..silitän tän hieman sekasin olevia hiuksia. Nousen ylös lattialta kyykistymästä "Haluaks leipöötä?" Kysyn ja tää nyökkää. Käyn tekee tällekki leivän ja tää on jo oottamasa leipää ku istuu sohvalla. Vien sen tälle ja suukotan tän otsaa "Oot kyllä yhelaine viis vuotias" Sanon Joelille nauraen pienesti ja tää mänttää leipäänsä. Hymyilen ja silitän tän päätä.
Meen takas keittiöön ja syön pöydän ääressä leipäni. Meen sitte laittaan parempaa vaatetta päälle. Joel tulee perästä ja jälleen sillä pakkomieli ensin tulla halaileen mua. Hymyilen ku Joel laittaa kätensä mun ympärille takaa päin ja haistelee mun kaulaa ku mikäki eläin. Se kutittaa ja nauran pienesti "Tuoksut hyvälle muru" Joel sanoo ja silitän tän käsiä mun vatsalla "Meneppä ny laittaan ittes ihmisen näköseks" Sanon Joelille hymyillen ja avaan tän kädet mun ympäriltä. Käännyn kattoon tätä, raukka ihan väsyny. Kai se valvo pitkään ja katto ettei mulla oo huono olla. Joel meinaa suudella mua "A aa herra, peseppä hampaat eka" "Jaha" Joel sanoo ku mikäki teini ängsti. Nauran pienesti ja otan tän ranteesta kii vetäen tätä perässä ku meen itekki peseen hampaitani.
Pessään hampaita ja ku Joel sylkäsee hammastahnan altaaseen ja pesee suunsa nii samalla pärskäyttää kädellä mun päälle vettä. Siinä sitte alkaa pienimoinen vesi sota. Lattia on hieman märkä ja molemmat meistä on vähän. Saatiin kuiten hampaat pestyä ja turvat puhistettua hammastahnasta. Mennään pois vessasta ja Joel laittaa kätensä mun vyötärölle ja vien omat käteni tän niskan taa. Suudellaan ja mennään peruuttain kävellen makkaria kohen. Joel meinaa edetä asioissa mutta irtaudun suudelmasta "Rakas meän on oikeasti mentävä" Sanon Joelille "Juu okei okei. Noni. Kesä kuivattaa vaatteet." Suomen kesä kyllä ottaa aikansa kuivattaessa vaatteet mutta ei kai siinä.
Lähetään kosteilla vaatteilla Joelin autoon. Radiosta tulee Bc:n oma biisi Not your bro ja laitan sitä kovemmalle. Laulan mukana ku Joel vaa nauraa mulle hiljasesti. Laulelee seki. Hyvää musaa nää jätkät tekee jos jotai!
ESTÁS LEYENDO
Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?
FanficJoel työskentelee pimeällä puolella isänsä tahdosta..mutta kiinnostus kasvaa kun tyttö ilmestyy kuvioihin.. Hieman aikuis kontenttia. Kiroilua. Tappamista. Raaka (ei kuvia). En varoittele raaista kohdista. Samalla kuiten kunnon saippuakirja. Eli löy...