Y/n pov
Päästiin Joelin kämpälle. Oon edelleen vihanen..miten Niina kehtaa? Sillä on poikaystävä ja kuolaa mun miehen perään? A aa ei onnistu..makaan sohvalla ku jalkani on joelin sylissä. Tää hieroo mun jalkoja ja samalla kattoo tiktokkia.
Katon ite että tuleeko telkkarista mitään. Vaa jotain kauniita ja rohkeita, ihan paska sarja seki. Kunnon saippua rakkautta ja draamaa ihan hirveesti, onneks Joel ei oo mikää söpöliini joka roikkuu mun nilkassa kokoajan ahnien huomiota. Katon Joelia "Onko isäs ilmottanu mitään mistään? Millon tehtävä olis?" Kysyn "Ei oo sanonu mittää, pittää kai ootella vielä" Joel vastaa takasin ja silittää mun sääreä. Se kutittaa hieman mutta pikku hipsuttelu on ihan kivan tuntosta. Otan puhelimeni. Niina on laittanu viestiä 'Hhh..' Avaan viestit
N: "Y/n, ooks vihanen?"
N: "Halooooo"
N: "Älä vastaa sitte"
N: "Et ansaitte Joelia, se on liian hyvä sulle"
N: "Sano sille että kun eroatte nii laittaa mulle viestiä"
N: "Et jaksa olla kauaa vihanen ja tiät sen"
N: "Halooo"
N: "Oot ärsyttävä"Katon viestejä "Vittu oli virhe nähä Niinaa.." Sanon Joelille "Kai, se käyttäyty kyllä tosi typerästi sua sekä mua kohtaan" Joel vastaa. Näytän viestit tälle "Kunnon huomiohuora" Joel sanoo ja nyökkään "Äläpä..en aatellu että se ois näin feikki..oikeasti valittis julkkiksen mun sijasta? Olin sen tukena aina.." Sanon ja katon Joelia joka kattoo mua ihmeissään "Siis sille oot julkkis, mulle oot mun paraskave-" "Poikaystävä" Joel keskeyttää mut. Hymyilen tälle.
Nostan jalkani tän sylistä ja nousen istuun polvilleni sivuttain sohvalle. Katon Joelia ja pakotan tän tekee tilaa mulle. Istun tän syliin kasvot tätä päin ja hajareisin. Hymyilen tälle ja suukotan tän huulia ennenku nojaan pääni tän hartiaan. "Mitä haluat syyä tänään?" Joel kysyy silitellen hiuksiani "Mmm..voiaanko tilata jotai? En haluu käyä kaupassa" Sanon Joelille ja tää hymyilee mulle "Toki" Joel sanoo ja hymyilen tälle. Nousen pois tän sylistä "Pitsaa?" Joel kysyy ja nyökkään. Joel soittaa paikkaan mistä tilata.
Meen ite keittiöön ottaan vesi lasillisen. Jään tuijottaan ikkunasta ulos. Tunnen sitte kädet mun lantiolla ja säikähän vähän. En ees hoksannu että Joel ois tullu mun takaa. Käännyn ja katon Joelia hymyillen "Sait tilattua?" Kysyn kattoen tätä ja hymyilen. Tää hymyilee mulle kans ja silittelee mun vyötäröä ja alaselkää tullen lähemmäs "Juh" Tää vastaa lyhyesti ja ytimekkäästi. Nyökkään päätäni. Halaan tätä ja tää halaa mua takasin.
Ootellaan ruokaa ja halaillaan toisia hiljaa. Tässä voisin olla loppu elämäni..ovikello soi hetken päästä. Ei varmasti oo se ruokalähetti. Mennään molemmat ovelle kattoon ja Joel avaa oven. Nään Samun itkevän ulkopuolella. Meen shokkiin ja juoksahan halaan tätä tiukasti.."Hei..Samu..ei oo hätää.." Kerron tälle halaten.."N-niina potkas mut ulos kämpiltä..oltiin päästy jo Tampereelle ja riideltiin koko matka" Samu sanoo ja halailen tätä.."Voi raasu..varaanko hotellin sulle ees täks yöks?" Kysyn Samulta ja tää kattoo mua "Viittisiks?" Samu kysyy nyyhkyttäen ja pyyhkii kyyneleitään "Tottakai..ilmotat huomenna sitte miten hommat sujuu. Älä välitä Niinasta..se rauhottuu ja pyytää anteeks" Sanon tälle ja halailen tätä..
Joel pov
Katon näitä ku nää on käytävällä. Kuitenki astuu sisälle varauksen ajaksi. Samu ottaa kenkänsä pois ja jättää keskelle lattiaa niinku joku eläin. Suljen oven ja nään nää jo istumassa vierekkäin ja Samun käsi on Y/nin ympärillä. En tiiä oliko se täällä ihan vaan kertoakseen huoliaan vai tulossa hakeen huomiota. Nää kai varaa hotellin ja en kuule mitä nää keskustelee.
Y/n on keskittyny ystäväänsä ja se on ok mutta Samu kai pitää sitä erinä..se koski ärsyttävästi Y/niä..tai oon sitte vaan kateellinen poikaystävä. Istun keittiössä ja kuulen naurua olkkarissa. Meen sitte olkkariin ja nään ku Samu vetää Y/nin makoileen sen päälle sohvalle ja kuuluu naurua
Mutta nauru loppuu lyhyeen ku Samu suutelee Y/niä..
Samu painaa Y/nin päätä itteänsä päin ettei vois irtautua suudelmasta ja Y/n yrittää päästä pois. Meen näiden luo ja vetasen Y/nin luoni seisoon lattialle. Vedän Samun kauluksesta mun kasvojen eteen ja lyön tätä nyrkillä keskelle naamaa vihasena..Y/n on ihan paniikissa ja Samulla valuu verta nenästä ja ikenistä..katon tätä vihasena ja lyön uuelleen mutta vatsan kohalle. Lähen raahaan tätä sitte ulos mun kämpästä "Lähe vittuun täältä äläkä kuvittelekkaa tulevas takasin" Sanon heittäen tän pihalle vihasena..
Kirosanat pyörii mielessäni..meen Y/nin luo ja halaan tätä tiukasti..raukka itkee.."Oon niin pahoillani että se teki noin..oon tässä rakas.." Sanon tälle ja halailen tätä..hetken Samu hakkaa ovea mutta lopettaa ja kai lähtee..suukottelen Y/nin otsaa ja halailen tätä..tää rauhottuu mun käsiin ja kattoo mua punasilla silmillä.."Noni..oot kunnossa ja turvassa mun kans.." Sanon silittäen tän poskea.
Suukotan vielä tän päätä ja päästän irti ku ovikello soi hetken päästä. Meen ovelle ja pitsa saapu..ehkä syöminen auttais vähän nyt molempia meitä. Meen Y/nin luo ja vedän olkkarin pöydän sohvan eteen. Katotaan telkkarista jotain leffaa mikä sattuu tuleen ja aletaan syömään yhessä istuen sylikkäin. Y/n tarvii mua nyt..joten aion olla se mies tälle joka oon aina halunnu olla..
YOU ARE READING
Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?
FanfictionJoel työskentelee pimeällä puolella isänsä tahdosta..mutta kiinnostus kasvaa kun tyttö ilmestyy kuvioihin.. Hieman aikuis kontenttia. Kiroilua. Tappamista. Raaka (ei kuvia). En varoittele raaista kohdista. Samalla kuiten kunnon saippuakirja. Eli löy...