Keksin murunen🍪

10 4 0
                                    

Joel pov

Vituttaa..saatiin varattua aika varmistukseen Eerikan kans ja sinne pitäis vissii sitte mennä yhessä..lähettiin Y/nin kanssa mun luokse. Y/n nukku päikkäreitä sillä aikaa ku meinasin polttaa mun keittiön, ei oo eka kerta :). Yritin tehä possunliha pihviä muusin sekä punaviini kastikkeen kera. Mutta possu räiskytti vitusti kuumaa rasvaa mun päälle ja hölmöilin ku alko polttaan käsiä. Kaikki oli lattialla sen jälkeen..joten otin pakasteesta pitsaa ja pistin uuniin "Hh..pare olla tyytyväine" Sanon itelle hiljasesti. Kuulen askeleita mun takaa. Katon taakseni ku Y/n kävelee mun luokse ja halaa mua tiukasti..suukotan tuon päätä ja silitän tän selkää.

Ollaan siinä hetki..ihan hiljaa nauttien toistemme seurasta..

Sitä hetkeä en koskaan vaihtais pois..Y/nnon edelleen vähän sippi. Tää päästää irti musta ku alkaa hieroon silmiään. Hymyilen pienesti "Et mee takasin nukkuun. Tarvit unta yölläki" Sanon tälle marmattaen niinku joku äiti "Jos nukut mun vierellä.." Tää sanoo takasin.."Tottakai murunen" Vastaan ja katon tän kauniita kasvoja ku tää nostaa katseensa muhun..nojaudun hieman alemmas ja painan huuleni tän omiin. Meinaan ottaa kielen leikkiin mukaan mutta tää estää purasten hellästi mun kieltä "Hm!" Äänähän ja tää päästää mun kielen irti ja hymyilee ku viaton pieni eläin. "Älä tee tota. Mulla alkaa vaan enemmän tekee mieli ja siitä ei peräännytä" Tää naurahtaa ja hymyilen pienesti. Suukotan tän huulia vielä nätisti. Päästän irti tästä ku uunia varten laittamani munakello soi. Sammutan kellon ja sammutan uunin. Huh..kuuma..uunin takia mutta myös ton pikku neidin takia.

Otan pitsan uunista jähtyyn. Poltan käteni "Aish saatana!" Ei mee kauaa ja Y/n on mun vierellä. Lasken pitsan hellalle ja Y/n laittaa uunin oven kii. Sitte tää suukottaa palanutta kohtaa ja repasee mua pari metriä eteenpäin keittiön lavuaarille ja pistää kylmää vettä tuleen. Tää vetää mun käden siihen alle. Raukka joutuu huolehtiin mustaki ko sillä itelläki asiat miten sattuu. "Kiitos murunen" Sanon ja tää sanoo vasta lauseen "En oo mikää murunen, aina ku sanot ton nii tulee vaan mieleen keksin murunen" "Mutta et oo keksin murunen vaan mun murunen senki cookie pookie" Sanon tälle kiusaten virne kasvoillani "Ew" Tää vastaa mulle ja nauran pienesti "No et oikeesti. Oot mun maa ja taivas, aurinko ja kuu, tähdet ja " Sanon ja tää vaan kattoo mua vielä oudommin "Olipa juustosta" Y/n nauraa. Hymy nousee mun huulille ku nään tän iloset kasvot taas. Haluaisin vaan sanoa ne kolme sanaa..mutta..

Miks musta tuntuu tältä??

Isä tappais mut jos sais tietää että seurustelen työn ohella..varsinkaa mun kolleegan kanssa..

Silitän Y/nin päätä nätisti ja sitte käännyn leikkaan meille pitsasta palaset.

Y/n pov

Katon Joelia ku tää leikkoo palasia..se kai epäröi jotain..ainaki se vaikutti siltä. En mä usko että me ainakaan seurustelemaan alettais..meillä on työt..ja..Joelilla lapsi tulossa..se varmaan palaa takasin Eerikan kanssa ku se lapsi syntyy..mutta haluan jakaa elämäni Joelin kans..niin kauan ku pystyn..ja sitte ku Joel jättää mut uuelleen..en tiiä mitä teen itteni kanssa..itse tuhoset ajatukset alkais varmasti taas jyllään. Ajatus katkeaa ku Joel ojentaa mulle lautasen kanssa palasen ja samalla sillä itellään on suu täynnä ja poskessa vähän tomaatti kastiketta. Hymyilen pienesti ja pyyhkäsen tän poskelta peukullani kastikkeen pois ja nuolasen sormeni. Näyttää ku Joel ois kiihtyny vähän tosta (sillä tavalla). Meen istuun pöydän ääreen ja alan syömään. Joel tulee vasta päätä mua ja tunkee jalkana mun jalkojen luo ollen kokoajan mun kans kosketuksessa. On se perkele kiimane äijjä, mut en valita. Ollaan me sängyssä keretty jo monta kertaa oleen mutta ei niissä oo ollu minkäänlaisia tunteita..ei mulla kai nytkään oo..vai..onko..en tiiä..

Miks musta tuntuu tältä..?

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Where stories live. Discover now