VAPAAA MIES

12 3 0
                                    

Joel pov

Tänään on se päivä ku joudun lähteen Eerikan kans lekuriin kattoon onko se mulle paksuna..sanoin Y/nille heipat ja se toivotti onnea. Oon ajamassa autollani Eerikan luokse, pittää hakea se ku ei ite jaksa ajaa. Istun tylsistyneenä ja vittuuntuneena autossa. Oisin niin paljon mieluummin Y/nin kanssa peiton alla lepäämässä..mutta ei. En ees kato Eerikaa ku nään sivusilmällä sen tulevan. Tää avaa oven ja istuu sisälle meinaten antaa mulle poskelle suukon "Ei, ei onnistu" * Peräännyn ja katon tätä vihasena. "Jos oot paksuna. Niin mun puolesta voit tehä mitä haluat jos vaihtoehtoja on. Mutta jos synnytät lapsen. Nii haluan olla sen elämässä mukana edes vähän" * Sanon ja lähen ajaan.

Oltiin koko matka täydessä hiljaisuudessa ja Eerika koitti kokoajan koskea, alko niin ärsyttään. Päässään sairaalaan ja Eerika yrittää ottaa mua kädestä ku kävellään sisälle. Vetasen käteni pois ja meen puolmetriä kauemmas.

Kysyn infosta Eerikan nimellä sen lääkäri aikaa ja hoitaja vie meät huoneeseen. Istun penkillä ku lääkäri hetken päästä tulee ja tekee testin Eerikan kanssa. Sydän tykyttää hulluna..

Y/n pov

Kello on 12 päivällä. Niina ja Samu ajelee tällä hetkellä Helsinkiä päin Tampereelta. Toivottavasti Joel pääsee pois lekurista ennenku meen niiden luo. Muuten Niina suuttuu ja vetää pelihousut jalkaansa. Sitä näkyä en haluu nähä uudelleen. Lapsena se oli jo tarpeeks ikävää. Makoilen sängyllä kattoen tiktokkia. Nään fani edittejä Joelista ja hymy nousee huulilleni. On se komia, hassua miten se muhun tykästy ku oltiin teini-ikäsiä ja mä lähin Joelin kans samaan työhön. Kaikki siis tapahtu niin että ku olin about 16 vuotias nii lähin aina sijaiskodista pois päivisin sijaisvanhempien luvalla ja etin itelle tapaa saaha rahaa. Törmäsin Joelin isään ja sattumalta sillä tipahti ase takkinsa sisältä ku törmättiin. Olin täys shokissa ja meinasin kiljua mutta Joelin isä näytti että olla hiljaa. Oltiin onneks vähän piilosemmalla kujalla jossa törmättiin ja siellä ei ollu ketään. Meän juttelu meni näin.

Joelin isä = Ji Y/n = Y

Y: "Mitä vittua?!"
Ji: "Oo hiljaa, älä kilju, mä selitän..oisiks kiinnostunu rahansaamisesta helposti?"

Tottakai minä tyhmänä teininä vastasin että joo😐

Ji: "Haluan esitellä sulle mun pojan. Se tarvis itelle työkaverin joka olis sen rinnalla kokoajan."
Y: "Nii siis..leikitte aseilla? Tapatte..?"
Ji: "Ei ketä tahansa. Meillä on tehtäviä, toki jos tilanne vaatii murhaamisen nii mikäs siinä, go for it"
Y: "..Ookkei? Ei kai pikku raha ketään haittaa, enkä muutenkaa jaksa olla tuolla paska kämpässä.."

Olin aina miettiny mielessäni..että millasta ois viiä ihmiseltä henki. Jotenki se kuulostaa hullulta. Mutta ihmiset jotka on aiheuttanu mulle tuskaa sais kärsiä. Oon näppärä toimimaan. Ei mulla muutakaan elämäntarkotusta oo. Sitte se meniki siihen että Joelin isä anto mulle osotteen mihin tulla noin. Viikon päästä. Menin osotteeseen ja tavattiin Joelin kanssa. Ihastuin siihen heti, mutta kesti kauan ennenku se halus oppia tunteen mut ja keskustelemaan ihan perus asioistaki. 18 vuotiaina me käytiin yhessä baarissa ja vietiin toisiltamme neitsyydet samana iltana. Sen jälkeen meillä ei ollu enää mitään salattavaa. Ja perjaatteessa ihmisen tappaminen on tuntunu hyvältä jostain suuntia. Sekä oon saanu olla oma itteni Joelin seurassa. Ollaan toistemme parhaita kavereita oltu 18 vuotiaista saakka..ja nyt kai ollaan enemmän. Ja rakastan työtäni. En ois kyllä halunnukkaa elämääni viettää jossai Lidlin kassan takana, sepä vasta oiski ollu tylsää. Tykkään ku mun elämä on erilainen, saan kokea näitä siistejä juttuja..ja kaiken lisäks vielä Joel mun rinnalla..en vaihtais elämääni pois mistään hinnasta. Kärsin tarpeeni lapsena ja nyt aikusena saan olla ja nauttia. Mua vähän pelottaa ku Joel kirjottaa mulle viestiä..

Joel pov

Eerika ja mä ootellaan tulosta. Oon paniikissa. Kai se sitte on raskaana..no can do..

Hoitaja tulee meän luo ja Eerika kysyy heti että miten asia on. "Olen pahoillani..et ole raskaana. Ja raskaustesti jonka toitte meille koti testinä oli feikki. Kaksi viivaa oli piirretty siihen kuulakärkikynällä. Pahoittelut vielä." Hoitaja sanoo ja pingahdan ylös ilosta riemuen. OOON VAPAAAAA MIEEES, ei mitää vitun Eerikaa häirittemässä enää mun rakkauselämää, pyh. Kirjotan heti viestiä Y/nille ja lähen sitte autolleni. Eerika huutaa perään "Hanki ite itelles kyyti, en haluu olla enää missää tekemisissä sun kans" Sanon naurahtaen ja hyppään autooni. Laitan soimaan AC/DC biisejä ja vibailen mukana onnellisena. Ajan kotiin ja parkeerattuani autoni juoksen sisälle. Avaan oven innoissani ja juoksen makkariin hypäten sänkyyn Y/nin luo. Suukottelen tän viereltä tän kasvoja ja tää vaan nauraa. Heh, ehkä yks lapsi ei haittais oikean ihmisen kans.

"Oon onnellinen että toi rumba on nyt ohi" Y/n sanoo ja silittää mun poskea aina välillä suukotellen mun huulia. Hymyilen tälle ja pidän kättäni tän vyötäröllä ku maataan kasvot vastakkain ihan kiinni toisissamme. "Millonkas ne sun frendis on täälä?" Kysyn ja katon tän kauniita silmiä "Menee niillä vielä hetki aikaa" Y/n sanoo ja meen kontalleen tän ylle. Suutelen tätä ja tän kaulaa. "Iha nopeesti vaan.." Ja se sitte meni siihen että Joel ja sen pikku frendi alhaalla innostu ja oli jälleen vähä raffiimpaa sänky menoa.

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Where stories live. Discover now