Kuvia...

24 3 0
                                    

Y/n pov

On menny pari päivää, Joel ja mä ollaan yhessä vaan maattu ja katottu netflixii. Ollaan vähän niinku yks Joelin ja Joelin bändin biisin nimi, friends with benefits. Ei me mitää rakastuneita olla.

Katon Joelia ku nousen istuun sängylle missä molemmat maataan "Hei..tota..onko isäs kertonu mikä meän seuraava juttu on..?" Kysyn tältä vähän peloissani. Joel kattoo mua epäröiden ja pudistaa päätään "Se meinas että seuraava tehtävä olis Amerikassa saakka" Sanon ja katon tätä vähän huolissani.

En oo koskaan ollu Amerikassa..ollaan vielä nuoria Joelin kanssa, mutta jos ja kun joudutaan vaaraan, niin ainaki ollaan yhessä. Laitan takas makoileen ja katon puhelintani hetken. Mulla on uhkaus viestejä tuntemattomilta. Jotku niistä alkaa naurattaan mutta jotku on pelottavia, mua on kuvattu ko oon nukkunu 'ihme stalkkereita..'

Joel pov

Katon Y/niä ja meinaan koskettaa tätä kädelle mutta vetasen käteni pois ku mulle soitetaan "Mo" Niko soittaa mulle "Tuuppa studiolle, ei mitää vakavaa mutta tänne on postitettu jotain erikoista. Jos oot tän samaisen tytön kans tälläki hetkellä nii ota se matkaas" Erikoista? Myönnyn Nikolle, katon Y/niä "Lähetäänpä yhessä käymää mun toisella työpaikalla. Nyt."

Y/n ihmettelee yhtäkkistä käskyä mutta lähtee vikisemättä matkaan. Lähetään tällä kertaa mun mustalla porschella studiolle. Katon Y/niä aina välillä kattoen että sillä on kaikki ok. Laitan toisen käteni tän reidelle silittäen mutten kato tätä. Päästään studiolle ja nousen ylös. Käyn avaan Y/nillekki auton oven ja tää ottaa mua kädestä ku autan tän pois autosta

"Noni.." Meen sisään studiolle omilla avaimillani ja nään heti Nikon mitään sanomattoman ilmeen "No..mikä juttu?" Kysyn Nikolta mennen tän luo. Nään kuvan ja raivostun..katon Y/niä ja meen tän luo "Kuule..nyt on sellanen tilanne että sä et..oo täysin turvassa. Lupaa olla mun lähellä kokoajan.." Sanon ja nään pelon tän silmissä. Halaan tätä nätisti.

Kuvat oli graafista raiskaus kontenttia siitä ku se vanha mies tehtävän aikana raiskas Y/nin..en tiiä kuka on kuvannu..ja miksi..mutta noista kuvista ja ehkä myös mahollisista videoista se saa rahaa. Aleksi osaa häkkeröidä..ja hyvin. Meen Aleksin luo ku oon päästäny Y/nistä irti "Pitääkö maksaa jos teet mulle palveluksen vai saisko kaveri alennuksen?" Sanon ja naurahan "Pöllö, tottakai teen sulle sen vaikka ilmaiseks. Muutki valitettavasti näki ne kuvat.." Aleksi vastaa mulle "Kunhan kukaan teistä ei koske siihen joka kuuluu mulle niin ootte ok. Eti se luuseri jostaki ja kerro mulle ko tiät lisää" Sanon ja tää alkaa hommiin.

Meen takasin muiden luo. Katon Y/niä ja näytän tälle että tulla istuun mun kans sohvalle. Tyttö tulee ja laitan itekki istuun. Tää tulee mun kainaloon ja peitän tän viltillä joka oli sohvalla. Tommi ja muut ympärillä antaa outoja katseita "Mitä kyyläättä? Menkää kuolaa jotaki muuta ku mun mimmiä" Sanon vähän ärtyneenä

"Oisko viinilasillinen mitää?" Porko kysyy "Saa varmaan kaikille tua lasillisen.." Sanon takasin. Katon Y/niä joka kattoo mua takasin silmiin, suukotan tän otsaa "Ollaan täällä ainaki jonku hetkisen..ja saat jäädä tänne Tommin ongelmaksi sillä aikaa ku käyn tekee pari hommaa" Sanon Y/nille ja katon sitte Tommia, se nyökyttää mulle..Aleksi sanoo jotain. Nousen heti ylös ja meen Aleksin luo. Nään komean miehen kasvot..virne nousee kasvoilleni

"Se on tän miehen loppu"

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon