Tommi❤️

9 3 0
                                    

Y/n pov

Herään ja nostan puhelimeni käteen..kello on jo 12 päivällä..huomaan sitte vasta että vahvat kädet on mun ympärillä..koitan kääntyä varovasti. Nään kääntyessäni että Tommi on mun vierellä..pieni hymy nousee kasvoilleni. Tuijotan Tommin kasvoja ja tää avaaki silmät hetken päästä. Punastun pienesti ku tää hymyilee mulle.

"Huomenta" Tommi lausahtaa mulle ja hymyilen "Huomenta..liikuinko paljon yöllä? Sori oon aktiivinen nukkuja" Sanon ja naurahan pienesti "Et sä liikkunu paljoa, asetuit nätisti pikku lusikaks ja pysyit siinä" Tommi sanoo ja kattoo mua. Vien kasvoni tän rintaan halaten Tommia..Tommi tuoksuu hyvältä..

Tommi pov

Silitän Y/nin hiuksia nätisti..pidän Y/nistä..paljon.. suukotan tän päätä ja halailen tätä "Onko nälkä pikkusella?" Kysyn ja tää kattoo mua uhkaavasti "Vaikka saatanki olla sua lyhyempi nii silti en oo mikää pieni" Y/n sanoo ja nauran pienesti. Käännyn selälleen ja Y/n nousee mun päälle ja istuu mun vatsalle.

Tää nojautuu alas päin niin että meän kasvot on pari senttiä toisistaan. Katon tätä silmiin ja sitte nostan päätäni hieman suudellen tätä. Tää vastaa mun suudelmaan ja nostan käteni tän hiuksiin ottaen nätisti kiinni. Irtaudutaan ja virnuilen pienesti "Eikö se ollu treffeille meno eka askel?" Kysyn ja naurahan "Ehkä sitte toinen askel"

🔞

Y/n vastaa mulle ja suutelee mun kaulaa jättäen fritsuja. Kipuaa alas mun kehoa niinku puuta ja availee mun lökäreiden nauhoja. Silitän tän päätä ku tää laskee mun housuja "En tiennykkää sun olevan noinki nopsa" Sanon Y/nille ku tää laskee alaosastani vaatteet alas ja ottaa multa suihin. Eka on hitaana ja kiusoittelee kielellään mutta nopeuttaa kokoajan kunnes laukean. Tää nostaa päänsä ylös ja katon tätä hieman hengästyneenä. Tää alkaa riisuun itteään..katon tän kaunista kroppaa ja tää jättää pelkästään yläosan päällensä. Istuu mun syliin ja annan kumen tälle jonka tää laittaa mun taikakepille ja asettaa mut meneen sisällensä.. aktin aikana pidän kättäni tän suun edellä ettei muut kuulis..

-

Ollaan molemmat ihan loppu äskeisestä ja halaillaan sängyllä..

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Where stories live. Discover now