Joel pov
Päässään studiolle Y/nin kanssa ja parkkeeraan auton pihalle. Ollaan edelleen hieman kosteita. Laitan radion hiljaselle että ei saaha sydäreitä ku lähetään studiolta. Nousen autosta ja meen avaan oven Y/nille. Pittäähän sitä vähän palvella välillä.
Y/n nousee autosta pitäen mua kädestä. Laitan oven kii ja laitan ovet lukkoon avaimilla. Lähetään käsikädessä käveleen studiolle sisälle. Heti ko ollaan siellä nii hirveä apinalauma kiljunta kuuluu eteiseen. Otan kenkäni pois ja annan Y/ninki ottaa. Mennään yhessä muiden luo.
"Eyy, Joel! Mitä mies?" Joonas sanoo ja tulee mun luo halaten mua velimäisesti. Joonasta toki selvästi ällöttää mun kostea paita. Nauran tälle ku tää päästää irti yhtä nopeasti ku halaski "Mitä sinä oot tehny että oot noi märkä" Joonas kysyy ja naurahan.
Se selvästi aattelee ihan eri asioita ku mistä asiasta oikeasti kyse.
"Tällä kertaa en leikkiny tulella vaan vedellä" Sanon ylpeänä. Jätkät nauraa ja niiden hellut kans "No? Hauskaa se oli" Sanon ja Y/nki tulee mun luo halaten mua nauraen. Halaan tätä takasin. Katon Tommia. Silläki on joku nätti nainen matkassa. Hymyilyttäähän se vähän ku kaikilla on joku jonka kans olla ja jakaa elämää. Tää miesten keskeinen apinalauma alkaaki jo väsyttää.
Y/n irtautuu halista ja mennään yhessä istuun kans sohvalle sylikkäin. Pidän käsiäni Y/nin ympärillä. Katon Joonasta "No, mikä juttu oli nii tärkeää että piti herätä aikasin?" Kysyn Joonakselta "No nämä kauniit naiset sekä meän komeat miehet aatteli että ois kiva porukalla tehä tänää jotain. Aateltiin käyä rannalla, tyttäret meinas piknikkiä ja sitte jos jotaki muuta siinä keksii." Joonas sanoo.
Hymyilen pienesti "Kuulostaa hauskalta" Sanon ja katon Y/niä. Se kai epäröi "Ei sulla oo mitään hätää..oon sun kans kokoajan..ja haluaisko kaikki neitokaiset esittäytyä kaikille?" Kysyn ja katon eka Nikon tyttöystävää Minnaa. Sen me kaikki tunnetaan mutta Y/n varmasti ei vielä hyvin.
"No siis mä oon Minna, Nikon heila ja loppuvuoesta tulee 5 vuotta ku ollaan oltu yhessä. Oon ollu tän bändin mukana pidemmän aikaa ja kaikki mahtavia tyyppejä" Minna sanoo ja hymyilen pienesti.
Sitte Joonaksen tyttöystävä alottaa.
"Oon Alisa, Joonaksen muikkeli ollu hetkisen aikaa ja hyvin on menny vaikka onki hullua menos välillä" Alisa lausuu.
Muutki esittelee itsensä. En muita tunnekkaan niin hyvin. Varmasti nimien oppimisessa menee aikaa ja seurustelu ei oo helppoa. Sitä ei tiiä kuinka kauan kukaki on piireissä mukana. Kaikkien muidenki eli Ollin, Tommin sekä Aleksin mimmit on mukavan olosia. Sitte ku nää on esitelly itsensä niin kaikki katotaan Y/niä..
"No..mä oon Y/n..hetken aikaa tapaillu Joelia. Kiva tutustua" Tää sanoo hieman ujommalla tavalla.
Katon tätä ja hymyilen tälle silittäen tän poskea "Noni. Jos me lähetään mun kodin kautta ja tullaan vaikka tohon lähimmäiselle rannalle? Käyään hakee uima kampetta ja tuon vaikka jotain virvoketta. En alkoholia valitettavasti ku pitää olla ajokunnossa." Sanon kaikille "Jop, muidenki varmasti pitää käyä. Mä voin hoitaa sinne tytyjen pikku piknikille ravintoa" Tommi sanoo virnuillen ja Olli komppaa "Mäki voin tulla jos tultais murun kans samalla kyydillä?" Olli sanoo ja Tommi myöntyilee "Noni, nähää koht" Noustaan Y/nin kanssa ylös ja lähetään eteiseen. Mennään autolle ja kotiin päin jälleen. Y/n on edelleen vähän epäröivä..kyllä se varmasti ainaki Minnan kans tulee sopuun.
Toivottavasti..
ESTÁS LEYENDO
Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?
FanficJoel työskentelee pimeällä puolella isänsä tahdosta..mutta kiinnostus kasvaa kun tyttö ilmestyy kuvioihin.. Hieman aikuis kontenttia. Kiroilua. Tappamista. Raaka (ei kuvia). En varoittele raaista kohdista. Samalla kuiten kunnon saippuakirja. Eli löy...