Kahvila barista🫢

16 3 0
                                    

Y/n pov

Ollaan saatu uida ja kuunnella musiikkia sekä olla omien rakkaiden kanssa. Olli ja Hani ei halunnu veteen vaan ne rakastavaiset istuskeli ja istuskelee yhessä edelleen. Noustaan vedestä aina vuoron perään. Mennään Joelin kanssa hakeen pyyhkeet. Joel laittaa pyyhkeen mun kropan ympärille samalla ku mä Joelin pyyhkeellä kuivaan tän hiuksia. Nauran pienesti ku sekotan tän hiuksia "Y/nnn elä viiti" Joel vinkuu "Juu juu" Sanon hymyillen ja Joel suukottaa mun huulia.

Kuivaan omalla pyyhkeellä kroppani ja sitte hiuksiani. Mennään sitte yhessä istuun pinkille viltille mihin muut tytöt on saanu laitettua syötävää ja juotavaa. Nyt me naisetki juodaan iha vaa limpparia heh. Joel vielä hoksaa käydä hakeen kajarin ja pistää sitä hieman hiljemmalle että voiaan keskustella yhessä. Joel istuu takasin mun vierelle. Otan viinirypäleen ja syötän sen Joelille hymyillen "Oon kateellinen miten söpöjä ootte" Aleksin tyttöystävä Elina sanoo ja hymyilen tälle "Ai mekö ei?" Aleksi kysyy Elinalta ja kaikki naurahtaa "No et sinä syöttele mulle viinirypäleitä" Elina sanoo vasta argumenttina "Oot iso tyttö, osaat itekki syä, vai etkö?" Aleksi sanoo virnuillen "Hah!" Elina huudahtaa ja läppäsee Aleksia päähän. Kaikki nauraa ja Aleksi eniten "Ootte teki sulosia" Sanon Elinalle ja Aleksille. Mun kommentin jälkeen ne kattoo toisiaan niin rakastavaisesti. Ei kai tässä voi muuta ku hymyillä.

"Oliko meillä tarkotus jäähä tänne yöksi?" Hani kysyy ku tulee Ollin kanssa kans syömään "Miksi ei. Voin nopsaa lämmittää saunan." Joel sanoo "Jesss! Saa saunoa muidenki ku Nikoliinan kans" Minna huuahtaa ja naurahan pienesti "No et tiiäkkään kuinka isot lämmöt Niko heittää, ei siellä ole saunatonttukaan" Minna valittaa ja nauretaan yhessä. Tommi ja Olli sekä heidän tyttöystävänsä oli hyvin ostanu vaikka ja mitä hyvää syötävää. On viini rypäleitä, sipsiä montaa erilaista, limsaa ja mehua, suolakeksejä johon päälle tuorejuustoa, muita hedelmiä ja kylmälaukussa vielä kai kans jäätelöt kaikille.

"Tietääkö pojat miksi naiset syö ananasta?"

Alisa kysyy ja jätkät pudistaa päätään. Me tytöt naurahetaan vähän

"Tutkimusten mukaan naisten you know alapää tuoksuu paremmalle"

Joelki kattoo ihmeissään "Erikoinen päätelmä" Joel sanoo ja kattoo mua ku hymyilen tälle. Otan tahallani ananaksesta leikatun tangon ja syön sen (syöt vaikka et tykkäiskään :)) Joel vaan virnuilee "Pittääpä haistella tänä yönä" Joel sanoo virnuillen ja punastun kovasti "Joel on vähä freaky" Joonas sanoo ja naurahtaa. Katon Joonasta, se ei kyllä tästä tilanteesta parempaa tee kommentoimalla asiaan noin.

"No ei tänne kyllä nukkumaan tultu. Saan tehä rakkaani kans mitä ikinä keksitään" Joel sanoo ja kattoo mua flirttailevasti

"Kunhan ette pane porealtaassa." Tommi sanoo pokeri naamalla

Joel nauraa ja kattoo Tommia "Katotaan" Joel sanoo "No eikä katota! Rauhotu rakas" Sanon Joelille leikkisästi kärttysenä. Joel kattoo mua silmiin pitkään. Käännän sitte nopeasti katseen muualle ku taas samat perhoset hulluuntuu vatsassa. Joel suukottaa mun pää lakea ja jatkaa jätkien kans juttelua..en keskity oikeen ääniin ja katon rantaa sekä vettä joka hitaasti virtaa.

Oon kyllä voittanu elämässä..mulla on Joel..ja monta uutta kaveria..mulla on rakkautta ja kainalo missä yöt nukkua. Oon tosi onnellinen.

Syyään lisää ja Joel lähtee sitte laittaan saunaa päälle. Jään istuskeleen muiden kanssa "No..onko sulla ja Joelilla ollu tulevaisuuden suunnitelmia?" Olli kysyy. Katon tätä "No eipä kauheasti..otetaan asiat hitaasti mutta silti ollaan kyllä täysin pihkassa toisiimme." Vastaan Ollille hieman nolona. "Mitä teet työksi?" Aurora kysyy varovasti..oh fuck "Öh..mä oon kahvila barista" Sanon jonku jonka keksin..hhhh. Aurora nyökyttää. Tommi selvästi tietää että oon Joelin kolleega. Tommi kuiten tekee samallaista työtä..

Joel tulee takasin mun luo ja toi oman hupparinsa samalla jonka laittaa mun hartioille. Katon Joelia hymyillen. Huppari lämmittää mukavasti. Kuitenki kostea uimavaate vaan päällä. Joel istuu mun vierelle.

"Joel on selvästi rakastunu"

Joonas sanoo. Hymyilen pienesti. "Oon mäki" Sanon kattoen Joelia.

"Rakastan sua" sanon Joelille

"Mäki sua muru" Joel sanoo ja suutelee mua

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang