Nonii kyyhkyset

25 4 0
                                    

Y/n pov

Mentiin Joelin luo. Mulla sattu oleen Joelin luona uimapuku sekä bikinit otan (päätä kumpi) mukaan ja Joel ottaa meiltä vilttejä sekä pyyhkeitä mukaan. Joel ottaa kans kajarin. Ja vaihtaa jo uima shortsit päälle. Ylläri että neki on täysin mustat. Kuitenki Joelilla on t-paita päällä. Laitan itellekki uimakamppeet päälle vessassa ja niiden päälle lekkarit sekä topin. Otetaan vielä vesipullo sekä pari pyyhettä mukaan.

Joel herrasmiehenä kantaa tavarat autoon. Hymyilen tälle ku meen jo istuun autoon. Joel siis ei anna mun kantaa mitään autoon. Oon sen pikku prinsessa hänen mielestä.

Joelki sitte asettuu autoon ja sillä on jopa fliparit jalassa "Iha ranta meiningillä?" Kysyn ja naurahan "Tottahan toki" Joel sanoo ylpeänä ja antaa mulle pienen pusun huulille. Hymyilen ja lähetään ajeleen jonnekki rannalle pitkän matkan. Menee ainaki puoltuntia. Kuunnellaan musaa ja Joel kilttinä pysähty kauppaanki vielä hakeen meille yhteisen mehujään jota syyään vuorotellen. Nauran ku Joelilla valuu leukaa pitkin mehujäästä sulavaa mehua. Pyyhkäsen paperilla pois narahellen pienesti "Elä viiti, koitan keskittyä ajamiseen että ei taas tapahtuis samaa ku aiemmin. En kyllä haluais kolarissa paskoa jo toista Porscheani" Kyllä, Joel ajo Porchellaan sillon sen kolarin ja nyt sillä on jo toinen käytössä. Tiesin että Joel on meän työn takia rikas mutta en tienny että ihan noin rikas. En tee yhtä paljon rahaa ku Joel mutta se on ok. Pärjään sillä määrällä mitä saan.

Päässään rannalle. Siinä on kans joku beach house, ja se on muuten iso. "Kuka tän omistaa?" Kysyn Joelilta ihmeissäni "Isä, mutta nykyään mä" Joel vastaa. Katon tätä hieman shokissa. Joel on tosin varmaan aika monta muutaki tyttöä tuonu tänne ja on varmasti ollu känneily reissuja jätkien kans. "Siistiä!" Vastaan tälle hymyillen ja tää naurahtaa. Parkkeerataan ja Joel suutelee mua. Toki nähään ku Aleksi tulee Kia autollaan meän viereen muikkelinsa kanssa. Seki on kyllä kaunis. Noustaan autosta. Katon rantaa ja sitte isoa rakennusta.

Tää ois unelma paikka vaan olla ja nauttia. Onneks toki nyt meillä on seuraa. Saadaan nähä muutaki maailmaa ja saan tutustua uusiin ihmisiin. Toki en tiiä onko kaikki ystävällisiä. En ees muista kaikkien nimiä. Hyvä että just ja just oman nimen ja Joelin. Toki jätkät tiiän jotenki. Otan puhelimeni ja otan kuvan. Joel tulee mun taakse ja laittaa kätensä mun ympärille suukottaen mun hartiaa "Jos jaat sen kuvan jollekki nii sano että oot mun kans meän omistamalla rantakämpällä" Joel kuiskuttelee ja punastun hieman tän teoista sekä sanoista "Ooks varma että haluat mun sanovan noin? Tää on sun omistama" Kysyn Joelilta nojaten tähän

"Tottakai rakas, siksi että oot mun nii tää paikka on meän"

Joel kuiskuttelee mulle ja tunnen perhosia vatsassa ku tunnen tän lämpimän hengityksen. Aleksiki astuu autostaan ulos

"Nonii kyyhkyset, nyt ei oo aikaa alkaa sänky hommiin. Muut on iha just täälä"

Aleksi sanoo leikkisästi. Nauran pienesti "Nii Joel" Sanon Joelille virnuillen. Tää päästää musta irti ku kuullaan muutki autot tulevan jonossa. Hymyilen ystävällisesti kaikille. Seisotaan Joelin kans vierekkäin. Joel kans kerkes nostaa kaikki tavarat takapenkiltä jo ulos ja ne on isossa ranta kassissa rakennuksen ekalla portaalla. Tommilla on kaks isoa kauppakassia syötävää ja muut tytöt lähtee ilman mua asetteleen jo pinkkiä pilkullista vilttiä rannalle mihin kaikki istuu ja ottaa kenkänsä pois..

Voiko olla ulkopuolisempi olo..

Katon Joelia ja Joel kattoo mua takasin ymmärtäväisesti "Pitäiskö mun sittekki jäädä pois..?" Kysyn Joelilta kuiskaten harmissani. Joel laittaa kätensä mun ympärille "Elä huolehi..oon sun kans jos kukaan muu ei" Joel sanoo ja hymyilen pienesti. Mutta silti huolettaa..

Lähetään Joelin kans yhessä käveleen rantakassi mukana rannalle. Levitän viltin meille ja mulla lentää tuulen mukana hiekkaa kasvoihin ja syljen pois, Joel räkättää ku mikäki pikku lapsi. Tää saa mut nauraan kans. Saan levitettyä viltin ja otetaan kengät pois. Pistetään kengät viltin jokaseen kulmaan että se ei lähe paikoiltaan. Istutaan vierekkäin ja Joel asettelee kajaria ku kaikki jätkät tulee istuun meän ympärille. Jotku lähtee testaan vettä ja alottaa jo pienimoisen vesisodan. Se hymyilyttää mua. Nojaan Joelin olkapäähän ja tää laittaa meille musaa soimaan. Jotku biisit tunnistan ja jotku en. Kaivan vesipullon kassista ja juon siitä. Annan sitte Joelillekki hörpyn. Näytän tälle vähän hassua ilmettä ja tää purskauttaa vedet onneks hiekalle eikä mun päälle ja nauraa. Nauran tän reaktiolle.

Pöljä mies, mutta onneks mun mies.

Silitän tän poskilta vedet pois ja hymyilen tälle.

Joonas heittää paidan pois päältään ja juoksee vetteen. Aleksi menee kans pelleileen sen kans veteen. Katon Joeliaki joka selvästi tahtoo mennä. "Mee vaan rakas" Sanon Joelille hymyillen "Ooks varma?" Joel kysyy ja hymyilen tälle "Tottakai muru" Sanon ja Joel ottaa paitansa pois edelleen istuen viltillä. Otan aurinko rasvaa ja levitän tän selkään, rintaan, käsiin ja viimiseks kasvoihin. Annan vielä pienen suukon huulille ja Joel lähtee sitte käveleen vettä päin. Hymyilen ku Joonas työntää Joelin veteen ja nää 'tappelee' vedessä. Muutki jätkät paitsi Olli lähtee perässä. Olli jää istuun tyttöystävänsä kanssa viltille. Katon Joelia hymyillen.

Yks naisista kävelee mun luo ja istuu mun vierelle "Y/n eikö?" Tää kysyy. Nyökytän päätäni tälle "Noni, mä oon Minna jos meni aiemmin ohi" Minna sanoo ja hymyilen pienesti. "Olin kyllä yllättyny ku kuulin montako vuotta sä ja Niko ootte seurustellu. Ei nyky päivänä oikeen löydä lojaaleja kumppaneita. Oot onnekas" Sanon Minnalle hymyillen. Se kattoo mua vähän harmillisesti "Onko sulla ja Joelilla kaikki hyvin? Ei kai se oo pettäny tai?" Minna kysyy "Ei se oo, ei siihen aikaan ku me ollaan seurusteltu. Mutta aiemmin ku kai säädettiin nii asia oli eri..toivon että piät tän meän välisenä..Joel on ihana..ja jos nyt tapahtuiski jotaki nii ainaki oon saanu olla onnellinen sen kans. Ei mulla oo mitään hätää" Sanon Minnalle ja hymyilen pienesti. Tää hymyilee mulle takasin. "Tulisiks meän muiden tytyjen luo tohon viltille?" Minna kysyy hymyillen. "Toki..jos en oo vaivaks" Sanon varovasti "No et tietenkää! Tuu vaa" Tää nousee ja ottaa mua ranteesta nätisti. Kävellään yhessä muiden naisten luo. Istahan varovasti viltille. Hymyilen muille tytöille. "Ota juomaa, pistät Joelin sitte ajaan takasin" Yks näistä sanoo ja tarjoaa mulle siiderin "Joel ajaa muutenki, kiitos" Kiitän ja avaan tölkin.

Kilistetään tölkit yhessä ja otetaan hörpyt. "Noooo, miten sulla menee Joelin kans? Oon kuullu juttua että se on aika raju pedissä hmm?" Yks näistä kysyy ja punastun hieman "Hyvin meillä menee, ja Joel..no..kyllä se pitää huolta vaikka oltaiski..peti hommissa" Sanon nolona ja tytöt virnuilee mulle ja tekee 'Uuuuu' ääntä. Nolostun lisää ja naurahan pienesti "Elkää viittikö, kertokaa omasta elämästä, ois mukava tutustua paremmin" Sanon näille. "Eli mä oon siis Aleksin tyttöystävä Elina, mun vierellä on Alisa Ja Minna, Nikon ja Joonaksen tyttöystävät. Ja sitte tällä toisella puolella on vielä Tommin uus tyttöystävä Aurora ja Ollin tyttöystävä on Ollin kans ja se on Hani. Ne on kyllä niin rakastuneita että ei pysty varmaan olla lääppimättä toisiaan edes minuuttia" Tytöt ja mä nauretaan Elinan kommentille. Ehkä voisinki kuulua joukkoon.

Juodaan siiderit ja välillä jätkät käy rannalla aina puhuttelemassa meitä. Joel antaa mulle pusun poskelle ja naurahan pienesti. Sitte ne menee vaan takasin ja houkuttelee meitäki meneen veteen. Joel ei menny vielä ja ottaa mua kädestä vetäen mut ylös. Tää nostaa multa paidan pois ja kattoo mun kroppaa nuolten huuliaan "Joel ei täällä!" Huuahan nauraen. Otan lekkaritki pois ja lähetään käsikädessä juokseen veteen. Joel nauraa ja käytän pääni veden alla. Nousen seisoon kylmissäni ja katon Joelia joka vaa virnuilee. Tääki nousee seisoon ja halaa mua lämmittäen. Naurahan pienesti "Aika vilposaa vettä" Sanon ja halaan lämmittelen itteäni Joelin käsissä. Tää vetää mut sitte syvemmälle veteen ja uin hitaasti ku tää vaan pelleilee

"Pössi" Sanon Joelille hymyillen

Joel X Y/N. Miks Musta Tuntuu Tältä..?Where stories live. Discover now