0 | proloog

966 29 0
                                    

"Vuile flikker" Matthyas keek niet eens om. Hij wist dat het op hem gericht was.

De stem herkenden hij niet. Waarschijnlijk een of andere 4de jaar.

Het feit dat hij homoseksueel was ging elk nieuw schooljaar even rond en daarna stopte het wel. Gelukkig is dit zijn laatste jaar hier op school. Havo 5.

Hoe heeft hij dat bereikt. Geen idee? Misschien door elke donderdag naar therapie gaan? Of gewoon doorbijten. Hij loopt de school binnen. De depressie komt snel binnendringen. Matthy vist zijn kluis sleutels uit zijn broekzak. Het kluisje 193 hij scande de bordjes en vond zijn kluisje.

Fuck. Er staat een jongen bij. Matthy besloot awkward achter hem te staan en wachten totdat hij weg ging. De jongen draaide zich om. Hij had bruin haar en was aan de kleine kant.

"Oh sorry" Dat accent komt niet uit deze regio. Het was een Brabander.

"Maakt niet uit" Matthy deed zijn sleutel in het slot en draaide naar rechts. "Ik ben Robbie, eh ik ben nieuw hier" Matthy draaide naar de jongen toe die er nog steeds stond. "Matthyas, maar je kan beter maar niet met mij omgaan" Matthy propte zijn jas in de kluis. "Hoezo dat?" Robbie fronste.  "Ik ben namelijk een zogenaamde 'kanker homo'" Matthy's stem was vol met irritatie. "Nou dan hebben tenminste wat in gemeenschap" Rob haalt zijn schouders op. Matthy lacht. "Fijn om te weten, welke klas zit je?" Matthy mag deze jongen wel.

"H5A" Rob kijkt naar het papiertje in zijn handen. Die hij die morgen in zijn handen kreeg gedrukt. "Dan zit je bij mij, kom"

-
Goedeavond, ik heb besloten om een nieuwe Mabbie fanfic te maken. Deze fanfic zal heftige themas bevatten. Ik zal je waarschuwen. DND staat tijdelijk offline hij krijgt een rewrite namelijk. Voor nu deze als vervanger.
Groetjes, Romee

Verslaafd | Mabbie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu