Miután minden sebét fertőtlenítettem, és bekötöttem, meg leragasztották, Tomot elküldtem pihenni, én pedig neki láttam kaját készíteni. Már kezdtem éhesedni, és ahogyan észre vettem, már Tom is éhes, szóval itt az ideje kajálni.
-Nagyon nincsen sok minden a hűtőben, de annyi hozzávaló pont van, hogy pont elég legyen kettő rántottának és spagettinek, plusz melléjük, ha nagyon úgy van egy kis sütemény.
Sóhajtottam egy kicsit, majd neki is láttam a rántotta elkészitéséhez, közben meg elkezdtem vizet forralni, hogy megfőzzem a tésztát.
Miközben ez itt fő addig neki álltam a húst felfőzni. Ha minden igaz azt láttam tegnap este a hűtőben, miközben Tom a tojást kereste.Nem kellett sokat keresnem, mert csak fel kellett néznem a felső polcra, aztán már ott is volt.
Ahogyan mind ez megvolt, a spagetti tésztát t kiszedtem két külön tányérba,
Majd ahogyan szedtem volna kifelé a szószt a lábasból véletlenül az előbb említett tárgyhoz értem és megégettem vele az ujjam.Hirtelen egy kéz fordított meg majd tett fel egy pillantás alatt a konyha pultra. Pislogva néztem rá az illetőre, aki már az ajkaimat vette ostrom alá.
-Tom- Hé- Lassíts -mondtam két-három csók között, és viszonoztam neki a csókot.
Átkaroltam a nyakát, és közelebb húztam magamhoz. Nem tudom, hogy hirtelen mi ütött belé, de egy kicsit sem érdekel...
A csók vadról át változott érzékeny, szenvedélyes csókba, majd elváltunk egymástól. Egy kicsit lihegve néztem a szemébe, és éreztem, ahogyan az arcom felvesz egy bizonyos piros színt.
-E-ez mi volt hirtelen tőled? -kérdeztem meg tőle egy kicsit dadogva, de semmi kertelés nélkül.
-Kaptál egy csókot. Azt ne érdekeljen, hogy miért kaptad.
-Oh te szemét! Itt megcsókolsz, miközben csinálom a kaját, aztán meg azt mondod, hogy ne érdekeljen, hogy miért kaptam -csaptam vállon.
-Ez van ezt kell elfogadni. -lökte el magát a konyha pulttól, majd magamra hagyott a gondolataimmal.
-Bunko vagy! -kiabáltam utánna, miközben leszálltam a konyhapultrol
Egy kis idő után ettünk, megtisztálkodtunk aztán elmentünk aludni.
Igaz én mind ezt a három dolgot morogva tettem meg, mert zavart, hogy csak is lekapott, és nem mondta el, hogy miért.Zavaró tényező tud néha lenni Tom viselkedése, de egy szintén mégis valahogyan azt éreztem, hogy melegség járja át az egész testem, és ez a csók most jó érzes volt tőle.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A bábmester meséje /Tom Kaulitz/ Befejezett!!
TerrorFelkavaró jeleneteket tartalmazhat