|'~Az utolsó nap~'|
Pár nap elteltével Tommal visszamentünk a házhoz. Rendőröket már kihivtuk és ahogyan mindig szokott lenni, a híradó is egyből jönni fog velük. Még most csak ketten vagyunk itt és reménykedünk abban, hogy nem lesz semmi baj és az öreg rácsok mögé kerül majd ezután.
Már a házban vagyunk, a padláson. A férfi lent van a szobájában és egy halk dalt dudolgat közben az egyik babát simogatja vigyorogva a hinta székében. Fönt van egy luk amin tudjuk nézni az öreg minden mozdulatát.
Tom készül már arra, hogy újra megköti, de én probálom erről lebeszélni, de nem megy.
-Maradj itt Tom, mindjárt itt vannak a rendőrök. -vitatkoztam vele továbbra is halkan, hogy az öreg ne tudja meg, hogy itt vagyunk újra.
-Mire azok ki érnek én ezerszer megkötöm azt a férfit. Hagyd hogy segítsek! -nézett rám kezében egy kötéllel.
-Nem! Tom nyugodj már el a seggeden végre. Csak néhány másodperc aztán már annyi.
-Tudok, hogy milyen vagyok. Hagyd hogy megtegyem aztán már nem lesz az a gondodra. -állt fel és indult meg a padlás lejáróhoz, mire én elkaptam a kezét és vissza húztam.
-Maradj itt! Úgysem fog menni egyedül! -erősködtem tovább, hogy semmi baja ne legyen, meg nem akartam, hogy bajba kerüljön.
-Tudom mit csinálok Baby. Nem kell féltened. Hidd el nekem. -guggolt le hozzám és simogatta meg az arcomat.
-Csak nem akarom, hogy bajod essen.
-Nem lesz semmi bajom. Max egy két karcolás lesz rajtam ennyi. Biztonságban vagyok, ahogyan te is.
Nyeltem egyet és adtam neki egy rövid csókot. Filmekből szedtem ezt az egészet, és ha már itt volt rá az alkalom, akkor nem fogom ezt elhalasztani.
-Vigyazz magadra te rohadék.
-Vigyázok kislány. -mosolygott rám halványan és egy gyors csókot lehelt az ajkaimra, majd elhagyta a padlást.
Vissza kúsztam a kukucska lyukhoz és onnan néztem tovább, hogy mi hogyan is van. Tom lassan a férfi mögé ment, aki nem is figyelt rá, mert be volt csukva a szeme és csak dudolt magában. Tom kiverte az öreg kezéből a babát, majd gyorsan hátra fogta a kezeit és megkötötte azokat.
A faszi hátra nézett és rá vigyorogva elnevette magát. Tom morgott egyet majd beverte egyet az öregnek ami mosolyt csalt az arcomra. Felkeltem és én is lementem hogy Tom mellett legyek és betudjak számolni a rendőröknek.
-Ügyes vagy -öleltem meg a fiút mosolyogva.
-Nézzenek csak oda. Itt van a szép kislány aki a trófeám kincse lenne már. -nevetett fel a faszi gúnyosan
-Hagyd a barátnőmet! -rugott bele egy nagyot a hinta székbe Tom.
-Hé nyugi! Már nem lesz vele baj. -öleltem meg szorosan a fiút.
-Itt a rendőrség! Kezeket fel! -rugta be az ajtót egy rendőr és maga elé tartva a pisztolyát jött be a szobába utánna pedig a többi biztosúr.
-Oh..szép munka gyerekek. -bolintott felejt egyet a hadnagy.
-Semmiség. Már úgyis megéremelte ahogyan az öklöst is. -simogatta meg a hátamat Tom, amire én jobban elmosolyodtam és a mellkasának döntöttem a fejem és úgy figyeltem ahogyan elviszik az öreget.