Azt a magabiztosság vigyor a képéről le vakarhatatlan volt. Úgy büszkélkedik azzal a vigyorral, mint a kutya ami most kergetett fel egy macskát a szomszéd fájára, és azt örzi. Néha eltudnám egy egyszerű mozdulattal törölni a képéről, de ahoz nem lenne szívem, meg ha be akarom magamnak vallami, ha nem; akkor is kurva helyes ezzel a vigyorral.
-Na tünés a konyhába, vagy itt maradsz szépen és vársz azon a szép seggeden, amíg kész nem lesz a vacsora.
-Vacsora? Nem ebédről volt szó?
-Ebéd, vacsora, annak veszed aminek te akarod, csak együnk már mert éhen halok.
-Akkor tünj kaját csinálni mert seggbe ruglak. -adtam egy puszit az arcára, majd eltolva magamtók az ajtó felé kezdtem el tolni kisebb-nagyobb sikerrel amin nevetett.
-Tudok magamtól is menni
-Akkor tünés vagy seggbe ruglak. -mosolyogtam rá kedvesen és hátrébb léptem tőle. -Menyjel már vagy éhen is halunk és még meg is leszel verve.
-Nyughass már a seggeden -indult el magától a konyha iranyába.
Győzedelmesen elvigyorodtam és odamentem az ágyhoz, majd elfeküdtem rajta. A fejem alá tettem a kezem és úgy néztem a plafont. Magamban nyugisan elkezdtem gondolkodni, közben dudolgattam, hogy valamivel el tudjam ütni egy kicsit az időt.
Hirtelen pittyant egyet Tom telefonja, én meg rá kaptam a tekintetemet. Írt neki valaki...
Oda kúsztam az éjjeli szekrényhez és megnéztem a telefont. Be volt kapcsolva, ezért nxugtan huttam fel majd néztem meg hogy ki is írt neki.
Egy ismeretlen lány...Ahogyan megláttam a nevét, és azt amit írt a szemem mintha tikkelni kezdett volna és éreztem ahogyan az arcom piros lesz az idegtől.
Madison Avenue:
Sziaa Tom
Olyan jó lenne újra látni téged és megcsókolni.Emily Brazovics:
Egy; az a kurva rák egye meg azt a semmit érő rohadt szívedet
Kettő; hogy képzelsz ilyet írni, annak aki már foglalt???!!Madison Avenue:
Tomy most miért mondasz ilyet? Hiszen mind a ketten jól tudjuk, hogy csak én vagyok neked.Emily Brazovics:
Pff...hülye kurva vagy, nem pedig a pasim barátnője vagy kije.Madison Avenue:
pasid?? Már elnézést de ki vagy te hogy ilyet nyilvánits ki magadról??Emily Brazovics:
Jaj nem is mondtam, Emily Brazovics vagyok. Tom baratnője és örülnék, ha lekopnál róla mert ha nem akkor nagyon sujos következménye lesz.Madison Avenue:
Várj...Az az Emily Brazovics, aki Brazovics Parker és Kate Hudson gyereke?Emily Brazovics:
Igen és ha nem vigyázol, hogy.mit írsz Tomnak, vagy ha meglátom hogy ismétnirtal neki. Én megöllek téged.Madison Avenue:
E-elnézést...T-többet nem fordul elő...Törli a beszélgetést?
Igen NemLászik nagy hatással van az, hogy egy maffia vezér volt az apám és egy olyan közösségből származom. Anyám pedig csak egy irodai állásban dolgozik 0-24. Olyan szép családom van, hogy azt csak irigyelni lehet.
ESTÁS LEYENDO
A bábmester meséje /Tom Kaulitz/ Befejezett!!
TerrorFelkavaró jeleneteket tartalmazhat