"ඩෝං ඩෝං ඩෝං...ඩෝං පටෝං..ඩෝං.."
" දෝදුද උබට.."
" ආව්වා..ඇයි ගහන්නේ.."
රශ්මික විනෝද්ගෙ ඔලුවට ටොක්කක් ඇන්නෙ විනෝද් ගේ අස්සට වෙලා බොරුවට මහ හයියෙන් කෑ ගහන නිසා..
" ඩෝං ඩෝං ගාන්නෙ මොකද.."
" ඉතින් රතිඤ්ඤා නෑ යකෝ..මට රතිඤ්ඤා පෙට්ටිය ගෙනත් දීපන්.."
" කේසර මෙන්න මේ පොඩි එකාට රතිඤ්ඤා පෙට්ටිය ගෙනත් දීපන්කෝ.."
" දැන් කීයද වෙලාව.."
කිරි උතුරන්න සාලෙ මැද ලිපක් හදන ගමන් හිටිය කේසර අහද්දි රශ්මික ෆෝන් එක අතට ගත්තෙ වෙලාව බලන්න..
" අටයි.."
" පොඩී.."
" මොකද.."
" උබට රතිඤ්ඤා දහයක් දෙන්නම්..අවුරුදු ලබන වෙලාව එනකන් ගානට වෙලාව සමානව බෙදාන එක ගානෙ දාපන්.."
" එතකොට පුස් ඒවා තිබ්බොත්.."
" කටින් හරි සද්දෙ දාපන්.."
" අයියා........."
" රතිඤ්ඤා තිහයි යකෝ ගෙනාවේ..ඒවත් ගිනි ගනන් දැන් මං ලග සල්ලි නෑ උබලට ඇදුන් අරන් දීලා.."
" අනේ පලයන් යන්න කුනා..කමන් නෑ ඉතින් දහය හරි දීපන්කෝ.."
මූණ එල්ල ගත්ත විනෝද් අයියට දොස් තියද්දි කේසර කාමරේට ගියෙ හංගපු රතිඤ්ඤා ටිකක් විනෝද්ට ගෙනත් දෙන්න..කේසර පස්සෙම ගිය විනෝද් රතිඤ්ඤා ටික හංගලා තියන තැන හොදට බලා ගත්තත්..විනෝද් කාමරෙන් ගියාට පස්සෙ කේසර ඒ ටික වෙන තැනක හැංගුවේ මල්ලිගෙ හැටි හොදටම එයා දන්න නිසා..
" දැන් උබ තව කොච්චර වෙලා මූණ පුක කරන් ඉන්නද කල්පනාව.."
" ඒකි අරූ එක්ක අවුරුදු සමරයි නේ අද.."
" අනේ මේ රශ්මික..සෙව් එක්ක නෙවෙයි නෙ මෙච්චර කල් උබ අවුරුදු සැමරුවේ මෙන්න මෙහෙ වරෙන්..අර හිච්චි මුට්ටිය ගෙනෙන් දර කෑලි දෙක්කුත් එක්ක.."
" ඩෝං.."
" විනෝද්..."
" ඇයි ඒක පුස් එකක් ඉතින්.."
විනෝද් රතිඤ්ඤා දාන අතරෙ රශ්මිකයි කේසරයි කිරි උතුරන්න ලිප හැදුවා..
YOU ARE READING
පිහාටුවක් සේ 🤍 ( yizhan )
Romance" ඉවසන් ඉන්නකො මගෙ මැණික මං කොහොම හරි ඔයාව මගේ කර ගන්නවා.." එයා හැමදාම කිව්වෙ ඕක..ඒ හිත මට ආදරේ කරත් වෙන කෙනෙක්ට අයිති උන හිතකට ආදරේ කරන මං කරන්නෙ වැරැද්දක්ද..