2

104 26 67
                                    

Θάρρος σημαίνει να είσαι ο μόνος που ξέρει πόσο τρομοκρατημένος είσαι.

Tom Clancy, 1947 - 2013, Αμερικανός συγγραφέας best seller



Η Μελίνα παίρνει ένα ποτήρι σαμπάνια από τον δίσκο που της προτείνει ένας σερβιτόρος και το φέρνει στα χείλη της, απολαμβάνοντας το παγωμένο υγρό που κυλάει στον οισοφάγο της. Ταυτοχρόνως, αναμιγνύεται με τους υπόλοιπους καλεσμένους, προχωρώντας διστακτικά, αφού ποτέ δεν ήταν ένθερμη υποστηρίκτρια των ψηλών τακουνιών. Το μέτριο, ωστόσο, ύψος της δεν της άφησε καμία επιλογή όταν ετοιμάστηκε για την συγκεκριμένη βραδιά.

Η αλήθεια είναι ότι, εκτός από τα εκατοστά που της λείπουν προκειμένου να πληροί τις επιτακτικές προσταγές των σύγχρονων προτύπων - αποδεχόμαστε τους άλλους όπως είναι και τρίχες... - η εμφάνισή της είναι εντυπωσιακή. Το κορμί της, καλοδουλεμένο λόγω της γυμναστικής, αλλά όχι αποσκελετωμένο, δένει σε απόλυτη αρμονία με το οβάλ πρόσωπό της με τα λεπτά χαρακτηριστικά. Τα ξανθά μαλλιά της που πέφτουν συνήθως σε ατίθασες μπούκλες στους ώμους της ολοκληρώνουν το ωραίο παρουσιαστικό της, ενώ την κάνουν να μοιάζει με αλλοδαπή.

Απόψε, έχει απαρνηθεί το φυσικό χτένισμά της, ή, μάλλον, την απουσία χτενίσματος, αφού έχει την ευλογία τα μαλλιά της να στέκονται δίχως ιδιαίτερη προσπάθεια όμορφα από μόνα τους. Αρχικά, δεν ήταν πολύ σύμφωνη με την πρόταση της κομμώτριάς της για τον ψηλό κότσο με τα ασημένια χτενάκια, αλλά, αν κρίνει από τα βλέμματα που έχει ήδη εισπράξει από τους άντρες που την έχουν δει, η Ηλέκτρα είχε απόλυτο δίκιο. Δεν ξέρει αν μοιάζει πράγματι με μια ξανθή εκδοχή της Ώντρεϊ Χέμπορν στο Ωραία μου Κυρία, όπως διατεινόταν με θαυμασμό η κομμώτρια όταν σταμάτησε να πασπατεύει τα μαλλιά της Μελίνας, αλλά σίγουρα δεν αφήνει ασυγκίνητο κανένα εκπρόσωπο του άλλου φύλου στο πέρασμά της.

Η κοπέλα χαμογελάει επιδοκιμαστικά στην σκέψη ότι η αρχική της ιδέα έχει στεφθεί με επιτυχία. Γιατί αυτό ακριβώς θέλει˙ να τραβάει την προσοχή. Γι' αυτό επέλεξε και το φόρεμα που αγκαλιάζει αρμονικά τις καμπύλες της, στο χρώμα του πάγου, με διακριτικά στρασάκια στην πολύπτυχη φούστα του, που λαμποκοπούν σε κάθε βήμα της. Νιώθει και είναι πραγματικά απαστράπτουσα.

Τίποτα, όμως, δεν θα έχει σημασία αν δεν προσελκύσει το ενδιαφέρον ενός συγκεκριμένου ανθρώπου. Δεν είναι η γυναικεία ματαιοδοξία της που καθοδήγησε τις στυλιστικές της επιλογές για την αποψινή εκδήλωση. Ο στόχος της είναι άλλος. Πρέπει, ωστόσο, να είναι προσεκτική. Εκείνη έχει απλώσει τα δίχτυα της και το μόνο που μένει είναι να πιαστεί μέσα σε αυτά το ψάρι που θέλει. Δεν είναι εύκολο... Πολλές είναι οι γυναίκες που θα έδιναν τα πάντα για να βρεθούν στο πλευρό του Θεμιστοκλή Αργυρίου, του οικοδεσπότη της βραδιάς.

Σαν να ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα με την σκέψη της, μπήκε στο οπτικό της πεδίο ο επιχειρηματίας που έχει διοργανώσει την εκδήλωση. Αν και το ηλικιακό κοντέρ μετράει ήδη δύο χρόνια μετά τα δεύτερα ήντα για τον ισχυρό άντρα της ελληνικής ναυσιπλοΐας, η εμμονή του με την υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με την καθημερινή γυμναστική τού έχουν χαρίσει ένα εντυπωσιακό παρουσιαστικό που δεν επιτρέπει σε κανένα να μαντέψει την αληθινή του ηλικία. Τα μαλλιά του, σε πείσμα των εξήντα δύο του χρόνων, εξακολουθούν να είναι πυκνά και με μερικές μονάχα γκρίζες πινελιές. Οι κακεντρεχείς γλώσσες μιλούν για μυστικά ραντεβού με τον προσωπικό του κομμωτή, προκειμένου να διατηρήσει ένα φυσικό λουκ και να αντιστρέψει την καθιερωμένη πορεία προς το άσπρισμα, αλλά οι φήμες δεν ισχύουν. Ο Αργυρίου έχει την τύχη να προέρχεται από μια οικογένεια με πολύ καλά γονίδια. Τόσο ο πατέρας του, όσο και ο παππούς του, πέθαναν σε βαθιά γεράματα και ελάχιστες άσπρες τρίχες.

Ξαφνικά, η κοπέλα νιώθει να την διαπερνάει ένα παγωμένο ρίγος. Η προσεκτική οργάνωση μηνών κανονικά θα έπρεπε να την γεμίζει αισιοδοξία για την έκβαση του σχεδίου, αλλά τώρα, μερικά μέτρα μακριά από τον στόχο της, αισθάνεται ευάλωτη και ανήσυχη. Προσπαθεί να ηρεμήσει, αναλογιζόμενη το διακύβευμα της αποψινής βραδιάς. Παίρνει μια βαθιά ανάσα και συνεχίζει να προχωράει ανάμεσα στον κόσμο, πλησιάζοντας δίχως βιασύνη, σαν τα βήματά της να υπακούν στην φυσική νομοτέλεια, τον οικοδεσπότη. Λίγο πριν φτάσει στην παρέα με την οποία μιλάει ο Αργυρίου, στέκεται, βγάζει το κινητό της από το κομψό τσαντάκι της και απαντάει σε μια κλήση που μόνο εκείνη άκουσε. Προσποιούμενη ότι δεν ακούει πολύ καλά εξαιτίας του περιβάλλοντα θορύβου, απομακρύνεται από τον κόσμο, φροντίζοντας να περάσει δίπλα από τον Αργυρίου, ακουμπώντας σχεδόν τον ώμο του. Του ζητάει ευγενικά συγγνώμη, του χαρίζει ένα θελκτικό, όπως θέλει να ελπίζει, χαμόγελο, και αποσύρεται σε μια μοναχική γωνία, για να μιλήσει δήθεν με την ησυχία της.

Διπλή ΕκδίκησηWhere stories live. Discover now