7

72 20 75
                                    

Όσο πιο σοβαρό το πρόσωπο, τόσο πιο όμορφο το χαμόγελο.

Chateaubriand, Γάλλος ποιητής και πολιτικός, (1768 - 1848)



- Στην ώρα σας, κυρία Γεωργίου. Καλό αυτό..., με αυτά τα λόγια την υποδέχεται ο Αργυρίου στο γραφείο του.

Η κοπέλα κοιτάζει γύρω της και ειρωνικά σκέφτεται ότι ο χώρος που χρησιμεύει για γραφείο στον εφοπλιστή ξεπερνάει σε μέγεθος και πλούτο ολόκληρο το δικό της διαμέρισμα... Και το διπλανό, σίγουρα. Και είναι από τους λίγους εκείνους τυχερούς που μένουν σε διαμερίσματα που δεν μοιάζουν με κλουβιά. Σκέψου! Καθώς το βλέμμα της χτενίζει το μέρος, ξαφνικά η ματιά της σκαλώνει στο μοναδικό άτομο της παρέας με το οποίο δεν έχει συστηθεί.

Αυτός είναι, λοιπόν, ο περιβόητος Τζορτζ Μπλακ. Ο δικηγόρος την παρακολουθεί με αυστηρό ύφος και με τέτοια ένταση που η κοπέλα αισθάνεται γυμνή και ευάλωτη. Δεν θα ήθελε να βρεθεί αντιμέτωπη με αυτό τον άνθρωπο, ούτε μέσα σε κάποια δικαστική αίθουσα, ούτε εκτός. Τα μάτια του, λες και προσπαθούν να επιβεβαιώσουν το επώνυμό του, είναι κατάμαυρα, σαν δυο κάρβουνα ικανά να κάψουν ό,τι ή όποιον βάλουν στόχο.

- Σας θυμάμαι πιο ομιλητική, διακόπτει τις σκέψεις της ο Αργυρίου.

Η Μελίνα συνειδητοποιεί ότι μετά τον χαιρετισμό που ψέλλισε όταν έκανε την είσοδό της, δεν έχει αρθρώσει άλλη κουβέντα. Αυτομάτως, τα μάγουλα της φλογίζονται, ενώ τα βάζει με τον εαυτό της που δεν καταφέρνει να ηρεμήσει και να επιβληθεί στην αγωνία που κάνει τραμπολίνο στο στομάχι της.

- Αν κέρδιζε ένα σεντ κάθε φορά που άκουγε αυτή την φράση σήμερα, τότε σύντομα θα γινόταν μέτοχος της εταιρείας, λέει ο Βελλής γελώντας δυνατά.

Ο εφοπλιστής στρέφεται προς την μεριά του απορημένος, ώσπου ο σωματοφύλακας του εξηγεί τι εννοεί προκαλώντας και το δικό του γέλιο. Ο μόνος που παραμένει σοβαρός είναι ο Μπλακ, που δεν έχει αφήσει από το επίμονο βλέμμα του την κοπέλα ούτε στιγμή. Η Μελίνα επανακτά την ψυχραιμία της και ξαναμπαίνει στο πετσί του ρόλου.

- Με συγχωρείτε, αλλά είναι όλα τόσο εντυπωσιακά που με συνεπήραν, λέει απολογητικά.

- Καλωσορίσατε, κυρία Γεωργίου! Είμαι ο Τζορτζ Μπλακ, ο επικεφαλής νομικός σύμβουλος της Σίλβερ Σταρ. Θα δουλεύουμε μαζί αρκετά στενά. Συνεπώς, ελπίζω να προσαρμοστείτε γρήγορα στο περιβάλλον.

Διπλή ΕκδίκησηWhere stories live. Discover now