Στα Κινέζικα, η λέξη «κρίση» γράφεται με δύο γράμματα. Το ένα σημαίνει κίνδυνος και το άλλο σημαίνει ευκαιρία.
Τζων Κέννεντι, Αμερικανός πρόεδρος, (1917 - 1963)
- Να υποθέσω ότι δεν άντεξε άλλο την χαρούμενη ατμόσφαιρα και ξανακρύφτηκε στο λαγούμι του;
Η φωνή του Άρη διακόπτει τις σκέψεις της Μελίνας. Γυρνάει προς το μέρος του χαμογελώντας, μιας και έχει καταλάβει σε ποιον αναφέρεται ο υπεύθυνος ασφαλείας ο οποίος της προτείνει το χέρι του για να συνεχίσουν την συζήτησή τους χορεύοντας. Η κοπέλα αποδέχεται σιωπηλά την πρότασή του και σύντομα ακολουθούν την ήρεμη μελωδία που γεμίζει εκείνη την στιγμή τον χώρο.
- Δεν έχω καταλάβει... Αντιπαθείτε ο ένας τον άλλον τόσο πολύ ή είστε σχεδόν ίδιοι και γι' αυτό υπάρχει αυτή η εμφανής αντιπαλότητα ανάμεσά σας; ρωτάει με γνήσια απορία η κοπέλα.
Ο Άρης γελάει δυνατά. Η Μελίνα έχει συνηθίσει πλέον αυτή την συνήθειά του να προηγείται ένα έντονο γέλιο πριν από κάποιες απαντήσεις του. Έχει την αίσθηση ότι είναι μια απόπειρα του νέου να κερδίσει χρόνο όταν δεν θέλει να ανοίξει τα χαρτιά του. Μπορεί και να κάνει λάθος φυσικά. Με τον άνθρωπο αυτό δεν θα έβαζε το χέρι της στην φωτιά σε καμιά περίπτωση. Όχι ότι και με τον δικηγόρο είναι καλύτερα τα πράγματα...
- Λοιπόν...; επιμένει στην ερώτηση που έχει κάνει, αποφασισμένη να μάθει αυτή την φορά, ενώ ταυτοχρόνως φέρνει το σώμα της ακόμα πιο κοντά στο δικό του.
- Δεν μπορώ να απαντήσω για εκείνον, αρχίζει να λέει μάλλον διπλωματικά ο Άρης. Προσωπικά, ωστόσο, τον συμπαθώ πολύ, προσθέτει βλέποντας ότι η Μελίνα δεν θα δεχόταν μια υπεκφυγή.
- Σκέψου να τον αντιπαθούσες..., λέει σκωπτικά η κοπέλα προκαλώντας άλλο ένα γέλιο του συνομιλητή της, γνήσιο αυτή την φορά. Δέχτηκε ένα τηλεφώνημα και έπρεπε να διευθετήσει ένα σοβαρό θέμα.
Ο άντρας σχολιάζει την εμμονή του Μπλακ με την δουλειά. Ο δικηγόρος βάζει πάνω από όλα τις υποθέσεις της εταιρείας. Η Μελίνα επισημαίνει ότι κι ο ίδιος είναι εμμονικός με τις λεπτομέρειες της δικής του δουλειάς, αναγκάζοντας τον Άρη να παραδεχτεί ότι πρέπει να είναι όλα στην εντέλεια πριν επιτρέψει στον εαυτό του να ηρεμήσει λίγο.
YOU ARE READING
Διπλή Εκδίκηση
AdventureΠόσο καλά γνωρίζουμε τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν; Όταν πέσουν οι μάσκες, είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε το τίμημα της αποκάλυψης...;