14

142 21 56
                                    

Σ' αυτόν τον κόσμο, φίλε μου, υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι. Αυτοί με γεμάτα πιστόλια και αυτοί που σκάβουν. Εσύ, σκάβε.

Clint Eastwood, Αμερικανός ηθοποιός και σκηνοθέτης, ( 1930 - )

Ο Κλιντ Ίστγουντ στο γουέστερν "Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος", 1966



Το φεγγάρι έχει από ώρα διεκδικήσει με επιτυχία από τον ήλιο την θέση του στον ουρανό. Ο μαύρος θόλος το έχει υποδεχτεί με χαρά μετά την ζεστή αγκαλιά του ημερήσιου βασιλιά, ενώ τα άστρα, σωστοί ακόλουθοί του, χαρίζουν διάσπαρτες λάμψεις σε όποιον σοφό κοινό θνητό πάρει λίγο χρόνο για να απολαύσει το θέαμα του οποίου η ομορφιά έγκειται στην απλότητά του.

Οι δύο σωματώδεις άντρες που βγαίνουν αυτή την στιγμή από το μεγάλο αυτοκίνητο, όμως, δεν δείχνουν να συγκινούνται από την φύση που ξεκουράζεται πριν τον ερχομό μιας ακόμα μέρας. Ανοίγουν το πορτ μπαγκάζ και βγάζουν από μέσα ένα μπόγο που μοιάζει ασήκωτος. Αυτοί, ωστόσο, τον μετακινούν με ευκολία, σαν να μεταφέρουν μια απλή σακούλα ψώνια. Πλησιάζουν ένα ψηλό κτήριο και σύντομα εξαφανίζονται πίσω από την πόρτα που τους περιμένει ανοικτή.

Πρόκειται για μια μεγάλη αποθήκη, άδεια αν εξαιρέσει κανείς μια ξεχαρβαλωμένη καρέκλα που στέκεται στην μέση του τεράστιου χώρου. Σε αυτή την καρέκλα σέρνουν οι δύο άντρες τον περίεργο μπόγο που αποδεικνύεται ότι δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από έναν άνθρωπο. Τον κουβαλάνε μέχρι την καρέκλα και τον δένουν σε αυτή. Αφού έχουν ασφαλίσει τα άκρα του, του αφαιρούν την κουκούλα που τόση ώρα στερεί στον δεμένο πλέον άντρα την αίσθηση της όρασης.

Ο άντρας ανοιγοκλείνει τα μάτια του γρήγορα, καθώς η απότομη επαφή με το φως τού προκαλεί πόνο. Αν δεν ήταν τα σκοινιά που έσφιγγαν τα χέρια και τα πόδια του στην καρέκλα, τίποτα άλλο δεν θα μαρτυρούσε ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν έχει κανένα μώλωπα, καμιά πληγή, τίποτα απολύτως. Δεμένα άκρα και ένα τρομαγμένο βλέμμα.

- Ποιοι είστε; ρωτάει με την φωνή του να τρέμει από τον φόβο του. Τι στην οργή ζητάτε από μένα;

Οι δύο άντρες δεν απαντούν. Δεν του δίνουν την παραμικρή σημασία. Σαν να μην υπάρχει καν στον χώρο. Κοιτούν μπροστά αγνοώντας παντελώς την παρουσία του. Εκείνος είναι έτοιμος να ξαναμιλήσει, αλλά πριν προλάβει να βγάλει λέξη, ακούγονται βήματα. Κάποιοι πλησιάζουν. Ο δεμένος άντρας στρέφει την προσοχή του προς την πηγή του θορύβου. Τα μάτια του ανοίγουν διάπλατα.

Διπλή ΕκδίκησηWhere stories live. Discover now