13

68 22 65
                                    

Μπορεί να απογοητευθείς αν αποτύχεις, αλλά είσαι χαμένος αν δεν προσπαθήσεις.

Beverly Sills, Αμερικανίδα υψίφωνος, (1929 - 2007)



Η μέρα έχει ξεκινήσει πολύ άσχημα για την Μελίνα. Το πρωί, άργησε να σηκωθεί, γιατί χάλασε το ξυπνητήρι της. Ευτυχώς, είχε ήδη ετοιμάσει από την προηγουμένη το σύνολο που θα φορούσε σήμερα στην δουλειά και ντύθηκε σε ελάχιστο χρόνο αγνοώντας το στομάχι της που διαμαρτυρόταν για την παραμέλησή του. Μόλις βγήκε από την πόρτα της πολυκατοικίας της, όμως, κι ενώ θεωρούσε ότι έχει καταφέρει να μην χάσει πολύ χρόνο παρά την αναποδιά με το χαλασμένο ξυπνητήρι, έπεσε πάνω της το γειτονόπουλο με το καινούριο του ποδήλατο αναγκάζοντάς την να πισωπατήσει άτσαλα. Μικρός σίφουνας – τακούνια Μελίνας: 1 -0! Επιπλέον καθυστέρηση...

Με αυτές τις σκέψεις μπήκε στην εταιρεία και πήρε γρήγορα τον δρόμο για το γραφείο της, πάντα με τον συνοδό της, αφού δεν έχει ακόμα πάρει δική της κάρτα για τον τελευταίο όροφο. Ακολουθώντας τον ψηλό αγέλαστο τύπο που την οδηγεί κάθε πρωί στο ασανσέρ, το μυαλό της τριγυρνάει στην χθεσινή βραδιά και συγκεκριμένα στο άγχος που ένιωθε αρχικά όταν πήρε την κάρτα μέσα από την τσέπη του Άρη και μετά όταν την ξαναέβαλε στην θέση της. Πρέπει να ένιωσε μεγάλη έκπληξη ο νέος που μόλις μπήκε στην αίθουσα η Μελίνα έσπευσε προς το μέρος του και σχεδόν τον έσυρε ανάμεσα στα άλλα ζευγάρια που χόρευαν εκείνη την στιγμή, αλλά δεν μπορούσε να του επιστρέψει την κάρτα με διαφορετικό τρόπο. Όπως την έκλεψε, έτσι την έβαλε πάλι στην θέση της.

Η κάρτα, όμως, ήταν το τελευταίο πράγμα που την απασχόλησε χθες. Μετά την αρχική αφαίρεσή της από το σακάκι του Άρη, δεν φοβόταν. Θα μπορούσε πράγματι να ισχυριστεί ότι την βρήκε πεσμένη, όπως είχε κατά νου σε περίπτωση που γινόταν αντιληπτή η παρουσία της στον απαγορευμένο όροφο. Αυτό που σκέφτεται είναι η απογοήτευσή της. Όλος αυτός ο κόπος και δεν βγήκε τίποτα. Κανένα στοιχείο. Όσο και αν γνώριζε εξαρχής ότι δεν θα ήταν τόσο εύκολη η δουλειά της, δεν μπορεί να καταπολεμήσει το συναίσθημα αποτυχίας της βραδινής εξόρμησής της στα γραφεία του Αργυρίου.

Οι πόρτες του ασανσέρ ανοίγουν και η Μελίνα βγαίνει στον όροφο. Νιώθει σαν να επικρατεί μια βαριά ατμόσφαιρα. Δεν είναι κάτι που βλέπει ή που ακούει. Απλώς μια αίσθηση, όπως αυτή που έχουμε πολλές φορές, ότι κάτι δεν πάει καλά. Προχωράει προς το γραφείο της, προκειμένου να ελέγξει τα πρωινά μέιλ της, όταν βλέπει από την ανοιχτή πόρτα τον Αργυρίου να μιλάει απότομα στην γραμματέα του. Η Μελίνα προχωράει χωρίς να ανακόψει στο ελάχιστο τον ρυθμό της. Δεν θέλει να δείξει ότι έχει ακούσει το κατσάδιασμα της άλλης κοπέλας, γιατί αυτό θα την έφερνε σε δύσκολη θέση. Ποτέ δεν είναι όμορφο να ξέρουν οι άλλοι ότι το αφεντικό μάς τα έψαλλε. Πρώτη φορά, πάντως, που ο ισχυρός άντρας της Silver Star χάνει την ψυχραιμία του. Τον έχει δει σε διάφορες συσκέψεις να βρίσκεται σε ένταση λόγω της δουλειάς, αλλά ποτέ, ούτε μία φορά, δεν τον έχει δει να υψώνει την φωνή του.

Δεν έχει προλάβει να κάτσει καν όταν χτυπάει το εσωτερικό τηλέφωνο. Ο Μπλακ της ζητάει να πάει στο γραφείο του για κάποια συμβόλαια που θέλει να κοιτάξουν μαζί. Τι στην ευχή; Κάμερες έχει βάλει και ξέρει ότι μόλις μπήκα στο γραφείο; Με αυτή την σκέψη σηκώνεται, παίρνει τον φάκελο που χρειάζεται και πηγαίνει στο γραφείο του δικηγόρου. Χτυπάει την πόρτα και μπαίνει μέσα.

- Καλημέρα, την υποδέχεται ο Τζορτζ. Περάστε. Λοιπόν, κοιτάξατε τα συμβόλαια που σας ανέθεσα;

Η Μελίνα ακόμα δεν τον έχει πείσει να περάσουν στον ενικό. Παρόλο που η συμπεριφορά του απέναντί της έχει ήδη αρχίσει να μαλακώνει, ο δικηγόρος επιμένει να κρατάει κάποιες αποστάσεις. Άλλος ένας λόγος που η πρόσκλησή του για το μπαράκι το ίδιο βράδυ ήταν τεράστια έκπληξη για την κοπέλα.

- Είστε καλά; διακόπτει τις σκέψεις της ο Μπλακ. Από την πρώτη στιγμή σήμερα δείχνετε πολύ αφηρημένη.

Η Μελίνα προσπαθεί αμέσως να δικαιολογηθεί, αλλά ο δικηγόρος την καθησυχάζει.

- Μην αγχώνεστε, δεν κάνατε κάποιο λάθος. Έτσι κι αλλιώς, ακόμα και αυτό ανθρώπινο είναι. Απλώς, φαίνεται σαν το μυαλό σας να βρίσκεται αλλού, δείχνετε κουρασμένη και το μακιγιάζ σας δεν κατάφερε να κρύψει τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια σας.

Η Μελίνα κάνει μια ασυναίσθητη κίνηση προς το πρόσωπό της, ενώ σκέφτεται ότι πρέπει να πάει να περάσει κι άλλο κονσίλερ πάνω από τα σημάδια της κούρασης. Δεν είναι η γυναικεία φιλαρέσκεια που την παρακινεί, αλλά ξέρει πόση σημασία δίνει ο Αργυρίου σε όλες τις λεπτομέρειες. Ειδικά σήμερα που μοιάζει εκνευρισμένος, δεν θα ήθελε να της κάνει κάποια παρατήρηση.

- Σας είπα, μην ανησυχείτε, δεν υπάρχει πρόβλημα, επαναλαμβάνει ο Μπλακ εκλαμβάνοντας την σιωπή της ως ένδειξη άγχους. Άνθρωπος είστε, προσθέτει. Να υποθέσω ότι χθες το βράδυ κάποια ιδιαίτερη συντροφιά σάς κράτησε ξάγρυπνη, ρωτάει σε μια σπάνια απόπειρα να αστειευτεί. Ή, μήπως, έχετε άλλες νυχτερινές δραστηριότητες που σας κουράζουν;

Η κοπέλα παγώνει στο άκουσμα της τελευταίας ερώτησης. Δεν μπορεί να αποφασίσει αν ο Τζορτζ κάνει απλώς μια ανόητη και αδιάκριτη προσπάθεια να μικρύνει την απόσταση ανάμεσά τους ή αν υπονοεί κάτι. Καθησυχάζει τον εαυτό της, με την σκέψη ότι όλοι νομίζουμε ότι οι άλλοι γνωρίζουν τι προσπαθούμε να κρύψουμε. Στρέφεται προς το μέρος του για να απαντήσει, αλλά δεν προλαβαίνει να μιλήσει, καθώς εκείνη την στιγμή ανοίγει η πόρτα.

- Το περίμενα ότι θα σε βρω εδώ, διακόπτει την συζήτηση ο Άρης. Ήθελα να σου δώσω αυτό, λέει στην Μελίνα και της τείνει μια κάρτα. Ήρθε η ώρα να αποκτήσεις την προσωπική σου κάρτα πρόσβασης. Έτσι θα μπορείς να χρησιμοποιείς το ασανσέρ για εδώ πάνω όποτε θες, χωρίς να εξαρτάσαι από κάποιον άλλον..., της λέει και της κλείνει το μάτι.

Διπλή ΕκδίκησηWhere stories live. Discover now