Από ένα σημείο και μετά δεν υπάρχει πλέον επιστροφή. Αυτό είναι το σημείο που πρέπει να φτάσουμε.
Φραντς Κάφκα, Τσέχος συγγραφέας, (1883 - 1924)
Την ίδια στιγμή που ο Αργυρίου ενημερώνει τον δικηγόρο του σχετικά με το άτομο που του έδωσε την επίμαχη πληροφορία, η Μελίνα βρίσκεται είκοσι ορόφους παρακάτω και διαβαίνει το κατώφλι της εταιρείας. Το τηλεφώνημα της γραμματέα του εφοπλιστή πριν μία ώρα ήταν σαφές. Έπρεπε να βρίσκεται στα γραφεία της Σίλβερ Σταρ στις 9:30΄ ακριβώς. Δεν είχε γίνει ούτε νύξη για το περιεχόμενο της συνάντησης, αλλά η Μελίνα δεν περίμενε ότι θα ήταν ενήμερη η γραμματέας σχετικά με την απόφαση του εργοδότη της όσον αφορά την πρόσληψη της κοπέλας ή όχι.
Παρόλη την απουσία ουσιαστικής ενημέρωσης, ωστόσο, η νέα δεν έχει καθόλου άγχος. Από την μία μεριά, η πληροφορία που έδωσε στον Αργυρίου ήταν παραπάνω από ενδιαφέρουσα. Αν ήταν τυράκι σε φάκα για ποντίκια, θα ήταν το πιο ακριβό τυρί του κόσμου. Τόσο καλή περίπτωση! Από την άλλη, αν για οποιοδήποτε λόγο δεν έπιανε το κόλπο, η Μελίνα είναι βέβαιη ότι ο εφοπλιστής δεν θα έμπαινε στην διαδικασία να την καλέσει απλώς για να της ανακοινώσει την αρνητική του απόφαση από κοντά.
Επιπλέον, η ειδοποίηση την τελευταία στιγμή μοιάζει με ένα είδος τεστ˙ σε ένα κόσμο όπου η ετοιμότητα κάνει την διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας, η κοπέλα γνωρίζει ότι δεν χωρούν καθυστερήσεις φιλαρέσκειας και δισταγμοί. Η πρώτη εντύπωση που έκανε πριν δυο βράδια στον Αργυρίου θα μπορούσε να παραπέμπει σε μια γυναίκα εμμονική με την εξωτερική της εμφάνιση που έτυχε να βρεθεί με μια σημαντική πληροφορία. Το αυστηρό κουστούμι στους τόνους της γλυκιάς σοκολάτας σε συνδυασμό με το εκρού αέρινο μπλουζάκι, μια πινελιά που επιδιώκει να ενισχύσει την θηλυκότητά της χωρίς κραυγαλέο τρόπο, αποδεικνύει ότι η κοπέλα είναι σε εγρήγορση, ικανή να υπακούσει στο κάλεσμα του εν δυνάμει εργοδότη της χωρίς να θυσιάζει το προσεγμένο παρουσιαστικό της.
Γεμάτη αισιοδοξία για την μέρα που ξεκινά, δίνει το όνομά της στην υποδοχή και περιμένει να την καθοδηγήσουν πού θα πρέπει να κατευθυνθεί, αν και είναι περισσότερο από σίγουρο ότι ο ιδιοκτήτης της Σίλβερ Σταρ βρίσκεται στον τελευταίο όροφο, στην απόλυτη κορυφή. Δεν προλαβαίνει να κάτσει στο ευρύχωρο σαλόνι στο ισόγειο της εταιρείας, όταν μια κοπέλα με κατάλευκο αστραφτερό χαμόγελο, που δεν ξεπερνάει όμως τα χείλη της, την πλησιάζει, με σκοπό να την οδηγήσει στο γραφείο του κυρίου Αργυρίου. Η Μελίνα σηκώνεται, έτοιμη να την ακολουθήσει, όταν μια φωνή τις σταματάει και τις δύο.
YOU ARE READING
Διπλή Εκδίκηση
AdventureΠόσο καλά γνωρίζουμε τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν; Όταν πέσουν οι μάσκες, είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε το τίμημα της αποκάλυψης...;