15

75 18 72
                                    

Χρειάζεται μεγάλη γενναιότητα για να τολμάς να είσαι ο εαυτός σου.

Ευγένιος Ντελακρουά, 

Γάλλος ζωγράφος, (1798 - 1863)



Στρίβει την γωνία και βλέπει απέναντί της την επιγραφή του μπαρ όπου έχει ραντεβού με τον Τζορτζ. Κοιτάζει το ρολόι της και χαμογελάει ικανοποιημένη που η απόφασή της να πάει μέχρι την Μπλε Αλεπού με τα πόδια δεν της κόστισε κάποια αργοπορία. Δεν της αρέσει να είναι ασυνεπής στα ραντεβού της, ούτε καν όταν πρόκειται για μια απλή συνάντηση με ένα φίλο, αλλά δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην παρόρμηση να αποφύγει το αυτοκίνητο. Από την μία, λατρεύει το περπάτημα, ιδίως την νύχτα. Νιώθει σαν να διασχίζει τους δρόμους παρέα με τις σκέψεις της. Ανέκαθεν την γοήτευε η αντίθεση των πολύβουων στο φως της ημέρας πόλεων με την εικόνα που παρουσιάζουν όταν ο ήλιος φωτίζει το άλλο ημισφαίριο της γης. Από την άλλη, ήθελε να βάλει σε τάξη τα γεγονότα των ημερών που ακολούθησαν την βραδιά της δεξίωσης. Ο δροσερός αέρας, τα σκόρπια φώτα, τα αμάξια που πάνε πιο αργά την νύχτα σαν να είναι κι αυτά νυσταγμένα, όλα συνθέτουν το ιδανικό πλαίσιο για να κάνει μια καλή αποτίμηση της νέας περιόδου στην ζωή της.

Θυμάται την βραδιά της δεξίωσης, το άγχος της να πιάσει το κόλπο της, την άκρως ενδιαφέρουσα πρώτη γνωριμία με τον Άρη, την γελοία λαγνεία του Αργυρίου, το ψάρι που τσίμπησε το δόλωμα και, τέλος, τον παράξενο δικηγόρο με τον οποίο έχει ένα ανέλπιστο ραντεβού απόψε. Για τον ιδιοκτήτη της Σίλβερ Σταρ έχει όσες πληροφορίες χρειάζεται, ξέρει το ποιόν του. Οι άλλοι δύο άντρες, όμως, αποτελούν ένα μυστήριο. Έχει μεν συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά και με τον σωματοφύλακα και με τον δικηγόρο, αλλά δείχνουν τόσο απρόβλεπτοι που την αποσυντονίζουν. Ας είναι! Δεν μπορεί να απαιτήσει ιδανικές συνθήκες στην δουλειά της.

Διασχίζει τον δρόμο που την χωρίζει από την πόρτα του μπαρ όταν αντιλαμβάνεται με την άκρη του ματιού της μια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού να πλησιάζει και να παρκάρει σχεδόν μπροστά στην Μπλε Αλεπού. Χωρίς να δώσει περισσότερη σημασία, ανεβαίνει στο πεζοδρόμιο και προσπαθεί να περάσει μέσα από μια παρέα νεαρών που έχουν στηθεί έξω από το μαγαζί.

- Πίσω από το μπαράκι, έχει ένα χώρο στάθμευσης. Έχεις παρκάρει μακριά;

Η Μελίνα στρέφεται ξαφνιασμένη προς το μέρος του οδηγού της μοτοσυκλέτας που της έχει απευθύνει τον λόγο. Η έκπληξή της γίνεται ακόμα μεγαλύτερη όταν συνειδητοποιεί ποιος ακριβώς της έχει μιλήσει. Κοιτάει τον Τζορτζ χωρίς να αρθρώσει λέξη.

Διπλή ΕκδίκησηWhere stories live. Discover now