Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό.
Abraham Lincoln, Αμερικανός πρόεδρος, (1809 - 1865)
Μία ώρα αργότερα, η Μελίνα χτυπάει την πόρτα του γραφείου του Μπλακ, όπου την οδήγησε ο Βελλής. Όταν την ανοίγει, με έκπληξη διαπιστώνει ότι ο δικηγόρος στέκεται δίπλα σε ένα μεγάλο παράθυρο που καλύπτει ολόκληρη σχεδόν την αριστερή πλευρά του χώρου, χαρίζοντας στο δωμάτιο απίστευτη φωτεινότητα. Κατά τ' άλλα, το γραφείο είναι ευρύχωρο, αν και εμφανώς μικρότερο από εκείνο του αφεντικού. Λογικό. Όσο κι αν ο Μπλακ αποτελεί πολύτιμο μέλος της Σιλβερ Σταρ, παρά την εκτίμηση που τρέφει για το πρόσωπό του ο Αργυρίου – σύμφωνα με τον φάκελο, ο εφοπλιστής του συμπεριφέρεται σαν να είναι παιδί του –, η ιεραρχία είναι απολύτως διακριτή και δεν πρέπει να υπάρχει καμιά σύγχυση αναφορικά με το θέμα αυτό.
Ο λόγος που νιώθει έκπληξη η Μελίνα μπροστά στην εικόνα του Μπλακ όρθιου, δίπλα στο παράθυρο, είναι ότι φανταζόταν ότι ο δικηγόρος δεν παίρνει ποτέ χρόνο για μια ανάπαυλα, πως βρίσκεται διαρκώς χωμένος πίσω από φακέλους και νόμους. Ο Τζορτζ διακόπτει τις σκέψεις της και, δίχως να στραφεί προς εκείνη, της προτείνει να καθίσει.
- Πού βρήκατε την πληροφορία που μας δώσατε; την ρωτάει έχοντας ακόμα γυρισμένη την πλάτη του στην κοπέλα.
Μάλιστα, κατευθείαν στα βαθιά. Ούτε μια τυπική προσφορά ενός καφέ, καμιά ψιλοκουβεντούλα ανάμεσα σε ένα παλιό υπάλληλο και την καινούρια. Καλώς! Καιρός είναι να αρχίσουν να γυρίζουν οι τροχοί.
- Έχει κάποια σημασία; Κανείς δεν μπορεί να σας συνδέσει με ενδεχόμενο σκάνδαλο εσωτερικής πληροφόρησης, έτσι δεν είναι; Μα φυσικά, έτσι είναι, γιατί στην αντίθετη περίπτωση, δεν θα βρισκόμουν εδώ τώρα.
Ο Μπλακ γυρνάει προς την Μελίνα για πρώτη φορά από την στιγμή που η κοπέλα μπήκε στο γραφείο. Η αντίδρασή του είναι φυσιολογική, καθώς μια και μόνο πληροφορία μπορεί κάλλιστα να είναι το αποτέλεσμα τύχης και όχι ικανότητας. Η κοπέλα κατανοεί τον δισταγμό του, αλλά δεν μπορεί να του αποκαλύψει την πηγή της πληροφόρησής της, όχι χωρίς να βάλει σε κίνδυνο ολόκληρο το σχέδιο.
Ο δικηγόρος δείχνει να αντιλαμβάνεται ότι δεν θα καταφέρει να μάθει αυτό που θέλει. Ανασηκώνει τους ώμους του και κάθεται επιτέλους στην καρέκλα του. Η Μελίνα δεν παρασύρεται από την κίνησή του. Είναι σίγουρη ότι η απάντησή της, ή, μάλλον, η έλλειψη απάντησης από την μεριά της, δεν ικανοποιεί καθόλου τον άντρα που βρίσκεται απέναντί της.
YOU ARE READING
Διπλή Εκδίκηση
AdventureΠόσο καλά γνωρίζουμε τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν; Όταν πέσουν οι μάσκες, είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε το τίμημα της αποκάλυψης...;