Οι γυναίκες έλκονται από άντρες που εκπέμπουν μυστήριο, αυτοπεποίθηση, αλαζονεία (με χιούμορ), αδιαφορία.
John Rose, Αμερικανός συγγραφέας, (1957 - )
- Διασκεδάζετε; η απαλή φωνή του Άρη σχεδόν γαργαλάει τα αυτιά της Μελίνας που έχει σταθεί σε μια γωνία της αίθουσας μόνη της και παρατηρεί τους υπαλλήλους της Σίλβερ Σταρ που μιλούν και χορεύουν.
Εδώ και αρκετή ώρα, η διάθεση έχει απογειωθεί. Τελικά, ο κύριος Στέλιος είναι ή, μάλλον, ήταν επιστάτης της αποθήκης. Αν και εταιρεία κολοσσός, η ναυτιλιακή του Αργυρίου απέδειξε απόψε ότι μπορεί και νοιάζεται για το ανθρώπινο δυναμικό της. Ήταν μόλις 18 ετών ο κύριος Στέλιος όταν πρωτοξεκίνησε να εργάζεται εδώ. Ξεκίνησε ως το παιδί για όλες τις δουλειές, αλλά με την προθυμία του και την εργατικότητά του, ανέβηκε ιεραρχικά σκαλιά και έλαβε ως ανταμοιβή την θέση του υπεύθυνου αποθήκης από όπου και συνταξιοδοτείται.
Πριν λίγο, ο ίδιος ο Αργυρίου του παρέδωσε μια επιταγή με ένα μεγάλο ποσό, ως επιβράβευση για την παρουσία του στην εταιρεία, έβγαλε ένα μικρό λόγο και έφυγε, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους υπαλλήλους να απολαύσουν την βραδιά πιο ελεύθεροι, μακριά από το βλέμμα του μεγάλου αφεντικού. Γι' αυτό και πλέον η μουσική έχει αυξήσει την έντασή της, ενώ τα πηγαδάκια γελούν δυνατά.
- Μου φαίνεται λίγο περίεργο, απαντάει τελικά η Μελίνα στον Άρη που την κοιτάζει εξεταστικά.
- Που διασκεδάζετε...; ρωτάει εκείνος απορημένος.
Η κοπέλα γελάει αυθόρμητα. Είναι η πρώτη φορά που ο άντρας που την κοιτάζει έκπληκτος δεν πετάει κάποια έξυπνη ατάκα. Του εξηγεί ότι αυτό που την έχει παραξενέψει είναι η σχεδόν παρεΐστικη ατμόσφαιρα που επικρατεί, αφού μια τεράστια εταιρεία όπως η Σίλβερ Σταρ ταιριάζει περισσότερο στο προφίλ των αυστηρών και απόμακρων επιχειρήσεων.
- Ο Αργυρίου δεν είναι τέτοιος τύπος, σχολιάζει ανάλαφρα ο Άρης.
Η Μελίνα με δυσκολία καταφέρνει να κρύψει την επίδραση των λόγων του συνομιλητή της πάνω της. Οι πληροφορίες της, τις οποίες συγκέντρωσε από πολύ έγκυρες πηγές, μιλούν για έναν επιχειρηματία σκληρό σαν γρανίτη και άτεγκτο μπροστά στο συμφέρον του. Δεν άκουσε ποτέ τίποτα θετικό για τον άνθρωπο Θεμιστοκλή. Μόνο για τον ιδιοκτήτη της Σίλβερ Σταρ. Εξακολουθεί, λοιπόν, να απορεί με την ζεστή ατμόσφαιρα, ακόμα και με το ίδιο το πάρτι προς τιμήν του κυρ Στέλιου. Δεν σκοπεύει, όμως, να αποκαλύψει κάτι από όλα αυτά στον Άρη που εμφανώς θαυμάζει το αφεντικό του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Διπλή Εκδίκηση
PertualanganΠόσο καλά γνωρίζουμε τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν; Όταν πέσουν οι μάσκες, είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε το τίμημα της αποκάλυψης...;