פרק 5-דאנטה

323 22 6
                                    

הכומר סיים לשאת את ברכתו מעל ארונה של מריה.

דונטלה לא הפסיקה להתייפח, התנהגה כמו משוגעת ולא אשתו של מנהל הכספים של אנדרנגטה.

שלחתי מבט צד לאליסיו "לא אמרת לו לשלוט באשתו? לתת לה תרופות הרגעה אם צריך?"

"אמרתי" הוא לחש בחזרה.

נענעתי את ראשי ויצרתי קשר עין עם מונטרו, מבטי הקפוא שלח אותו לתפוס ביד אישתו וללחוש לה באוזן.

טעות. הרמתי גבה והתיישרתי מחכה למה שעומד להתרחש.

היא השתחררה ממנו בפרעות וזעם בעיניה כשהיא החלה לצעוק בכל בית הקברות. מזל שפנינו את השטח לפני, ככה שתהיה זו הלוויה פרטית. "אתם אשמים בהכול!" היא צרחה על הקפטנים מסמנת באצבע שלה על כל הגברים הלבושים בחליפות.

"בגללכם ובגלל העסקים שלכם הבת שלי נקברת באדמה הקרה"

היא התקרבה אליי בצעדי ענק.

"ואתה" היא דקרה אותי באצבע. אך נשמתי עמוקות ,הבטתי בה בנוקשות.

"אתה נתת לזה לקרות! משחק אותה בוס קשוח, איך אתה בדיוק מנהל פה משהו אם מעיזים לפגועה ככה במשפחה שלך" היא ירקה לרגליי.

מונטרו דידה אלינו, גופו השמן הקשה על תנועתו.

תפסתי בידה והחזקתי אותה בכוח. "אני אגיד לך את זה רק פעם אחת וכדאי שתפנימי זאת. תהיי בשקט ותתאבלי על מריה איך שתרצי בבית אבל את לא תהפכי את ההלוויה הזאת לדרמה הטורקית שלך".

זה בדיוק מה שניסיתי למנוע, כל המקום הה מתוצפת על ידי הבולשת, ולתת להם מבט לסדקים באימפרייה שלי היה הדבר האחרון שרציתי שיקרא.

"כשאבא שלך היה בראש דברים כאלו לא היו קוראים" היא ירקה רעל לעברי. נעתי קדימה אך אליסיו תפס בכתפי והחזיק אותי מלהתפרץ על האישה הפגומה הזאת, שכל חטאה הייתה שאהבה את בנותיה ונתנה לרגש שלה להשתלט.

מונטרו הגיע לבסוף פניו חיוורים מפחד. הוא תפס את דונטלה בזרועה והשתחווה קלות מתנצל על המהומה, מנסה לסחוב את אישתו חזרה לבנותיו ומשתיק אותה בלכתו.

שאר הקפטנים עמדו משועממים מהדרמה ונשותיהם התלחששו בצער.

הכומר שאל אם אפשר להמשיך עם הקבורה והקברנים החלו לכסות את הארון באדמה הקפואה.

האדמה הנוקשה שנפלה על ארון הקבורה הדהדה בראשי. ידעתי שנכשלתי באופן אישי, לא הייתי צריך את דונטלה שתירק את הכישלון שלי בעיניי. היא שכחה שלפני 3 שנים כשאבי היה עוד בחיים היה לנו אירוע מצער של חטיפה. כיווצתי את אגרופי מהזיכרון המר. למזלם של בני הזונות אף אחת מהבנות הצעירות שלנו לא נפגעה פיזית. אבל זה לא מנע מאבי לטהר את כל צ'יינה טאון מהקוריאנים ולשלוח מסר לכל העולם התחתון, הפעם כל ניו יורק תבער עד שנשמיד את הרוסים.

השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALLWhere stories live. Discover now