התיישבתי כזומבי בכיסא ולחצתי על פליי. הלב שלי פעם על 200. רציתי לראותו אותו, בגלל זה התעמתי עם דאנטה אבל הוא סרב לי. והנה, הסרטון הגיע בסוף לידי הבלש. דאנטה באמת שלח לו את הסרטון? למה שיחשוף את עצמו בצורה כזאת שתסכן אותו אם מישהו יגלה מה באמת קרא לסרגיי.
הסרטון היה קטוע ונראה שחלק בתוכו נערכו מכמה מצלמות שעקבו אחרי מרחבת הריקודים מרגע ששתיתי מהבקבוק ועד שנגררתי במסדרון לחדר ישיבות נטוש. ובחדר הישיבות... הבטן שלי התהפכה. לא זכרתי כלום. חסד קטן באמת שדאנטה ניסה לשמר עבורי.
הסרטון נחתך היכן שהקאתי על סרגיי ושחררתי נשימה כבדה.
צבטתי את ירכי כל הזמן שהסרטון התנגן והחזקתי את עצמי מלשחרר את הטקילה שעמדה לי בגרון.
כיחכתי בגרוני.
"תרצי מים" הוא שאל אותי.
מבטי זינק אליו במהירות.
"לא" אמרתי במירמור.
"הסרטון הזה..." בלעתי את הגוש שעמד לי בגרון. "רק מוכיח שהוא לקח אותי איתו כנגד רצוני ותקף אותי. מה אתה הולך לעשות בנגוע לזה?"
"זה לא הנושא הנדון פה"
צימצמתי את עיני. "לא הנושא הנדון? יש לך ראיה לתקיפה מינית ואתה יותר מעוניין למצוא בחור עשיר ומפונק?" לא האמנתי לאטימות ולקור רוח של הבלש.
איך השגת את הסרטון בכלל? במועדון אמרו לי שהוא נמחק ואין רשימות" ניסיתי לחקור אותו בחזרה.
"יש לי את המקורות שלי. שזה לא יטריד את ראשך היפה."
שחררתי נחירה.
"מה את זוכרת מאותו הערב?"
"כפי שאתה רואה מהסרטון לא הייתי במצב של לזכור משהו!"
"ובכל זאת תנסי לדלות מהמוח שלך משהו. כל דבר יכול לעזור בחקירה"
"אני רוצה להגיש נגדו תלונה" אמרתי לבסוף.
הוא הביט בי ארוכות ושיחרר נשימה עמוקה.
"זה בלתי אפשרי" הוא נע בכיסא.
"למה?"
"זה מידע חסוי"
"את חוקר אותי ומסרב לשמוע את הטענות שאני מעלה? הוא מסמם נשים ותוקף אותן!"
"אני מודע לסיטואציה שלך וגם אם רציתי לעזור, כרגע ידי קשורות. אני חוקר את ההעלמות של מר ז'ייצוב וחשד לרצח"
"רצח?" עיני נפערו.
שיחקתי אותה שה תמים טוב מדיי.
" מה את יכולה לספר לי עליו?" הוא הציג בפני תמונה של דאנטה. ואליסיו שצולמה ברחוב נכנסים למכונית SUV שחורה.
הבטן שלי התכווצה כשהזיכרון של הריח של דאנטה השתלט עליי ומהתמונה שהראה לי.
"את זה אתה יכול לבדוק בעצמך באינטרנט או במדור הרכילות. בשביל זה אתה לא צריך אותי." נשענתי על השולחן.
"למה את מתכוון רצח? למה את חושב שקרה לו משהו והוא לא פשוט ברח לאיזה חופשה יוקרתית?"
"שוב, מידע חסוי. אווה. תעני רק לשאלות שאני שואל אותך."
זעפתי ושילבתי את ידי על חזי כך שמעיל העור חרק.
"מה הקשר שלך עם דאנטה?" הוא שאל שוב.
הטלפון שלו רטט והוא הציץ להביט והשריר בלסתו קפץ.
או או כנראה חדשות לא טובות.
"איזה קשר? לא פגשתי את האדם הזה מעולם." הרמתי גבה.
"בואי אני אגיד לך איך אני רואה את הדברים. תעקבי אחרי חוט המחשבה שלי."
עיקמתי את פי, מסמנת לו תמשיך כבר לדבר.
כן...איבדתי את זה לחלוטין. התנהגתי כמו פרחחית ניו יורקית טיפוסת עם גישה של פרימדונה.
"לפני מספר חודשים עבדת על מקרה של מריה בטוצ'אלי דודנית מדרגה שניה של דאנטה בט'וצאלי. המקרה נסגר בגלל שיבושים בירוקרטים ולחץ מצד ראש העיר לשחרר את הגופה לקבורה."
אז לדאנטה יש קשרים בדרגים הגבוהים.
"זה נכון. באמת עבדתי על המקרה והגשתי את כל הדוחות הרלוונטים לפי הלוז המצופה. עד שפוטרתי ולאחר מכן לא הייתה לי כבר שליטה על מה שיצא מהמשרד של הפתולוג" המרמור בקול שלי היה בולט מדיי.
הטלפון שלו שוב רטט. והוא התחיל להזיע קלות למרות שהחדר היה קפוא.
"אבל שוב. אני אגיד לך את זה בצורה שתבין. לא פגשתי את דאנטה מעולם כשעבדתי על המקרה וגם לא אחרי זה."
"את מעורבת מעצם התעסקותך במקרה. משפחת בטוצ'אלי ידוע בקרב המשטרה וה FBI."
"הם אנשים עסקים, ודאנטה בסך הכל מנהל מועדון." גלגלתי את עיני.
"זה מה שהוא סיפר לך?" הוא שאל. עוד זמזום בטלפון שלח אותו לנתק את הטלפון ולהטיח אותו בשולחן.
העין שלו התחילה לקפוץ.
"הוא לא סיפר לי כלום כי מעולם לא פגשתי אותו.!" עדיף שאמשיך עם השקר הקטן הזה. פאק, רק חסר לי להיות מואשמת כסייעת לרצח.
"את יודעת משהו על דאנטה ואני הולך לגלות מה את מסתירה, את יכולה לסייע לי בחקירה נגדו או להיות מואשמת בסיוע לפושע!"
הבטתי בו הלם.
"אני חשודה עכשיו???"
"זה כמובן יכול ללכת בצורה הרבה יותר נעימה. אם את רוצה לחזור לחייך הקודמים, לקבל את המשרה שלך בחזרה ואף לקודם למנהלת אגף הפתלוגיה, יש לי הצעה מאוד מעניינת עבורך." הוא חייך חושף את שיניו הצהובות.
"הצע-" המילים שלי נקטעו כשדלת חדר החקירות נפתחה ונכנס איש קטן קומה לבוש בחליפת עסקי אפורה ומשקפיים עדינות. הוא נראה כמו דמות קומית בגלל השפם הקטן והקרחת המבריקה שבצבצה מתחת לתסרוקת כסה וחסוך שלו. למרות שהיה מצויד במיטב הבגדים.
"אווה מייקלסון, אל תאמרי מילה נוספת." הוא אמר לי ואז פנה לבלש מיישר את גבו. "אני גרגורי לאמן העורך דין של הגברת והחקירה הזאת הסתיימה עכשיו."
YOU ARE READING
השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALL
Romanceהסיפור הזה לא הולך להיות קל ובטח שלא יפה. לא מיועד לקריאה מתחת לגיל 18. הסיפור מכיל טריגרים רבים. לא לבעלי קיבה חלשה. רומן מאפיה על הנפילה לתוך החשיכה והמאבק להשתחרר מהאופל שחודר ללב. כל האירועים שמסופרים הינם ממוצאים ואין קשר למציאות-כל דימיון מ...