הבטתי במראה הדו כיוונית ומרחתי שפתון אדום.
כן, אני ידעתי שזאת הייתה בחירה נועזת ובלתי צפויה לסיטואציה שאני נמצאת בה. ולא, לא ידעתי מה עבר לי בראש כשהחלטתי לקחת דווקא את הצבע הזה אבל פייק איט טייל יו מייק איט מעולם לא הייתה אמרה נכונה יותר.
הצמדתי את שפתי למראה והדבקתי נשיקה. השפתון השאיר סימן חושני אחריו. הראתי אצבע משולשת, למי שעמד מאוחרי המראה. אם מישהו עומד שם בכלל... אחרת יצאתי חתיכת מטומטמת אבל בזכות מיץ האומץ ששתיתי עם אליס לפני, לא היה לי אכפת. הסתובבתי והלכתי להתיישב על הכיסא המתכתי הנוקשה שעמד מול השולחן.
אל תראי להם שיש לך מה להסתיר. תתנהגי בטבעיות ואל תראי פחד.
כן, בטח. על מי אני עובדת?
היה לי מלא מה להסתיר אבל מה היה לי כבר להפסיד? שם טוב? זה כבר נהרס בזכות הבוס הקודם שלי. החופש שלי? כן. זה היה הדבר שלא יכולתי לעצמי להפסיד. אני לא מוכנה להיות מואשמת בפשע שלא ביצעתי.
הייתי מבועתת בפנים, רק קיוויתי שהמסכה שלבשתי תחזיק מעמד לפני שהקלות ראש שלי תעבור.
טוב זה כבר התחיל להיות מוגזם. הבטתי בשעון היד החכם שלי. שעה וחצי! הם נתנו לי לחכות שעה וחצי אחרי שהם זימנו אותי בדחיפות ואיימו במעצר אם אני לא אגיע לתחנה עד השעה 6 בערב. ובכלל שאני פחדנית וסקרנית אז הגעתי שעה לפני סוף שעת היעד.
ובכן השעה הייתה כבר 6 וחצי והבלש הזקן לא טרח להגיע.
הטקטיקות שלהם לא אמורות לחדש לי, זה די נפוץ לזמן עד לחקירה ולמתוח את הזמן ולעקוב אחרי שפת גוף שלו ולנתח את ההתנהגות שלו בזמן מתח.
נשענתי על הכיסא לאחור ושיכלתי את ידי מאחורי ראשי.
שפת גוף שמראה על פתיחות. התנהגתי כמשועממת. אני לא אפול במשחקי המוחות הקטנים שלהם.
הדלת נפתחה סוף סוף ונכנס הבלש הנמוך שביקר אותי הבוקר.
כתמי זיעה נרחבים בבית השחי שלו הכתימו את חולצתו המכופתרת הלבנה והמכנס האפור הכבד ישב בקושי רב מתחת לכרס שלו.
"באמת שכבר עמדתי לאבד תקווה שאיי פעם אזכה לפגוש אותך שוב" התיישרתי בכיסא, פונה אלי בחיוך.
"אווה מייקלסון." הוא רטן.
"האחת והיחידה. איך אוכל לעזור לך רב בלש? אחרי שטרחת כל כך להוציא צו משופט בשביל לזמן אותי."
הוא עיקם את פרצופי וזרק תיקיה עצומה על השולחן לפניי.
"אני מניח שאת מכירה את חדר החקירות ותחנת המשטרה היטב, עבדת איתנו בצמידות לאורך השנים" קולו היה מחוספס מיותר מדי סיגריות.
"אני רואה שזכית בתואר שלך בכבוד. איזה עבודת תחקיר רצינית עשית עליי ועוד לחשוב ששלחתי אותך כל כך יפה לעזעזל הבוקר." אמרתי בעוקצנות.
YOU ARE READING
השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALL
Romanceהסיפור הזה לא הולך להיות קל ובטח שלא יפה. לא מיועד לקריאה מתחת לגיל 18. הסיפור מכיל טריגרים רבים. לא לבעלי קיבה חלשה. רומן מאפיה על הנפילה לתוך החשיכה והמאבק להשתחרר מהאופל שחודר ללב. כל האירועים שמסופרים הינם ממוצאים ואין קשר למציאות-כל דימיון מ...