"אווה" קול גבר קרא אחרי. אגרפתי את היד והסתובבתי בתנופה להכניס אגרוף בפרצוף של פיליפ.
צווחתי בזעזוע כשהאגרוף שלי פגע בלסת של... אנזו.
אנזו??
"מה אתה עושה כאן? אתה בסדר?"
"יש לך חתיכת ימנית" הוא סינן מבעד לשיניו מעסה את לסתו .
הוא התקרב אלי תפס בזרועי.
"אני מצטערת חשבתי שאתה מישהו אחר" מלמלתי.
"לא קרה כלום בואי נלך מהר." הוא משך אותי לכיוון הכביש.
שחררתי את ידי מהאחיזה שלו. "אני לא הולכת איתך לשום מקום. דאנטה לא התאפק ושלך את הבריון שלו לאסוף אותי?"
"הוא הגיע בעצמו. מחכה לך ברגעים אלו ברכב"
פלטתי נחרת בוז וגלגול העיניים לא איחר לבוא.
"לא החלפתי עבריין אחד באחר הלילה. הוא יכול לשכוח מזה שהוא משחק אותה נסיך על הסוס הלבן ומגיע להציל אותי" לחשתי בשקט כדי לא לעורר מהומה . הפנתי את מבטי לעבר המאבטחים מהבניין שעדיין עקבו אחרי בעיניהם בוודאי מסננים כמה קללות עסיסיות ופנטזיות שלעולם לא יתגשמו.
אז נכון. אז אולי באמת החרדה השתלטה עלי וגרמה לי לקפוא במקום מול פיליפ ואולי נלחצתי מהעובדה שאני נמצאת בגוב האריות. אבל ברגע שהוא הציע לי במעלית תשלום על לילה אחד איתי כל הדם עלה לי לראש וסטרתי לו.
והמנוול אהב את זה.
אני לא הזונה של אף אחד וזה כל מה שהעבריינים האלו חושבים- כל דבר אפשר לקנות או בכסף או בכוח.
כל הרחוב געש בחיי הלילה והאורות מהמסעדות והמועדונים צבעו את הרחובות בצבעי ניאון. מזל שהיו כל כך הרבה אנשים במדרכה ככה שנבלענו בין הולכי הרגל וצפירות המכוניות.
אנזו שוב לפת בידי מצמיד אותי אליו בגופו.
"אל תקשי עלי אווה. בבקשה. זה באמת אזור לא בטוח ואני פה רק ממלא פקודות."
"ואני לא החיילת שלו או הכלבה לצורך העניין בשביל להקשיב למה שהוא דורש. ראיתי כבר מה הוא עושה לכלבים שלו" תקעתי באנזו מבט כועס.
"אז תעזוב אותי עכשיו או שאני אתחיל לצרוח על כל הרחוב על כך שאתה מנסה לחטוף אותי"
הוא כיווץ את גבותיו.
"את לא תעזי" הוא משך אותי לכיוון הכביש היכן שנעצר גי'פ שחור.
"אתה באמת מזלזל ביכולות שלי אנזו. אני אף פעם לא מבלפת."
הוא הידק את אחיזתו בידי וגרר אותי אחריו.
הכניסה לרכבת התחתית לא הייתה רחוקה. אם אצליח להשתחרר ולעורר בלאגן אצליח לחמוק ממנו בלי בעיה ופשוט לתפוס רכבת הבייתה.
YOU ARE READING
השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALL
Romanceהסיפור הזה לא הולך להיות קל ובטח שלא יפה. לא מיועד לקריאה מתחת לגיל 18. הסיפור מכיל טריגרים רבים. לא לבעלי קיבה חלשה. רומן מאפיה על הנפילה לתוך החשיכה והמאבק להשתחרר מהאופל שחודר ללב. כל האירועים שמסופרים הינם ממוצאים ואין קשר למציאות-כל דימיון מ...