פרק 7- אווה

287 27 10
                                    


"לחיים" צעקנו ביחד, מורידות את שוט הוויסקי החמישי שלנו, מצצנו את הלימון והפרצופים של כולנו התעוותו בו זמנית. צחקקתי כמו קוף מהשיכרון ומההיפנוט מהאורות במועדון. המבטים שלנו היו מבושמים ואנחנו שוב התפרצנו בצחוק מהמראה של כל אחת מאיתנו. הבסים התנגנו בעוצמה והמוסיקה הרטיטה את גופי כל הדרך מהעקבים שנעלתי.

מי שהיה מביט בנו מהצד לתוך החדרון ה VIP החצי סגור שהשקיף על רחבת הריקודים מלמעלה. בוודאי היה חושב שנראינו כמו בהמות ולא נשים "איכותיות". התנהגנו כמו מתבגרות שברחו מהבית ומתנסות לראשונה באלכוהול ובעוד כמה ממריצים.

לעזאזל עם רובי. היא תמיד חייבת להביא מעלי מצבי רוח ואליס עם כמה שהיא בקטע בריאותי, הערב התדרדרה ונכנעה לשקית ההפתעות של רובי.  וקלרי... הייתה קלרי. תמיד הלכה אחרי רובי וחיקתה את התנהגותה כאילו שכל שנות לימודיה בפנימיה במקום נידח באירופה הפשיט ממנה את ייחודה כך שהיא נאלצה לחפש אישיות להעתיק. אבל היה לה לב טוב למרות שדיברה מלא שטויות, כך שמי שהיה מקשיב לה מהצד היה חושב שהיא רודפת בצע, אך היא בעצמה ילדת קרן נאמנות לכן כסף היה לה בשפע ולא היה לה צורך כלכלי בגבר.ופאק...אחרי מה שקרה... בניגוד מוחלט לשיקול דעתי הרגיל, גם אני חטאתי כי רציתי פשוט לא לחשוב כל כך הרבה.

"אני אוהבת אתכן בנות!" צעקתי בקול מתרסקת על ספת העור בצורת ר. העקבים לחצו על רגלי ומרוב סחרור בקושי יכולתי לעמוד ישר. "גם אני אוהבת אותך וי!" אליס הפריחה לי נשיקה, עלתה על הספה וטיפסה על השולחן העגול מזיזה מדרכה את הדליים של בקבוקי השמפניה הריקים. לא סתם שמפניה זולה אלא שמפניה אמיתית מחבל שמפיין בצרפת! שנשלחה לנו כמתנה מבעל המועדון.

אולי הוא אלים אבל היה לו טעם יקר... גם באלכוהול.

"תעבדי ילדה! " קלרי צחקקה. שמלת הפייטים הכחולה שלבשה נצנצה כמו קריסטל סוורווסקי כשענטזה סביב לאליס וזרקה עליה שטרות דולר ודרבנה אותה להמשיך להסתובב על המוט שהיה מחובר לשולחן ולרקוד לצלילי המוסיקה.

אליס בשמלת פודרת סאטן עם גב חשוף ושרשרת גב מנצנצת חשפה רגליים של דוגמנית כשהסתובבה והשוויצה בשיעורי אקרובטיקה שלקחה בריקוד על עמוד.

רובי כיאה לשמה, הייתה בשמלת קטיפה אדומה צמודה כל כך שאין לי מושג איך היא נשמה, התפרצה בצחוק וצעקה לאליס ולכל מי שהצליח לשמוע מהתאים ליד "המורה השמרנית היא שדה בלילות וטורפת גברים! מחפשת כומר שיעשה לה גירוש" התנפלתי על רובי, יותר נכון נמרחתי על כולה בחיוך וסתמתי את הפה שלה בידי. "דיי בייב, אנחנו לא צריכות עוד תשומת לב מיותרת מגברים שרק מנסים להוריד לך את התחתונים. באנו ליהנות באנטי וולנטיין, אנחנו לא צריכות גבר!"

היא הוריד לי את היד והדביקה לי נשיקה רטובה לפה. "אני אוהבת אותך וי, את פאקינג יצור מדהים. אפילו כשאת על פאקינג מולי את חושבת יותר מדיי!" היא תפסה את הבקבוק שמפניה וניסתה להוציא ממנו שאריות.

השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALLWhere stories live. Discover now