פרק 29-אווה

253 22 14
                                    

"אז?" אליס הביטה בי בגבה מורמת והגישה לי כוס תה קמומיל עם דבש.

"מה? אליס. פשוט תגידי את מה שאת רוצה להגיד. הספיקו לי חקירות לכל החיים." לגמתי מהתה הרותח. התכווצתי מהחום שהתפשט בגרוני, צורב אותי מבפנים.

"נעלמת ליום וחצי באיזה תירוץ מצוץ מהתחת על חברה של סבתא שלך" היא כווצה את עינה לעברי, מסמנת לי בצורה  מאוד ברורה  שהיא לא קנתה אף מילה שיצאה מפי כשחזרתי בצהרי היום.

"ועכשיו את לבושה בטרינינג מעצבים? עם אייפון חדש שעוד לא יצא לשוק??" הקול שלה עלה רמה.

"את מי פאקיינג את מזיינת?? אילן מאסק?"

"מה??? למה שתגידי דבר כזה? אני לא מז-" לקחתי נשימה עמוקה "עם אף אחד כבר מלא מלא זמן ואת יודעת את זה. בטח לא אחרי מה שקרה ובטח לא בזמן הקרוב או אף פעם" אמרתי במרמור קל.

"זה ברור שמעורב בזה גבר עשיר.רגע! זה אליסיו הזה? או בעל המועדון??"

"מה? לא! ממש ממש לא! אני לא הולכת להסתבך עם אנשים מפוקפקים"

"הוא איש עסקים, כולם מפוקפקים בצורה זאת או אחרת. עדיף מפוקפק עם כסף מאשר מרושש ולאכול שאריות של אוכל סיני" היא הצביע על הקרטון עם הנודלס חצי אכול על שולחן הקפה.

"אררר. אליס. באתי אלייך כי חשבתי שאת דואגת לי" הנחתי את הכוס על השולחן והתרסקתי על הספה הרכה שלה בין הכריות.

"אני ממש ממש לא במצב רוח עכשיו להרצאה שלמה. אני רק צריכה שתאמיני לי שלא קרה כלום. אני לא שוכבת עם אף בחור עשיר והטלפון היה מתנה מהחברה של סבתא שלי. האחיין שלה עובד במעבדת אייפון והיא סתם חשבה שזה טלפון זול ונתנה לי אותו כהתנצלות על כך שריסקה את שלי בטעות."

כל העיניין הזה של שקרים התחיל להעיק עלי, אבל אני לא רציתי לגרור אותה איתי.

"טוב. אם את אומרת" היא עיקמה את אפה ולקחה את קופסת הנודלס והתקדמה למטבח.

"היי! אני אכלתי את זה!"

"אם אני לא יכולה להציל את נשמתך הנצחית לפחות אציל את גופך! היא אמרה בכעס וזרקה את הנודלס לפח.

שקעתי עמוק יותר בספה שלה וחיבקתי את אחת הכריות. הבטתי בטלויזיה מבלי לראות באמת את התוכנית.

הספה נעה כשאליס התיישבה ליידי.

"וי?" היא אמרה בקול חלוש.

"אני יודעת שאת משקרת לי ואת אף פעם לא שמרת ממני סודות. אני לא יודעת מה הסיבה שלך ומה עבר עלייך אבל אם את בצרה בבקשה תדברי איתי על זה. אני יודעת יותר מדי מקרוב מה סודות ושנאה עצמית יכולים לעשות" היא הניחה את ידה על רגלי ולחצה אותה ברכות.

"אני לא רוצה לאבד עוד אחות."

הלב שלי התכווץ. היא חושבת שאני בדיכאון או הולכת לאבד את שפיותי כל כך שאחליט להיפרד מהעולם הזה?

השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALLWhere stories live. Discover now