פרק 26- אווה

198 23 12
                                    

היום עבר בצורה משמימה. אומנם לא הייתי שבויה במלוא מובן המילה, כן נתנו לי חופש להסתובב אבל לוסיה לא משה ממני לאורך כל היום.

הייתי מחוסרת טלפון והרגשתי כאילו שנלקח ממני עוד איבר.

אליס בוודאי עדיין דאגה כי לא חזרתי הבייתה ולא ידעתי אם היא קיבלה את ההודעה שלי...

הסתובבתי בגנים-יותר כמו סריקת שטח. כמות החיילים שעמדה בהיקף האחוזה היה מרתיע, משהו שהייתי מצפה מברון סמים קולומביאני ולא מפושע עירוני, במיוחד עם כל כלבי ההגנה. כלבים שחורים ענקיים נראו כמו קאנה קורוסו אבל היה קשה לראות מרחוק, אולי הם היו רוטווילרים בכלל. מה שבטוח, לא הייתי רוצה להיות מצד השני של השיניים שלהם.

שוטטתי ממגרש הכדורסל למגרש הטניס, לא היה ברור לי בשביל מה אדם אחד צריך כל כך הרבה, זה לא שראיתי עוד בני משפחה אצלו חוץ מאליסיו...

הבריכה החיצונית הייתה ענקית, עם ג'קוזי מובנה בצידה ואי אפשר היה להתעלם מביתן הבריכה הפנימי שעוצב כמו פנתיאון האלים עם פסלי שיש מזרקות זהב ועמודים קורינתים. הרגשתו כמו במוזיאון ולא בביתן בריכה.

למרות השמש, עדיין היה קפוא בחוץ אז לא זכיתי לטייל בכל השטח וגם היה נדמה לי שלוסיה מנסה להוביל אותי הרחק מהמדשאות המרוחקות שהוסתרו על ידי סבח עצים.

את שאר היום ביליתי בספריה. ריח הספרים וכריכות העור הרגיע אותי מעט, היה בו משהו מנחם ואילו האח החשמלית החמימה הקרינה להבות וצלילים המדמים אש אמיתית.

הכל היה יכול להיות מושלם, שוב, אם לא הייתי מוחזקת כאן ללא רצוני...

היה לדאנטה אוסף מרשים ביותר של ספרים, אבל לא מהסוג שאני הייתי קוראת. ספרי עיון, שירה ושלל ועותקים נדירים כתובים באיטלקית או לטינית.

למזלי היה גם קינדל והחשבון היה פתוח לחלוטין.

חיוך מרושע עלה על שפתי כשפוצצתי את החשבון שלו בהזמנת ספרי סמאט כבדים ו"פורנו של פיות" כמו שאליס אהבה לקרוא לכמה מהספרים היותר אהובים עליי.

לוסיה חשבה שהשתגעתי מרוב הצחקוקים העצמיים מול הקינדל.

אם לא הייתי שבויה ואם לא הייתי לחוצה לחזור לבית ואם... ואם... הייתי יכולה ליהנות מחיים כאלו.

פינוק בלתי נגמר משרתים ואבטחה צמודה, לא לדאוג לשום פרט ולקרוא כל היום. להיות אישה לתצוגה.

לא רציתי להודות בפני עצמי שהייתי עייפה מכל הקשיים שהיו לי בחיים ומהעבודה הקשה שנאלצתי לבצע, כל יום כדי להגיע לאן שהגעתי.

אהבתי לעבוד, אהבתי את ההגשמה עצמית אבל איך שאיבדתי את העבודה כך גם איבדתי קצת את עצמי ואת המוטיבציה לכל דבר אחר.

השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALLWhere stories live. Discover now